Mikä tässä pepussa on erikoista?

Peyote
No niin näyttää joo : / Mut veikkaan et syynä on ihan toi etten ole enää viikkoihin voinut tehdä edes kevennettyä kyykkytreeniä. Sais mennä jo kevtä ja kesä nopeesti että pääsis taas treenailee :snotty:
Mun on vaikee uskoo että muutamassa viikossa menis muodot. Mut sen dijaan raskaudenaikana saattaa elimistössä olla enemmän nestettä ku normaalisti ja sehän voi tulla sit vaikka semmosiin kohtiin et näyttää ku ois vähän eri muotoinen. Mut silti kuvassa näyttää tosi nätiltä pepulta.

Mun on vaikee uskoo että muutamassa viikossa menis muodot. Mut sen dijaan raskaudenaikana saattaa elimistössä olla enemmän nestettä ku normaalisti ja sehän voi tulla sit vaikka semmosiin kohtiin et näyttää ku ois vähän eri muotoinen. Mut silti kuvassa näyttää tosi nätiltä pepulta.
No mun kaveri selitti asian jotenkin niin et kun treenaa säännöllisesti ni esim ne pakaralihakset on niinku paineen alla tai jotain sinnepäin, ja sit jos on jonkin aikaa tekemättä mitään (jä mähän en oo melkeen puoleen vuoteen tehny kyykkytreenejä kunnolla) ni se lihas palautuu lepotilaan eikä ne pakarat sit näytä niin timmiltä tms. Mut et se muutos on kai yleensä aika pieni, mut itse sen voi huomata vaikkei muut huomaiskaan. Ja entiset tulokset pitäis ihan muutamas viikos saada takaisin. Jos nyt ymmärsin oikein sen selityksistä :snotty: :D

Kiitän, vaikken ite olekaan vielä tyytyväinen :snotty:

"Sirkkeli"
Pipalla ei ole persettä ollenkaan. Mutta näkisittepä mun... Muistuttaa jo Kim Kardashianin persettä, ikävä kyllä. Helevetin vaikeata olla housukaupoilla, kun kaikki housut jämähtää pakaroiden alapuolelle. Niin, ennemmin ottaisin tollaisen lattapersuksen.

masmas
Kyllä toi Freyam perse näyttää paremmalta eli enemmän siltä että on tehty töitä raskailla painoilla sen eteen. Happygirl-91:n perse taas näyttää siltä että vaan aerobinen liikunta maistuu.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Perseilijä;29856592:
Tuolla roikkuvan ja lättänän välimuodollako neiti saa miehen kun miehen? :D
Älkää nyt viitsikö. Tässä vaan halutaan pahottaa HG:n mieli koska se on ärsyttävä. Peppu ei vaan ole mikään lättänä tai roikkuva, vaikka olis kuinka ärsy HG.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
masmas
Minun mielestäni kaunis. Ja juu kyllä joillain on kaunis peppu tekemättä mitään. Joidenkin tarvii kumminkin tehdä jotain sen eteen. Miksi pitäs joku supertreenattu ollakaan? Eikö pitänyt olla vaan nätti?
No kun tuo ei ole mun mielestä edes nätti. Johtuu tosin siitä et ite treenaan viidesti viikossa salilla ja näytän myös siltä joten mulla on sen mukaiset mielipiteet myös naisvartalosta.
Mutta nämähän on mielipidejuttuja ja niistä ei voi kiistellä, kunhan esitin oman mielipiteeni.

Peyote
No kun tuo ei ole mun mielestä edes nätti. Johtuu tosin siitä et ite treenaan viidesti viikossa salilla ja näytän myös siltä joten mulla on sen mukaiset mielipiteet myös naisvartalosta.
Mutta nämähän on mielipidejuttuja ja niistä ei voi kiistellä, kunhan esitin oman mielipiteeni.
Ok. Tuli selväks ainakin se, ettei juuri kenelläkään voi olla hyvä peppu, ainoastaan sulla. Oikeestaan kaikki vois nyt tulla sit tähän pinoon joilla on ihan huono.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
yöhh
[QUOTE="mies1";29856755]Musta kaunis, ei oo todellakaan joka naisella oikeassa elämässä noin hyvää muotoa eikä noin napakkaa. Go HG ;)[/QUOTE]

No minä kyllä näen joka päivä 100 kertaa miellyttävämmän näköisiä peppuja kadulla ja mun sängyssä olleet peput ovat olleet miljoona kertaa ihanempia. Tohon en koskis tikullakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja yöhh;29856769:
No minä kyllä näen joka päivä 100 kertaa miellyttävämmän näköisiä peppuja kadulla ja mun sängyssä olleet peput ovat olleet miljoona kertaa ihanempia. Tohon en koskis tikullakaan.
Sallinette epäillä ;)

Musta muoto on ihan hyvä, itse asiassa jos HG ei treenaa salilla/jumpassa peppua ollenkaan niin lähes ihanteellista. Toki tuohon saisi salitreenillä vielä muotoa, mutta mulle kävis!

Reiden kaari on todella kaunis. Olis kiva jos HG laittaisit vielä kuvaa sun sääristä ja jaloista paljaina :)

Peyote
Sallinette epäillä ;)

Musta muoto on ihan hyvä, itse asiassa jos HG ei treenaa salilla/jumpassa peppua ollenkaan niin lähes ihanteellista. Toki tuohon saisi salitreenillä vielä muotoa, mutta mulle kävis!

Reiden kaari on todella kaunis. Olis kiva jos HG laittaisit vielä kuvaa sun sääristä ja jaloista paljaina :)
Mä kyllä sanoisin ettei kannata alkaa tälläsiä kuvia täällä julkisesti laitella. Lisäksi tämmösten pyytäminenkin on jo todella karmivaa.

Yhteistyössä