Hakutulokset

1. M

Onko kukaan mustista korkeakoulutettu ihminen?

No mut kun se vaan on niin :) Ja hyvää iltaa vaan munkin puolesta!
  2. M

Onko kukaan mustista korkeakoulutettu ihminen?

HG on ihana juuri tuollaisten kommenttien takia :) Ja toki kropan... :p Tosi lämpöinen ja naisellinen, välitön kirjoittaja. Mut HG, leikki leikkinä, kyl mä live-elämästä seuraa haen. Pidän vaan kaikki mahdollisuudet auki :) Laita aina yvtä ellet tykkää jostain mun sulle sanomasta. Ja muista...
  3. M

Mistä te kaivatte noita nk hyviä miehiä?

Totta, hyvä pointti tuo hoivaaminen. Miehen "keskeneräisyys" tuntuu olevan aika monelle naiselle tärkeää, vähän erikoisesti ehkä sikäli että musta hyvässä parisuhteessa on kaksi omin jaloin seisovaa MUTTA toista tarvitsevaa ihmistä. Eli jos miehellä asiat on "liian hyvin" niin naisen hoivailu ei...
  4. M

Tiedän tuonkin. Mutta olen persoonana todella avoin, en pysty salaamaan kiinnostustani tai tunteitani perustasolla. Mulle onkin tärkeää, että nainen ei hae ihan kivikasvoista, tosi hillittyä miestä kun sen tyyppinen en itse ole. Olen rauhallinen mutta myös ulospäinsuuntautunut. :)
  5. M

Toi on just se tavallinen tarina, mutta ehkä hieman maasidonnainen asia tuo myös :) Ja kyllä poikkeuksiakin on jopa omassa maassamme, olen tutustunut sangen nuoriin naisiin, jotka antavat arvon kypsyydelle, herrasmieshommille, yms. Mutta varmaan paljon on noita, jotka etsivät sitä aika...
  6. M

Näin se monesti on. Naisella voi olla erilaisia listoja kumppanista, mutta käytännössä joka mies voi hurmata naisen oikealla käytöksellä ja mielikuvilla. Se se ratkaisevin on. Ja ulkonäön merkitys miehellä on valtavasti kasvanut 90-luvulta. Eli nainen tavallaan sokkona valitsee miehen, mies...
  7. M

Joo, turhan monesti. Nainen "palkitsee" vaan siitä että mies tekee oikeat (sopivan rohkeat) muuvit. Naisen pitäis kyetä miettimään kokonaisuutta, mutta heillä voi aivot pelata eri tavalla. "Hyvä mies ansaitsee pillua" on vieras ajatus lähes joka naiselle. Kaikki on kiinni noista muuveista ja...
  8. M

Joka ihmisessä on "vika", kyse on siitä, voiko asian hyväksyä osana "pakettia" ja mikä on itselle tärkeää, mikä vähemmän tärkeää. Täydellistä ei olekaan.
  9. M

Hyvät kumppanit käyvät vähemmän viihteellä. Varmaan pätee niin miehiin kuin naisiin. Katu, työ ja harrastukset, julkiset sekä yhteiset tutut varmaan yleisimmät väylät. Mä oon kaikkia noita + enemmän :p Tykkään läheisyydestä ja kauniista sanoista ja tunnen kasvatustakin alana jonkin verran...
  10. M

Kenellä palstan suurimmat tissit ?

HG, sulla on varmasti ihanat rinnat :) Tässä esim. on 65d koon rinnat eli sulla on varmaan saman tyyppiset :p Kyllä noita oikein mielellään hyväilisi ja imeskelisi, se vois olla niille hyvää liikuntaa ;)
  11. M

Mitä voi tehdä kun on mielessä usein toinen mies

Kiitos! Laittele viestiä niin tutustutaan lisää ;) Mä lähden tästä pääsiäisen viettoon. Toivon ap:lle tsemppiä vaikeassa tilanteessa.
  12. M

miehet on niin turhia.

Kiitos :-) Kuulostat myös kiintoisalta naiselta! Rekkaudu ja laittele viestiä :)
  13. M

Kyllä se voi jollekin olla niin, syvemmällä tasolla. Mulle on vaan hienoa että nainen kaipaa turvaa miehestä. Se on eräs tärkeimpiä asioita mulle naisessa. Liiallinen itsenäisyys ei ole hyväksi ihmiselle, jos kohta ei myöskään rippuvuus. Oikea tasapaino näiden välillä on tärkeä. Etkö ap...
  14. M

Musta tuo tunne on hyvä ja arvokas naisessa :) Jos olisin sun mies niin luultavasti haluaisin myös suojella sun tyylistä naista. Mutta en haluaisi olla sulle liian ankara kuitenkaan. Pitäiskö sun kokeilla vielä puhumista miehesi kanssa?
  15. M

miehet on niin turhia.

Kiitos ;) Joo laita ihmeessä tuleen :D
  16. M

Tarhantäti oli laittanut miehelleni Facebookissa kaveripyynnön :D

Kyllä, ja elämänasenteena. :)
  17. M

Kyllä hallitsevuus on normaalia miehellä, jopa normi jos jätetään essu päällä kyökissä -malli pois. Tuossa suojelussa mies voi ajatella vain naisen parasta. Toki mies voisi hieman joustaa näkemyksissään ja ehkä jos nainen esittää asian oikein, se onnistuu. Näin minä toimin. Olen hallitseva...
  18. M

miehet on niin turhia.

PS EI lyhene noin kuin kirjoitat. Tosin näköjään Suomessa käytetään wikipedian mukaan "P. S." tai "PS" eikä "PS." kuten monissa muissa kielissä. Tuntuu, että et lue hirveästi kirjallisuutta minuun nähden päätellen tekstistäsi. :(
  19. M

Tarhantäti oli laittanut miehelleni Facebookissa kaveripyynnön :D

Kyllä aika monella naisella on hyväuskoisuus täälläkin hukassa :) Eli analyysit lähtee herkästi käyntiin motiiveista ja yleensä ovat aika kyynisiä, nämä analyysit. Uskon että miehen kukat naiselle enemmän sääntönä kuin poikkeuksena herättävät naisen "kyynisen analyysikoneen", niin järkeileviä...
  20. M

miehet on niin turhia.

No toipuminen edistyy lukemalla lisää esimerkiksi kirjallisuutta ja runoja :)

Yhteistyössä