km:n jälkeen kuumeilevat...

Miikkis: Olisiko ultrakäynti n. 70?/krt. Maksan aina useamman käynnin kerralla eli kerryttelen ja en tiedä vaihteleeko hinnat paikkakohtaisesti, mutta olen ainakin kuvitellut, että Felicitas on kyllä kalleimmasta päästä...Hyvähän siellä ultrassa on käydä varsinkin, kun syö clomeja. Ne kun tuppaa ohentamaan limakalvoja. Mä en jaksa enää odottaa menkkoja tai siis, että tietäisi mikä tilanne oikein on. Tajuaisivat nyt pysyä poissa! Tulen kyllä ilmoittelemaan miten käy ennen kuin lennon espanjan aurinkoon =) Kauhea olo tuli tuosta kertomuksesta eli jos joutuisi abortoimaan ja vielä tuon ikäisen. Aina mietin sitä, että onneksi meni kesken ennen kuin tunsi liikkeet yms, mutta tuon ikäisenä kun ei olisi enää ollut pitkä aika, että olisi selvinnyt ennen aikaisenakin. Mistä ihmiset saa voimaa jaksaa...

Olipa kamalaa luettavaa Miikkis :'( Noita asioita on tullut pohdittua silloin kun kaveri joutui tuon päätöksen tekemään :'(

Haikara: kiva kun sait luvan alottaa ne terot! Tiedät ainakin missä mennään!

Täällä ei mitään uutta, odottelua odottelua ja vielä kerran odottelua. Alkais nyt jos on alkaakseen ni ehtisivät sitten loppuakin ennen ensi viikon mökkireissua! Ensi viikko onkin lomaa! Ihanaa!!

Katherinellakin tais olla loma alkamassa, onkos sulla pitkäkin loma? hyvää lomaa sullekin =)

Toivottavasti kaikki tällä hetkellä piinailevat saavat plussan! :attn: Muutaman oireetkin kuulostaa NIIIIIN lupaavalta... Peukut on pystyssä!

Ikävä kuulla Miikkis kertomasi kaltaisia asioita. :'( Täytyy vain toivoa, että ei koskaan joudu tekemään sellaista päätöstä.

Täällä ovis taitaa olla juuri näillä hetkillä, kait voisi illalla vielä vähän raksutella. :p Jos siitä vaikka sattuisi jotain hyötyä olemaan...

Välillä tuntuu kyllä siltä, että mistään ei ole mitään hyötyä. Tuntuu siltä, että km:sta on jo ikuisuus aikaa, eikä siltikään vielä ole tullut sitä uutta plussaa. Puoli vuottahan siitä nyt on, ja kyllä, tiedän, että sen ajan voi helpostikin joutua yrittämään. Mutta kun tilanteen pitäisi olla nyt ihan toinen!! Mitä lähemmäs se menetetty laskettu aika tulee, sitä apeammaksi mieli muuttuu. Kolme viikkoa olisi enää laskettuun. On vain jostain syystä sellainen olo, että se plussa ei tule ikinä. Ihan sama milloin on ovis, ihan sama milloin raksutellaan, ihan sama, ei tästä tule mitään. Viime viikolla töissä kävi yksi työkaveri, jonka la on lähes sama, kuin minulla olisi ollut. Kyllähän niitä isoja mahoja näkee joka paikassa, ja vähän haikea olo tulee, kun niitä katsoo. Mutta tuon nimenomaisen mahan näkeminen teki tosi tiukkaa! Meinasin ruveta itkemään kaikkien työkavereitten keskellä! En olisi uskonut sen olevan niin kamalaa, mutta kai se oli sitä, kun ajatteli, että itse näyttäisi nyt mahansa kanssa juuri siltä. Mutta ei. Voi paska.

Sori, tulipahan valitus. Ehkä tämä tästä vielä joskus iloksi muuttuu. Jos osaisin, olisin ajattelematta koko raskautumista, mutta kun se on helpommin sanottu kuin tehty.

täytyy myöntää että jotenkin hullusti mä eksyin samaan pinoon jossa kultsu? kertoi mitä oli käynyt, luin monta kertaa sitä ja aina vaan itkin aivan hirveästi. jotenkin sitä myötäeli toisen kanssa vaikka en tunne ollenkaan kyseistä ihmistä.
silloin tajusi että kyllä oli suorastaan taivaanlahja että minulta (en puhu muitten puolesta) vietiin niinkin aikaisessa vaiheessa kun rv 13 pois pieni. ja en joutunut päättämään pienen elämän puolesta kun se vietiin ilman mitään varoistusta antamatta pois. :/ :ashamed:

omaan napaan:
huomenna testaan vaikka kp 26/28- (30) silloin. pari päivää ollut sellainen olo että vatsatauti alkaa ja huimannut :xmas: ja olin tuntevinani oviksen jo kp 13 tienoilla joten testissä saattaa huomenna jo näkyä jotain jos niin on ollakseen.
kova tsemi päällä ja ei malttaisi huomista odottaa ollenkaan :D
joten plussatuulia kaikille ja minulle myös :saint: :heart:

Heipat kaikille!
Tuo Miikkiksen kertoma asia on kyllä sellainen ettei semmoista tahdo ikinä itse kokea.. Ihan kamalaa.. :'( En tiedä pystyisinkö itse moiseen, siis keskeyttämiseen. En varmaan uskaltaisi.. :( Mut täytyy toivoa ettei tuollaista tarvitsisi kokea.

Pulttikselle iso plussapuhallus huomisaamuksi ++++++++++++ :whistle: Toivottavasti sieltä plussa pärähtää!! :heart: Mulla ois huomenna kp 27/28 et hyvin samoissa mennään, mut en ainakaan huomenna testaa. Huomenna saatan harkita testin ostamista. ;)

ON: Joopa joo, oireita piisaa niin puolesta kuin vastaan, joten on vähän sellainen tuuliviirimäinen olo tässä :whistle: Aamusella piti taas halia tuota vessanpönttöö :x Rintavarustus on kasvanut entisestään ja aristavat mokomat.. väsyttää, etoo..ja silleen.. :p Mut sit on tuo alaselkä kipeenä siihen malliin mitä yleensä ennen tädin tuloa, mut on se ollut tässä muutenkin kipeeänä jo pitkään.. :/ Et eipä se kait auta muu kuin testillä selvittää ellei se täti kerkeä kurvaamaan sitä ennen paikalle... No nähtäväksi jää.. Huh huh.. on tää piinaviikko vaan ihan kamala.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Heipat kaikille!
Tuo Miikkiksen kertoma asia on kyllä sellainen ettei semmoista tahdo ikinä itse kokea.. Ihan kamalaa.. :'( En tiedä pystyisinkö itse moiseen, siis keskeyttämiseen. En varmaan uskaltaisi.. :( Mut täytyy toivoa ettei tuollaista tarvitsisi kokea.

Pulttikselle iso plussapuhallus huomisaamuksi ++++++++++++ :whistle: Toivottavasti sieltä plussa pärähtää!! :heart: Mulla ois huomenna kp 27/28 et hyvin samoissa mennään, mut en ainakaan huomenna testaa. Huomenna saatan harkita testin ostamista. ;)

ON: Joopa joo, oireita piisaa niin puolesta kuin vastaan, joten on vähän sellainen tuuliviirimäinen olo tässä :whistle: Aamusella piti taas halia tuota vessanpönttöö :x Rintavarustus on kasvanut entisestään ja aristavat mokomat.. väsyttää, etoo..ja silleen.. :p Mut sit on tuo alaselkä kipeenä siihen malliin mitä yleensä ennen tädin tuloa, mut on se ollut tässä muutenkin kipeeänä jo pitkään.. :/ Et eipä se kait auta muu kuin testillä selvittää ellei se täti kerkeä kurvaamaan sitä ennen paikalle... No nähtäväksi jää.. Huh huh.. on tää piinaviikko vaan ihan kamala.. :kieh:
kiitos :)
huomista odotan kauhun sekaisin tuntein. jo siksi että jos plussa tulisi :heart: tai siksi että vielä ei näy mutta luonne ei anna periksi odottamiselle. voipi tulla vaan pettymys turhaan.. mutta ei yrittänyttä voi lannistaa mikään. :D
sulla on kyllä Epskeps hyvät oireet, ihan tajuttomat. mulla ei muuta kun etovutta ja huippausta, ei arista lolloja eikä muutakaan.. ei kasvaneet ole, ehkä vaan roikkuvat enemmän :LOL:
mutta katsotaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja Viuhtis:
Välillä tuntuu kyllä siltä, että mistään ei ole mitään hyötyä. Tuntuu siltä, että km:sta on jo ikuisuus aikaa, eikä siltikään vielä ole tullut sitä uutta plussaa. Puoli vuottahan siitä nyt on, ja kyllä, tiedän, että sen ajan voi helpostikin joutua yrittämään. Mutta kun tilanteen pitäisi olla nyt ihan toinen!! Mitä lähemmäs se menetetty laskettu aika tulee, sitä apeammaksi mieli muuttuu. Kolme viikkoa olisi enää laskettuun. On vain jostain syystä sellainen olo, että se plussa ei tule ikinä. Ihan sama milloin on ovis, ihan sama milloin raksutellaan, ihan sama, ei tästä tule mitään.
vähän samoja ajatuksia mulla täällä. elokuu lähestyy uhkaavasti ja uudesta vauvasta ei tietoakaan. :/ olin varma km jälkeen että tuo elokuu menee hyvin ohi sillä tottakai meille on silloin jo tulossa uusi ja ajatukset siinä. ja katin pas,kat :ashamed:
tää jatkuva odottaminen, oviksen kyttääminen, päivien laskeminen, oireiden etsiminen alkaa ottamaa päähän jo tosi paljon |O vaikka tiedän että pari kk on lyhyt aika odottaa mutta silti :whistle:

no, huomenna mä kaikesta huolimatta teen testin, meni syteen tai saveen- ihan sama kunhan plussan saisin :heart: :ashamed:

Heippa!

Ihan pikaseen tulin vielä puhaltamaan plussatuulia Epskepsille ja Pulttikselle ja tietty kaikille muille kenellä piinapäivät käsillä!

Mä vaan odottelen ens maanantaita kun pitäis tuo ovis olla sillon... Mut jotenki vaan tuntuu etten sitä plussaa nyt heti kuitenkaan aikaiseksi saa. Oon koittanu olla stressaamatta asiaa mut silti se vaan pyörii mielessä koko ajan.. Parilla kaverilla lask.aika loppuvuodesta ja nyt siskokin oli plussannu, la helmikuussa, oon tietty kauheen ilonen sen puolesta, mut silti vähän ahdistaa kun hän kertoilee oireistaan kun itellä kuitenkin vasta vähän aikaa siitä kun oli samat tuntemukset... Enkä sitä sille viitti suoraan sanoa, siis etten ihan koko aikaa jaksais niitä juttuja kuunnella... Oonkohan liian itsekäs kun niin aattelen?

Piipahdan huomenna vielä pikaseen palstalla, sitten lähdetään viikoksi mökille, kääk :/ tulee varmaan vierotusoireita kun en pääsee viikkoon koneelle, ellen sit mee mökkikunnan kirjastoon näpytteleen :LOL:

Hyvät yöt kaikille ja vielä kerran: :attn: :attn: :attn: :attn:
Puuhhhhh: Plussatuulia!!!!

-Ninni- :heart: :heart:

Elikkäs täällä ihan samoja turhautumisen tunteita mitä Viuhtis ja PulttiBois kirjoittelivat. Jotenkin silloin ihan vauvayrityksen alussa viime lokakuussa oli innostunut mieli ja uskoi, että raskaaksi tullaan suht helposti yms. Nyt keskenmenosta kulunut yli 4 kuukautta ja epätoivo meinaa vallata mielen.

Mutta eiköhän meille kaikille vielä se oma pikkuinen suoda. Huomenna otan viimisen terolutin ja juhannuksena odottelen siis menkkoja alkaviksi... :/

PulttiBois pidän peukkuja testauksellesi!!! Toivon kovasti, että plussaisit.
Epskeps oireet vaikuttavat hyvinkin lupaavilta. ;) Millonkas aiot testata? Myös sinulle plussatuulia puhaltelen :whistle:

PulttiBois: Hyvin hyvin lupaavalta kuulostaa. Tuu heti kertoon kun oot testannut.
Miikkis ja tuutikki: Kuinka suurella annostuksella otat Terolutteja? Mulla on annostus 1 tabl./pvä 10 päivän ajan. Paketissa on kuitenkin 30 tabua, joten hukkaan kai ne menee...? Viimeksi mulle määrättiin Primolut nimistä valmistetta, jota otin 2 kertaa päivässä. Riittääkö tuo 1 teroja siis?
Hain jo clomejakin kaappiin neljäksi kierroksi ja teen nyt varmaan varmuudelta vielä testin ennen kuin aloitan mitään.
Älkääpä käykö itseänne kiusaamassa odotus-puolella. Ajattelen myös, että tammikuuhun on pitkä aika ja siihen mennessä varmasti olen raskaana, mutta eipä sitä koskaan tiedä. Onnellinen olen siinä mielessä, että ennen raskautta en puhunut raskautumisongelmasta kenellekkään ja nyt voin puhua avoimesti. Olen myös kokenut km:n opettavana ja kasvattavana. Olen henkisesti kasvanut ja välit miehen kanssa ovat lujittuneet entisestään. En kuitenkaan halua puhua ihmisten kanssa km:sta kasvotusten. En uskalla, koska voisin alkaa itkemään. Niin tuore juttu se silti on. Löysin tänään miehen selailemasta Vauva-lehteä. Ihasteli kuvia. =)

Plussatuulia kaikille!! Täti sais nyt ihan ilomielin tulla kaikkien puolesta mulle kylään. Ohjatkaa siis mulle, jos väärään pihaan kurvaa.

Hoips..

ihana että näin moni jo on piinaavalla viikolla :D toivottovasti teillä plussaa pysyvasti ja siis huom pysyvästi 36 viikkoa eteenpäin :saint:

Omaa napaa..
Ovis oli kp:llä 17 kävin keltis testissä ja arvot olivat oikeesti sopivasti koholla ja siihen aikaan taidettiin muutaman kerran keretä raksutellakin ..
nyt kp 30/31 toissa päivänä raksuttelun jälkeen pikkasen tuli rusehtavaa vuotoa ja sitä on tullut vielä tänäänkin tai oikeestaan se on tummentunutta valkkaria.. :ashamed: sellasta minkä just ja just erottaa ettei se oo sitä norm hiukka kellertävää :eek:
välillä on yököttänyt jotkin hajut ja ramasee vietävästi joka iltapäivä
mutta en nyt hirveesti ees uskalla toivoa raskautumista kun pelottaa jo valmiiksi että mitä sillekin taas käy :/

Oliko kukaan kuulllut niista b streptokokeista värkissä ja niiden aiheuttamista keskenmenoista??

Silloin kun rupesin odottamaan poikaa testasin muistaakseni lähes pari viikkoa myöhässä ekan kerran ja sain plussan.. silloin oli ollut ihan vasta viimeisen viikon ollut tisut kipeet mutta ei mitään etoa ja väsyä silloin.. mutta joku joskus sanoi että kaikki raskaudet on erillaisia.. toivottavasti salaa ehkä kuitenkin toivon olevamme raskaana "pysyvästi"

oli ikävä kuulla että eräät tuttavamme ovat raskaana.. juu onnellistahan se on ja olenkin mutta se että sanoivat että se on vahinko lapsi ja että lapsen laskettuaika on se joulukuu mikä piti olla meidän kakkosen laskettu aika myös :'( :'( |O :'(
purin hammasta ja näytin onnelliselta kaffepöydässä..

Kiitokset plussapuhalluksista =) Niitä puhaltelen täältä myös teille kaikille!! ++++++++++++++++ :whistle: Huomenna ehkä uskaltaudun testin ostamaan, mutta saa nähdä milloin uskallan testata.. :ashamed: Ehkä perjantaina.. ellei se tätimokoma kutsumatta tule sitä ennen. Jännittää jo nyt ihan pirusti :|

Tässä on kohta puoliin vuosi yritetty. Takana kaksi keskenmenoa. Ensimmäisen la olisi ollut kuukauden päästä.. :'( Turhautumisen tunteet ovat täälläkin liiankin tuttuja.. Esikoinen sai alkunsa tosi helposti ja nopeasti, joten siitäkin syystä ei tässä aina voi ymmärtää miten tää voikin olla näin vaikeaa. Ehkä se, että tässä on ikää jo jonkin verran, teettää "projektiin" mutkia matkaan. Mutta toivosta en aio vielä luopua :saint:

Pahaa tekevät muiden isot mahat, törmään niihin aivan jatkuvasti! Yhden kaverini la oli pari päivää sitten. En oikeasti tiedä mitä teen, jos ja kun hän pyytää vauvaa katsomaan.. :ashamed: Toinen kaveri odottaa vauvaa syntyväksi lokakuussa. Hänen odotuksensa ei ole niin pahaa tehnyt, mutta kateellinen toisinaan olen hänelle, mutta sillä tavalla positiivisesti. Iloinen ja onnellinen hänen puolestaan, mutta ei sitä voi olla ajattelematta että ellei sitä toista km:a olisi tapahtunut, niin meillä olisi nyt molemmilla isohkot masut.. Mutta elämä on. :|

Oireet ovat nyt lupaavia, mutta en tiedä sitten ovatko ne ihan oikeita oireita vai olenko niitä itse jollain tapaa "kehitellyt" itselleni.. :ashamed: :/ Pianhan tää selviää.. :whistle:

Mitäs juhannussuunnitelmia teillä on? Monella taitaa loma alkaa nyt ja mikäs sen mukavampaa. =) Meillä ei oikein mitään ihmeempiä suunnitelmia ole nyt juhannukseksi. Kokkoa käydään ehkä katsomassa, riippuen siitä mihin aikaan se tuikataan tuleen.. Sitten muuten ollaan vaan perheen kesken ja nautiskellaan, kun miehenkin loma alkaa. :)

Haaveissa esikoinen

Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 11/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 17/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 23/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07..............................KP 24/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 30/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 32/28-34

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 27/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 31/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 43/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 11/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 15/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 21/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 26/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haamuilijat :xmas:

Vinja
Pulttibois

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky

ilmoittaudun haamuilijaksi :D kai..
oli niin outo testin teko että eipä ole vastaavaa vastaan tullut- tein siis clearblue testin jossa plussaa näyttää plus merkki. eli jos ei raskaana niin on vaan vaakaviiva ilman sitä pystyviivaa. mun testiin kuitenkin heti tuli ohut haamu viiva jonnekin kohtiin siitä pystyviivasta, mutta sitten vähän niin kuin hävisi siitä.. :whistle:
tiedä nyt sitten oliko mitään B)
nyt jäitä hattuun ja pe/la saakka odotellaan uuden testin tekemistä.

Epskeps : mä olen pe-su töissä, mies lasten kanssa kotona- eli ei kauhean kiva jussi meillä. :/

Aivan tajuttoman ihana uutinen :flower: :heart: Onnea haamuilijalle :hug: Tuo oli kyllä ihan odotettu tulos, koska oireet oli kyllä paikallaan. Sie kanssa kaikissa tapauksissa tein clearbluen testejä, enkä kyllä koskaan saanut ns. täysvahvaa viivaa siihen, joten voit hyvissä mielin olla. Hävisikö se viiva kokonaan vaan vain vaaleni, koska vaaleneminen on normaalia sille testille :wave:

Epskeps: Hirmu lupaavalle kuulostaa tuo sinun tilanteesi, hurjasti puhaltelen täältä plussatuulia ++++++++++++++ :whistle:

myös Suppis76:lle paljon plussatuulia täältä lähettelen, se kellertävä vuoto on oikeasti hyvä merkki, jos menee ns. oranssiksi niin sitten ei niinkään. Ja jos vuoto on sellaista paksuhkoa (siis yleensä, ei aina) ja kellertävää niin se kertoo että tärppi on luultavasti tullut :D Kun olet testaillut, tulehan kertomaan miten kävi!

Viuhtis: nyt vaan pöllyttelemään vielä, "kerta kiellon päälle" on se suomalainen tapa hoitaa homma ;)

Ninni78: oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa, kyllä se mökkeily auttaa hetkellisesti ainakin unohtamaan vauva-kuumeilun. ota kaikki irti ja nauti tosissasi!

tuutikki: miullakin menee perjantaina vika tero, joten luultavasti aloitamme uuden kierron kohtuu samaan aikaan, paitsi että miulla pitkä kierto normaalisti, mutta kuitestkin...

Haikara: mie otan 2 teroa päivässä, mutta aikoinaan aloitin 1 tabl. joten varmasti annostus on sinulle hyvä. Ei ne loput pakolla roskiin mene, juttele gynesi kanssa esim. luteriaalivaiheen turvaamisesta. Eli miehän syön teroja sen jälkeen kun olen ovulaation bongannut ja siitä sen seuraavan 10 päivää, se takaa riittävän keltarauhashormoonin toiminnan ja auttaa kiinnittymisessä ym. Oli varmasti äärettömän hellyyttävää nähdä mies lukemassa vauva-lehteä, se varmasti toimi hänelle terapiana, ainut mitä meillä mies selaa on emmaljungan kuvastoa ja yrittää valita rattaita :LOL:

ON: ei ihmeempää, teroja menee edelleen, mekat joko vkonloppuna tai sitten ensi viikolla... odotellaan... :wave:

piti vielä kertoa, että myö lähdetään torstaina mökille, koska pe on firma kiinni, joten saadaan tavallaan varaslähtö. Ihan varmasti kyllä tulen huuhtomaan surun kurkusta alas, tuntuu tällä hetkellä hieman siltä. Poltellaan kokkoa, maalaillaan hieman saunamökkiä, uidaan ja tehdään pihahommia, melkein voisi sanoa pakkotyöleiriksi :LOL: mukaan lähtee sisko perheineen ja porukat (siis vanhempani) sekä meidän koira Rover ja siskon koira Otto (ranskanbuldogi?)...

PulttiBois: Onnea haamusta!! Minä tein myös ko. testillä enkä saanut kuin haamuja vaan vaikka siten digitaalisella sen plussan sain ja samana päivänä :ashamed: (tuhlaaja) Se on vähän huono testi se Clearbluen, johon tulee muka plussa. Oletko aamulämpöjä mittaillut? Mulla ne oli 37,+ kun plussasin ja siitä arvasin lopullisesti. Testaa ennen juhannusta!! Et malta kummiskaan..
Miikkis: Juu pelkään vaan, ettei annostus riitä ja saan sitten taas odotella tätiä aivan turhaan. Primoluttia nimittäin otin sen 2, mutta siinä on 5mg jotain eri ainetta ja terolutssa 10mg taas jotain toista. Ois pitänyt opiskella lääkäriksi!! :kieh:

Tämä lähtee töihin!! :wave:

Hei kaikki!
Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija. Olen 24v. opiskelija Turusta. Minulla km 5/07 ja esikoinen haaveissa. Tuo raskaus oli ihana yllätys ja suru tietenkin suuri, kun km tuli. Sen jälkeen on yritetty ihan tosissaan saada uutta elämää alulle. Menkkoja km:n jälkeen ei ole vielä tullut, kohta neljä viikkoa aikaa siis. Tammikuussa olisi ollut laskettu aika. Vähän on hassu olo, kun ei yhtään tiedä, milloin tädin pitäisi tulla, tai siis oikeastaan, milloin pitäisi alkaa toivoa, että "älä tule, pysy poissa!" B) Raskaus Multitabseja nappailen ja vauvalehtiä välillä hairahdun ostamaan...
Kamalaa, kun niitä raskausoireita niin kovin odottaa, että pienikin pahaolo tms. tuntuu heti ihanalta. Ei kai tässä auta muu kuin pöllyttää lakanoita ja odotella, josko jotain tapahtuisi! Siinä sivussa mennään naimisiin heinäkuun puolessa välissä ja uuteen kotiinkin tuli muutettua. Nyt alkaa kaikki olla valmistakin. Tämä uusi koti saatiin silloin, kun olin vielä raskaana. Täällä on parveke ja tilaa uudelle ihmiselle ja silloin oli ihana ajatella, että siellä partsilla se pikku sitten nukkuu ja tuohon tulee vauvansänky... Toivottavasti parvekkeelle tulee vielä muutakin käyttöä, kuin yrttimaana oleminen :)

Paljon plussatuulia kaikille kanssasisarille ja ihanaa juhannusta! Voimia!

Tervetuloa joukkoomme, ekaksi osanotto km johdosta :hug: Se ensimmäinen on aina se rankin. Koita jaksaa siellä ja usko siihen että kyllä se nyytti teillekin vielä suodaan :heart:
Miullakin km tai oikeastaan KU 05/07 ja miut leikattiin ja oikea tuuba vietiin kokonaan. Kävin salaa tammikuisissa silloin tutustumassa teihin, mutten koskaan kirjoitellut, vaisto kait sanoi että ei oo kaikki hyvin! Täti tulee yleensä 4-6 viikon päästä km, toivotaan ettei tulisi ja laitetaa esteitä tädin tielle ettei pääsisi perille, jos tulee sinulle niin käännytä ne minulle! :LOL: Onko sinulla ollut säännöllinen kierto ennen tärppiä? Jos on ollut, voit aikalailla luottaa siihen normaalin rytmiin.
Onnea tulevan kahlitumisen johdosta, toivotaan että saatte ennen sitä hyvin uutisia ja uuteen kotiin ensi keväänä uuden asukkaan ;)

Miikkis: Kiitos halauksista =) Minulla normaali kierto ehti tulla vain kaksi kertaa minipillereiden lopettamisesta ja niinä kertoina se oli säännöllinen. Mutta eihän ne ehtinyt tosiaan tulla kuin muutaman kerran, joten en ihan osaa sanoa, syntyikö kiertoon vielä mitään säännöllisyyttä. 31 päivää kierto oli niinä kertoina. Eli sen mukaan kuun vaihteessa pitäisi tädin tulla, tai olla tulematta... Inhaa odottaa!

Raskaus oli yllätys siksi, että olen syönyt epilepsialääkitystä marraskuusta 06 alkaen, mikä heikentää e-pillereiden tehoa niin paljon, ettei niihin voi luottaa. Siksi lopetinkin pillerit keväällä ja ehkäisynä oli aina niin varma keskeytetty yhdyntä :p Heh, kyllähän se tiedettiin, että on mahdollista raskautua, mutta ajateltiin, että jos tulee, niin saa tulla! Ja tosiaan tärppäsi ja viikon ehdittiin olla onnellisia. Mutta nyt olen maalaisjärjelläni ajatellut, että jos raskauduin, vaikka ei edes yritetty ja kun nyt ihan yritetään saada uutta elämää alulle ja km:n jälkeen on kai ihan hyvät mahiksetkin tulla raskaaksi, niin pakostakin on aika toiveikas olo. Koitan hillitä itseäni...

Minulle keskenmeno oli tietenkin rankka kokemus, mutta luulen silti selvinneeni vähemmällä tuskalla, kuin ne, jotka ovat pitkään yrittäneet tai jotka ovat saaneet kauemmin iloita raskaudestaan. Sen ihanan viikon ajan olimme vuorotellen aivan ihmeissämme, onnellisia ja päälimmäisenä oli ihan hassu epäusko; saammeko me tosiaan lapsen. Se kummallinen onnellinen epäusko ei ehtinyt vielä varmistua ihanaan odotukseen ja sitten tulikin keskenmeno. Ensimmäinen äitiysneuvola olisi ollut päivää km:n jälkeen. Kaikki tuli ulos luonnollisesti ja vuodin viikon verran. En ole missään tarkastuksissa käynyt, ei kai sille tämmöisessä luonollisessa keskenmenossa mitään tarvettakaan ole.

Nyt vaan on kova toivo, että raskautuisin. Onneksi tammikuuhun on vielä niin paljon aikaa, ettei se vielä kirvele mieltä.

Ihanaa jutella muille saman kokeneille!

Tässä viidettä teekupillista juodessani tuli mieleen, että olettko rajoittaneet kofeiinia raskautta yrittäessänne? Jostain luin, että liika kofeiini saattaa olla huono juttu, tai kaipa se liika on aina vähän arvelluttava juttu, mutta miten on? Olen ihan riippuvainen teestä, pitäisi varmaan vaihtaa pienempään teepannuun...

kiitos onnitteluista kaikille, en niitä vielä vastaan haluaisi ottaa sillä niin epämääräinen haamu se testin oli :eek:
mutta kiitos kaikille, nyt jännittää :D
haikara en ole lämpöjä mittaillut enkä muutakaan. nyt vaan relaan ja odotan pe tai la saakka jolloin uuden testin vuoro mutta ei suinkaan clearblue ole testi sitten.. *kun vaan malttaisi odottaa* :xmas:

Hui sentään, vai tuli HAAMU Pulttis :eek: =) :D :hug: Toivottavasti viivat siellä vahvistuvat pikavauhtia ja saat selvääkin selvemmän plussan ettei tarvii epätietoinen olla. Jospa siitä plussasta saisitte nyt juhannuksena iloita, niin ei ihan tylsäksi menisi ;)

Itse ostin tänään pari testiä.. :whistle: Vielä tänään en ainakaan testaa, ehkä huomenna... tai sitten vasta perjantaina.. :p Aamulla oli taas vähän ökäolo, mut ei niin kovin kuin eilen. Ja eiköhän sitä heti ala pohtimaan, et mitäs tää nyt on.. :ashamed: :headwall: Mut pinnistelen tän piinani kanssa vielä hetken.. :whistle:

Tervetuloa mukaan Sipuli83 :wave: Ja osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Ja onnittelut tulevien häiden johdosta! :heart: Minusta tuntuu siltä ettei raskausaikana saisi oikein mitään syödä tai juoda, kaikki on kiellettyä :eek: :( Kait sitä kofeiinia kohtuudella saa ottaa, muistelisin ainakin että jostain olisin lukenut että pari kuppia kahvia nyt ainakin päivässä voi juoda. Teessä ei kait niin paljoa edes kofeiinia ole kuin kahvissa..? en tiedä varmuudella.. Kohtuu kaikessa lienee hyvä neuvo =)

Pulttikselle ja Epskepsille kovasti plussatuulia! :whistle: Avatkaapas nyt plussahanat, niin jospa me muutkin täältä päästäis sitten samassa imussa mukaan :)

Tervetuloa Sipuli83 ja osanotto myös minulta :hug: Kun olin raskaana vaihdoin tavallisen kahvin kokonaan kofeiinittomaan. Km:n jälkeen siirryin takaisin tavalliseen kahviin ja pari isohkoa kuppia tulee juotua päivässä. Varmaan jätän taas kokonaan pois sitten kun/jos raskaudun uudestaan.

Kyllä on odottavan aika pitkä... Päivät matelee ja joka toinen päivä olen varma, että nyt tärppäsi ja joka toinen päivä, että ei. Vielä pitäisi sinnitellä ensi viikolle ennen kuin uskaltaudun testaamaan - olettaen siis, ettei täti ole ilmestynyt ennen sitä.

Juhannusta vietetään ihan vaan kotosalla saunoen ja grillaillen, ja yritetään pitää tätiä poissa.

Yhteistyössä