km:n jälkeen kuumeilevat...

Haaveissa esikoinen

Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Napsuh87..................KM 03/07.............................KP 27/24
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 3/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 9/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 15/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07..............................KP 16/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 22/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 24/28-34
Empula81.................KM 03/07............................KP 49/50

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 19/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 23/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 35/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 3/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 7/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 13/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 18/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli

Huomenta! :)

Uusi päivä alkoi, eikä edelleenkään menkkoja näy eikä kuulu. Tekis kyllä jo ihan mahottomasti mieli käydä ostamassa testi apteekista... :) Mutta tietenki menkat alkaaki just seuraavana päivänä. Vaikka toisaalta, ne menkka kipuilut meni jo, että tuskin enää tuleekaan... Masua nippailee hauskasti ja koko ajan kuvittelen, että "siellä se vaavi tekee itelle tilaa" ;) Voi että, mä käyn kyllä varmasti tänään ostamassa testin ja huomis aamulla tekis sen.. Joo, se ois hyvä! :D

BulttisBois (mikä nyt olitkaan), ihana ku teillä noin pienet häät. :) Tulee varmasti tosi mukavat ja ehtii paremmin jututtaa kaikkia vieraita, kuin suurissa häissä. Hirmusesti onnea hää valmisteluihin!! :D

tullut eilisen päivän aikana monta!!

Riikkuli :Olen kanss miettinyt että missäs luuraat kun mitään ei ole kuulunut, aivan mahtava uutinen :heart: :flower: Täältä lähetän niiiiin paljon jarrusukkia ja onnea raskauteen :wave: Tule ihmeessä kertomaan, miten jatko sujuu.

Pulttis : Aivan loistava uutinen, onnea paljon kahliutumisen johdosta! Vinjako sitä sanoi että 3 vuotta mennyt nopeasti, yhdyn samaan. 4,5 vuotta häistä, ja tuntuu että ne olisi ollut vasta eilen. Aika kulkee siivillä! :D Tämä häähumu varmasti auttaa siinä, ettei raskautuminen pyöri mielessä 24/7, toivottavasti "pääset" nauttimaan raittiista linjasta tuolloin :hug: Onnea vielä kerran teille molemmille!

Vinja : Tuo menkkamainen tuntemus potenssiin sata on kyllä hyvä merkki, koska miulla oli kaikissa tapauksissa sellainen tunne että menkat alkaa just eikä melkein! Pidetään peukut pystyssä sinulle ja Napsuhlle =)

Malttamaton : Olen jostain lukenut jonkun kertomuksen, että hänellä oli raskautumisen johdosta tullut myös "tärinä" vivahteita, eli joskus jokainen askel on tustaa. Kuulostaa siis tuo sinun tilanne lupaavalta :heart:

Soittelen tänään tuloksista PHKS jos vaikka olisivat tulleet. Ja varaan Hemoon aikaa jälkitarkastukseen. Viimeksi laitoin että taitaa olla ovulaatio ja oikeassahan olin, limat aivan karseat ja mahassa muilintaa, mutta jännä juttu sinäänsä että tuntuu enimmäkseen oikealla (se poistettu puoli) puolella. Ja sitten eilen oli pari tosi kovaa hartiapistosta ja olin heti pissat housussa että eihän vaan taas kun sitä juilintaakin on ollut :'(

Napsuh87 nyt vaan testi ostamaan ja toivotaan parasta =) ja riikkulille oikein iso :hug: ja onnea pikkuiselle matkaan :heart: ja kaikille kiitos tasa puolisesti onnitteluista, on ihana saada muuta ajateltavaa tämän vauva-asian keskelle. tää oli juuri se mitä mä/me kaivattiinkin :D
mulla hääpuku jo kaapissa :whistle: ja pojille liituraita puvut :heart: :heart:
mä olen kyllä sellainen höseltäjä kun innostun että voi mies parkaa :D :saint:
tietääköhän mihin on lupautunut- olemaan loppu elämän mun kanssa :LOL: no, eiköhän tuo ole jo 5 vuodessa nähnyt kaiken. tai ainakin melkein.. :whistle:
nyt vaan plussatuulia kaikille- mä vasta tänään ekaa kertaa kävin jännittämään että saadaanko plussa. mutta rauhallisin mielin ensi viikkoon :saint:

nyt sitten on saatu kokeen tulokset ja puhdasta näytti. Sinäänsä onni, mutta toisaalta olisin tarvinnut jonkin syyn että miksi kaikki on mennyt niin kuin on :| No... tutkimuksiin tulossa kutsu sitten syksyllä, täytyy vain toivoa että onnistaisi ennen sitä ja että kaikki sujuisi hyvin.

Jälkitarkastus on jussin jälkeen, luulempa vaan että kerkeää nuo menkat tulla ennen sitä (koska ovis käsillä), olisin vaan kaivannut neuvoja ennen menkkoja, mutta minkäs teet :snotty:

Oikein paljon onnea odotukseen Riikkuli...mietin myös yks päivä, että ei varmaan pidä Riikkulin kiertopäivät paikkansa... :)

Miikkis hyvä, että sait tuloksia ja että mitään häikkää niissä ei ollut. Yritin tänään jo aikaisemmin kirjoitella, mutta en päässyt kirjautumaan, että se x-koe otetaan aina ennen jokaista leikkausta siltä varalta, että joudutaan antamaan verta leikkauksen aikana. X-kokeella varmistetaan verien yhteensopivuus. Toivotaan kovasti, että teillä tärppäisi jo ennen syksyä uudestaan.

PulttiBois Ihanaa kuulla hääuutisia....luulempa, että saat hyvinkin ajatukset pois vauva-asioista nyt kun suunnittelet häitä. :heart: :heart: :heart:

Napsuh87 Nyt jo ripeästi testiä ostamaan ja kertomaan meille uutiset!!! Oireet viittaisi hyvinkin raskauteen!!! Täällä peukut pystyssä odotellaan plussauutisia!! ;)

Omaa.... Otin tänään toisen terolutin. Ei ainakaan vielä ole tullut minkäänlaisia sivuvaikutuksia ja hyvä niin. Odottelen täällä jo kuumeisesti jatkotutkimuksiin kutsua, jotta voisin saada lääkkeet, jotka alentaisivat sitä prolaktiini tasoa ja sitä kautta raskaaksi tuleminenkin kaiketi helpottuisi.

:wave: Hei taas kaikille! :)

Kävin tuossa apteekissa testin ostamassa. :D Keksin jo varasuunnitelman, et jos sattuu jotain tuttuja paikan päälle... "Oon rasvaa ostamassa.." B) Hahhah. :) Ei onneks sattunu ketään... Voi hirvee, ku se aina jännittää mennä testiä ostamaan, mut mieluummin kuitski käy ostaa, ku et tilais netistä. Siinä on oma jännityksensä siinäkin. :) (Katotaan niin nyt heti alkaa menkat, ku ostin testin. Tai sit testin teon jälkeen..)
Tosiaan huomenna aamulla aattelin aamupissasta ottaa sen. Tuun sitte kyllä heti kertoo vastauksen! :D Voi että mua jo syyhyttää... :D

Napsuh87 Testailu onnea!!!! Ja heti kertomaan uutiset :)

Miikkis Ei tuo arkuus voi raskautumisesta johdu, kun on jo nyt, mun on aika ikävän tuntuista ja siis jatkuu vieläkin. Tänään aloitan luget niin ne taas varmaan lisää outoja tuntemuksia...
Hyvä ettei sun testeistä löytynyt mitään!! Mullahan niissä tulostaipumuksissakin oli pientä nousua, joten joutuu sitäkin sitten stressaa kun uusi raskaus alkaa, mutta onneksi vasta rv 8 lähtien...

Ohhoh, olettepa kirjoittaneet paljon... :eek:

Riikkulille paljon onnea!! :heart: :flower: Mahtavaa kuulla noin hyviä uutisia! :) Toivottavasti kaikki menee yhtä hyvin loppuun asti!

Pulttikselle onnea tulevien häiden johdosta! :flower: Kuten jo moni sanoikin, niistä saat paljon ajateltavaa, etkä ehdi stressaamaan vauvan tekoa. Jäädään siis odottelemaan plussauutisia! :D

Tervetuloa uusille, en enää edes muista keitä he olivat, Katherine nyt ainakin. Enivei, kaikille tasapuolisesti osanotot keskenmenosta ja tervetuloa.

Niin ja vielä lopuksi Napsulle ihan älyttömän isot plussapuhallukset!! |O :whistle: Kuulostaa NIIIN lupaavalle, toivottavasti aamuinen testi tulee olemaan PLUSSA!!! :attn:

Riikkuli: Onnea raskautumisen johdosta! :flower: Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun saakka. Raskauduitko heti km jälkeisestä kierrosta?
Pulttikselle: Onnea myös sinulle häiden johdosta. Itse en muista häistä mitään, olin niin onnesta sekaisin. Onneksi kaikki on videolla :LOL: Onhan tuosta jo aikaakin kulunut. Menin niin nuorena naimisiin ja nuori kai sitä on edelleen :whistle:
Minä se täällä odottelen menkkoja. Valkovuoto on aika runsasta. Nyt se oli hieman tummempaa ja aloin jopa toivomaan menkkoja. Toivottavasti alkaa pian!! :headwall:
Muuten ei kyllä ole mitään raportoitavaa. Samaa rataa mennään. Meidän suvun naisilla ei raskautuminen ole ollut itsestäänselvyys. Ehkäpä lasta osaa arvostaa sitten enemmän... Mummulla on kaksi keskenmenoa ja äidillä ollut clomifenit käytössä. Tätillä 9 vuotta lapsettomuutta, jonka jälkeen ivf-hoidolla kaksi lasta.

Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille! Nauttikaa elämästänne!! B)

Pulttikselle paljon onnea tulevien häiden johdosta!!! Meillä on vajaan kuukauden päästä ensimmäinen hääpäivä :heart: joten muistan juhliin valmistautumisen kuin eilisen päivän,millainen puku on hankittu? :p

Riikkulille SUPER onnittelut,aivan ihania uutisia!!! :heart: Tuleppa piristämään meitä kuulumisillasi myöhemminkin =)

Ja Napsuh,kyllä nyt taitaa tärppi olla kyseessä :D Heti kertomaan aamusella tulokset :p

Tää venaa vaan et loma alkais,kolme päivää vielä B) kelit ei varsinaisesti oo lomaisat,mut kerkeehän noi tuosta...

Onpas väki ollut taas ihanan aktiivista! :D

Napsulle nyt megaisotplussapuhallukset täältä ++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: ja tädinestopuomit päälle vielä :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Ihan jänskättää hirmuisesti sun puolesta! :D

OMAA:

Käytiin poitsun kaa yhdessä parturi-kampaamossa ja nyt on sitten hienot hiukset kummallakin :D Sunnuntaina ollaan menossa mun kummitytön rippijuhliin, niin pitäähän sitä kuontalokin kuosissa silloin olla ;) Samalla reissulla käytiin myös apteekissa ja vähän kyllä syyhytti ostaa sieltä samalla raskaustesti.. :ashamed: :p Mut en ostanut. Olen päättänyt etten osta mitään testejä etukäteen, vasta sitten kun menkat on myöhässä.. Saa nähdä maltanko.. :ashamed: ;)

Onpas täällä käynyt vilske! Minulta kans onnittelut Pulttikselle :) :flower: Ihana lukea noita sun hääjuttuja, niistä tulee itsekin niin hyvälle mielelle :)

Jännittää kamalasti Napsun puolesta! Lupaavalta kuulostaa :D Tuut sitten heti kertomaan!

Hoips..

meillä täällä "farmilla" on ollut vähän sutinaa töiden suhteen niin en ole päässyt käymään piitkiin aikoihin..

no joo nyt on kp 23/31 menossa ovun tikutin kp:llä 17 ja eilen kävin progesteroni testissä saapa nähä mitä tulosta kuuluu..
kunnallisella puolella otettiin mennä viikolla papa ja emätimen bakteeri viljely.. tuosta jälkimmäisestä löytyi streptokokki!!!
sekin voi kuulema joillakin aiheuttaa keskenmenon :/
Huomenna pitää vaan soittaa uudelleen että mikä steptokokki se oli kun niitäkin on monia..

viljaa on kylvetty meillä maahan ja kyllä sitä kylvöjen välissä rantasaunalla yritettiin omiakin siemeniä laittaa likoon mutta jos minus on nyt tommen kokki niin ei ehkä vielä olisi kannattanut jos kuitenkin nuo yksilöt olisivat toisensa löytäneet.. tiedä häntä..

Oletteko muuten kuuleet mitään streptokokki bakteereista ja keskenmenoista..
siis tuohan on voinunna olla mulla ties kuinka kauan jopa siitä eka keskenmenosta alkaen.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Pulttikselle paljon onnea tulevien häiden johdosta!!! Meillä on vajaan kuukauden päästä ensimmäinen hääpäivä :heart: joten muistan juhliin valmistautumisen kuin eilisen päivän,millainen puku on hankittu? :p
...
se on iso :D , ohuet olkaimet mutta mä aion ottaa ne "sisään" eli olkaimettomaksi. on siis sellainen prinsessa puku pitkällä laahuksella ja puvussa on helmikirjontaa aika paljon.
alle iso 4 vanteinen alushame ja avot.
olen sitä pari kertaa sovitellut tukka likaisena, meikittömänä ja se puku on numeron ainakin liian iso nyt ja silti se näyttää ihanalta pällä- joten toivon että hääpäivänä vielä upeammalta-- :saint:

Pulttis, ihana tosiaan kuulla sun hääuutisia. :) Tekee omanki mielen iloseksi!:D Aiotko pienennyttää pukua ennen häitä, jos se on kerran iso, vai aiotko kasvattaa mahaa ennen häitä? ;) :LOL: Se on muuten totta, että hääpäivänä morsiamet näyttää aivan prinsessoilta, ku on korut, kampaukset ja kaikki kruunaamassa komeutta! Ja vielä ku on ihana mies vierellä. ;) Se sen vasta tekeekin.. ;)

Mulla testi oottaa vessassa, että kuhan tästä herätään, niin samantien testiä tekemään. Mitä testejä te muuten suositte? Oon vähän ulapalla kaikista eri mahollisuuksista, ite oon aina käyttäny tota jotain Aconia. Onko niitä aconeita montaa eri lajia, siis eri nimisiä, vai onko vaan yks aconin testi. :D Sori tää mun pöljyys... :ashamed:

Haaveissa esikoinen

Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 4/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 10/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 16/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07..............................KP 17/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 23/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 25/28-34
Empula81.................KM 03/07............................KP 50/50

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 20/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 24/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 36/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 4/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 8/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 14/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 19/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87

Miikkis Kyllä mulla oli toi jälkitarkastus päikyssä..
Mut jos en nyt ihan väärin muista ni sielt jopa tuli se kutsu sinne tarkastukseen..
Mut joo,soitappa sinne naistentautien puolelle, siellä se tarkastus tehään ni ne osaa sieltä sitten neuvvova =)

Hyvää keskiviikkopäivää! :wave: Napsu, testasitko jo?? Jännittää niin sun puolesta...voi kun sieltä tulis plussa!

Mun LH-huippu tuli kellontarkasti tänään kp 16 niin kuin ennenkin ja ensimmäinen lähtö simppoja laitettu liikkeelle :)

Eilen illalla en unta saanut, ku ootin niin paljo tätä aamua. Ja oikeestaan en viime yönä nukkunutkaan, kuin pinnallisesti ja koko ajan kyttäsin kelloa, että onko jo aamu ja voinko mennä testaa. :) Koko yön näin kauhu-unia, että menin muka aamulla testaamaan, ja housut olikin ihan veressä. Silti muka tuli aina plussa. :) Ja kaikkeeta muuta painajaista pyöri mielessä koko yön.

Noh, aamu vihdoin tuli ja pomppasin ihan innoissani siinä kaheksan maissa sängystä, että JES, nyt vessaan! :) Ja kyllähän minä vastauksen tiesin jo ennestään.. Kaksi viivaahan siihen tuli ja nyt tekis mieli käydä tarkistamassa tilanne roskiksesta. :) Näytin tulosta miehelleki, mutta se vaan sano, et "kyllähän tuo jo tiedettiin, että plussa sieltä tulee..." :) On jotenki ollu niin vahvat "vaistot" jo pari viikkoa. Tai sit oireet ollu ilmiselvät.

Listaampas tähän oireita, joita tähän menessä on ollu, niin voitte alkaa itelleki kuvittelee semmottisia. ;)

- Oksettaa/kuvottaa/pala nousee kurkkuun aina ILTAISIN ja etenkin makuulle mennessä!

- Mieli on ollu koko ajan ihan uskomattoman hyvä ja positiivinen. Oonki ihmetelly, et miten en oo ollenkaan räyhänny miehelle ja miten mua ei saa enää mikään asia hermostumaan. Yleensä ennen menkkoja ja niiden aikana oon ihan kauhea! (Ehkä oon ollu nyt vaan niin onnellinen, ku oon tienny odottavani... :))

- Rinnat kasvanu ja nännit vähän aristanu. (yöllä kävin wc:ssä, niin toinen tissi oli yhtäkkiä paljo isompi! HAssua..) Samoin nännien alue tummentunut ja laajentunut.

- Mahaa nippailee, etenkin iltaisin ennen nukkumaanmenoa

- Älyötän vessa hätä koko ajan!

Joo, olikohan ne kuta kuinkin siinä... Siisti tunne, ku oireet on kerrankin niin vahvoja. Viimeks ne oli aika hailakat ja loppu yhtäkkiä. Ja keskenhän se meni. Lisäksi sen keskenmeno-raskauden aikana koko ajan pelkäsin keskenmenoa, luin hirveesti keskenmenosta ja siihen liittyvistä asioista ja peilasin niitä koko ajan omiin olotiloihin. Myöskin koko ajan kyttäsin wc:ssä pyyhkiessä, että tuleeko verta. Nyt jotenkin uskon, että tää menee loppuun asti hyvin! :D

Ohhoh, tulipas pitkä...

Onnea tuhannesti Napsulle :flower: :hug: !!!
Nyt vaan onnellista odotusaikaa!

Miikkis: Mulle annettiin naistenpolilta aika jälkitarkastukseen automaattisesti kun olin tuulimunaani siellä "hoitamassa"...
Jälkitarkastuksen piti olla jo viikko sitten, mutta siirsin kun lähettiin mökkeilemään ja sain uuden ajan ens maanantaille. Siellä ilmeisesti ultrataan ja katotaan et kohtu on kokonaan tyhjentyny. Luulen kyl et kaikki ok, testasin pari vkoa sitten jo negan ja nyt mulla onki jo ekat menkat tm:n jälkeen.
Pulttikselle onnea tuleviin häihin, omista tuli toukokuussa vuosi, aika menny ihan sikaäkkii, tuntuu vieläki ku ois ollu vasta muutama viikko sitten...

Vielä kerran: Onnea Napsu!!!!! =)

aivan ihana uutinen, ja kuten sanoit, niin kyllähän se jo täällä arvattiin! :wave: Onnea koko pesueelle ja paljon tarrasukkia matkaan pikkuiselle :heart: :hug:

Tässä alkaa taas omakin sydän sulaa vauvahommille kun kulee aivan upeita uutisia :heart:

Yhteistyössä