Hakutulokset

1. M

Onko naisen haluttomuuden syy mies?

Tämä ei nyt kyllä liity minuun mitenkään, kyseessä on sosiologinen havainto, joka tosin tuntuu pitävän paikkansa. Rumalla miehellä voi käydäkin paljon parempi flaksi kuin komistuksella, jos hän "pelaa kortit oikein".
  2. M

^ ja ^^ pointti kuitenkin pysyy :)
  3. M

Mikä tässä pepussa on erikoista?

Eli olet lesbo kun sanoit että sängyssäsi on ollut paljon parempia peppuja? Okei.
  4. M

Joo, mähän oon tuomittu rikollinen ja jengijohtaja. Kirkkonnekin seinään maalasin anarkian tunnuksen.
  5. M

Kuten sanoin, "hyvä ihminen ja komea" -mies jää helposti ilman (paitsi ehkä jos kelpuuttaa kaikki), ellei osaa käsitellä naista henkisesti. Loppujen lopuksi nainen ei niin paljon katso sitä ulkonäköä kuin mies, eikä myöskään miestä ihmisenä. Vaan toimii sen mukaan, mitä tunteita mies...
  6. M

Tuota, kuinka nainen ei "laske" vaan menee enemmän "tunteella" on muistaakseni tutkittu akateemisesti (taisi olla sosiologian luennolla, lähdettä ei mainittu mutta ko. näkemys on sieltä), ja omat kokemukset tukevat käsitystä.
  7. M

No niin, nyt on molemmat uskonkiihkoilijat manaamassa mua helvettiin puistatuksia kokien. Eiköhän tämä riitä tästä.
  8. M

Et niin, mutta pysyn kannassani: ei nainen harrasta seksiä komeuden ja ihmisjalouden nimissä, vaan tunteensa mukaan. Eli "ulkoisesti" tosi ruma ja luonteelta k-pää mies voi saada seksiä, ja vastaavasti tosi komea ja luonteelta upea mies voi jäädä ilman. Kaikki ratkeaa käytännössä.
  9. M

Taidat kumminkin olla nainen...?
  10. M

Toihan nyt on aivan naurettavaa. Jos joku nainen ei sulata mun libidoa, kärsikööt siitä, minua ei nainen kyykyttele ;) En yleensä välitä juurikaan elellä ja ajatella ja kokea muiden ehdoilla.
  11. M

Ei, sillä näkemys seksistä ansaintana antaa olettaa, että valta asiassa on naisella ja miehet kiltisti punnertavat voittoon keskenään kisaillen. Mulla hommat on enemmän toisin päin eli naiset tapelkoot minusta - mutta en minäkään sekstaa SIKSI koska nainen X on kaunis ja ihmisenä hyvä yleisellä...
  12. M

^ Uskonto: check Seksuaalissävytteinen viestintä/flirttailu vieraalta mieheltä ahdistaa: check Eli tää on taas tätä ja syy, miksi uskovaiset naiset eivät toimi mulle sitten ollenkaan. :) Muistaen eeppistä rintakeskustelua...
  13. M

WTF? Tässäkin ketjussa jo puhuin olkiukoista. Miten NAINEN voi tulkita tekstiä noin huolimattomasti? Erikoista käytöstä.
  14. M

Nyt meni kyllä pahasti ohi suurimmalta osin. Fakta vaan on, että naiselle seksissä merkitsee aivan muut asiat kuin se, kuka mies sen on ansainnut ja kuka ei ole. Eli vaikka mies olisi miten ihana ja komea tahansa, se ei itsessään riitä seksin antamiseen miehelle, jos esimerkiksi miehen kanssa...
  15. M

Sallinette epäillä ;) Musta muoto on ihan hyvä, itse asiassa jos HG ei treenaa salilla/jumpassa peppua ollenkaan niin lähes ihanteellista. Toki tuohon saisi salitreenillä vielä muotoa, mutta mulle kävis! Reiden kaari on todella kaunis. Olis kiva jos HG laittaisit vielä kuvaa sun sääristä...
  16. M

Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

Ei tietenkään päästetä. Häitä täytyy kunnioittaa asullaan - ken ei tähän pysty, jääköön kotiin.
  17. M

Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

Vanhemmissa ja hierarkisissa yhteiskunnissa ei ole sellaista "mä saan olla vaikka mihin pukeutunut" -juttua. Toivottavasti naiset näkisivät myös näiden hyvät puolet myös mm. Suomen maaseudulla. Itseäni tuollaiset yhteiskunnat kiinnostavat kovasti. Ei se "säännönmukaisuus" esimerkiksi...
  18. M

Napsahti 10 päivän sairausloma :O

Hyvät yöt HG :-) Mä meen jo nukkuun. Mee säkin pian, sekin auttaa että nukkuu tarpeeksi. Liikunta voi kans auttaa. Annat nyt vaan aikaa sulle ja teet asioita, jotka on mukavia, ja ajattelet hyviä ajatuksia :) Maailmassa on vielä hyvääkin ja sullekin on varmaan vielä hyviä miehiä - sitten kun oot...
  19. M

Mistä te kaivatte noita nk hyviä miehiä?

Ei kuulu tapoihini.
  20. M

Mistä te kaivatte noita nk hyviä miehiä?

Oon nähny joidenkin muiden. Eikä Häppäri valehtele :-)

Yhteistyössä