Hakutulokset

1. M

Tarhantäti oli laittanut miehelleni Facebookissa kaveripyynnön :D

Mutta siis pointti oli se tässä tapauksessa, että eiköhän tarhantäti ole voinut vain hyväntahtoisuuttaan lähettää tuon pyynnön, josta ei tarvitsisi stressata ummet ja lammet, turhaa energian hukkaa. Miksi ainoa sallittu näkökulma on ammattieettinen? Hieman vastaavasti kuin tuntemattoman...
  2. M

miehet on niin turhia.

Lyhensit väärin ton "PS." ;)
  3. M

Näinhän se yleensä onkin, totta. Mutta siitä miten asiat ovat, ei voi johtaa, miten niiden pitäisi olla. Fb-pyyntöjä tms. spontaania juttua ei _aina_ tarvitsisi analysoida niin läpikotaisin ja varautuneena, siis liiallisesti yläpäällä, onko tämä nyt sopivaa, jne. Joskus fb-pyyntö on vain...
  4. M

miehet on niin turhia.

:p PS. Ei helmiä sioille...
  5. M

Keskustelu on hyvä esimerkki siitä, kuinka työ määrittää liikaa naisen olemista ja identiteettiä Suomessa. Tuolla logiikalla ilmeisesti jokainen oppilaan kanssa asuva opettaja olisi epäpätevä :) Voi kun todellisuus olisikin niin yksinkertainen kuin täällä ihmiset olettavat! Teidän on hyvä...
  6. M

miehet on niin turhia.

x-D
  7. M

miehet on niin turhia.

En usko sillä minun on helppo saada ystäviä ja minua pidetään mukavana. Kuitenkin tuo sosiaalinen dynamiikka ja ontologia on arveluttavaa ja silmiinpistävää. On aivan kuin naiset eivät enää haluaisi hehkua ja leikkiä vanhemmiten. Kyllä realistinainenkin voi minulle toimia. Näinhän oli mm...
  8. M

Mitä voi tehdä kun on mielessä usein toinen mies

Valitsit ehkä väärän kumppanin. Ainakin minä seurustelen vain lähtökohdasta, että tuon kanssa - vikoineen ja hyvine puolineen - ollaan koko elämä, ja ihan oikeasti. Jos suhteeseen ryhtyy vähän "rennommalta" pohjalta ja toiseen ei ole aivan tyytyväinen alussa, taitaa houkutusten riski kasvaa...
  9. M

Taisi kalikka kalahtaa? ;-)
  10. M

miehet on niin turhia.

Moderni suomalainen nainen katselee maailmaa ikään kuin ihmissuhdepelilaudan läpi. Se on todella harmi sillä tässä moodissa on vaikea olla vapautunut, leikkisä, spontaani ja "harkitsematon", vilpittömän hyväntahtoinen, oikeasti omanlainen yksilö, jne. Liiallinen laskelmoivuus ja järkevyys...

Yhteistyössä