Oottakaahan kuule ku mää nakkaan liivit veks ja koittaa lötköjen yö :stick:
Oottakaahan kuule ku mää nakkaan liivit veks ja koittaa lötköjen yö :stick:
Sama täällä..Oottakaahan kuule ku mää nakkaan liivit veks ja koittaa lötköjen yö :stick:
Niin pienikätisilleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805480:Sä huijjaat.. Sun tissit on käteensopivat...
Ooh, eihän tässä sit malta koko nukkumaan mennäkään vaikka just aioin!Oottakaahan kuule ku mää nakkaan liivit veks ja koittaa lötköjen yö :stick:
Siitä on kauan kauan aikaa ku mulla on ollu täällä nimimerkki.Luulin, että olet Rva Ilkeä Harmaa, mutta hänen ympäryksensä ei voi olla vain 65.. joten.. kuka entinen nimimerkki olet?
On sillä, mut älä sit kerro kellää..Onko?
Mun tekis mieli vastata tähän jotain, mut taidanpa jättää vastaamattaNiin pienikätisille
En tietenkään.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805607:On sillä, mut älä sit kerro kellää..
Olen hereilläAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805617:Mun tekis mieli vastata tähän jotain, mut taidanpa jättää vastaamatta
No eipä paljoo auttas sulle näytellä. Sillä yhdellä silmällä varmaan koon tuntisit mutta et näkis.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29805729:omituinen kysymys kun kukaan ei ole kaikkien tissejä nähny. :O
Siksipä aattelinki olla vaan ihan hiljaaOlen hereillä
mullon tuo imeväisikä menny jo ajat sitte ohi. en ole niin riippuvainen tisseistä.No eipä paljoo auttas sulle näytellä. Sillä yhdellä silmällä varmaan koon tuntisit mutta et näkis.
Meneekö heittämällä olan yli?Onko riittävän isot jos ne hakkaa polviin kävellessä?
xD mä nostan hattua kun vielä jaksat urheilla .Onko riittävän isot jos ne hakkaa polviin kävellessä?
MITÄ HITTOA! *TOTAALI REPS*HG, sulla on varmasti ihanat rinnat Tässä esim. on 65d koon rinnat eli sulla on varmaan saman tyyppiset
Kyllä noita oikein mielellään hyväilisi ja imeskelisi, se vois olla niille hyvää liikuntaa
huomasitko ettei yhtään googlesta lainattua lausetta tyypin viestissä.mies1 esittelee nyt sitä henkistä ja filosofista puoltaan.
Minkähän takia ei sitä kumppania ole löytynyt.
osasinpas painaa "lainaa".Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29806007:huomasitko ettei yhtään googlesta lainattua lausetta tyypin viestissä.