Mikä tässä pepussa on erikoista?

Miten sun perse on sit lössähtänyt? Sori tyhmä kysymys ehkä:D
No mä oon aina ollu lattaperse. Mut jossain vaiheessa sain rankalla treenillä jotain täytettäkin mut nyt en oo reiluun puoleen vuoteen treenaillu kunnolla ni nyt se on sit taas lässähtänyt :ashamed: Onneks mun kaveri joka harrastaa bodausta lohdutti mua et ei ne lihakset oo niin pienessä ajassa ehtiny mihinkään häviämään,"lässähtäminen" johtuu ihan siitä kun en tällä hetkellä treenaa säännöllisesti. Eli ilmeisesti pitäis saada aika äkkiä entiseen kuntoon kun pääsen aloittamaan taas aktiivisen treenaamisen.

Tossa ny toi tän hetkinen tilanne :snotty:

No mä oon aina ollu lattaperse. Mut jossain vaiheessa sain rankalla treenillä jotain täytettäkin mut nyt en oo reiluun puoleen vuoteen treenaillu kunnolla ni nyt se on sit taas lässähtänyt :ashamed: Onneks mun kaveri joka harrastaa bodausta lohdutti mua et ei ne lihakset oo niin pienessä ajassa ehtiny mihinkään häviämään,"lässähtäminen" johtuu ihan siitä kun en tällä hetkellä treenaa säännöllisesti. Eli ilmeisesti pitäis saada aika äkkiä entiseen kuntoon kun pääsen aloittamaan taas aktiivisen treenaamisen.

pitksen roikkua jostain :O

Tossa mtn vikaa ole! Vähän vaan pakara treeniä niin minusta tuo näyttää just hyvältä ja naiselliselta - pyöreyttä pitääkin olla! :)

Hitsi mä lisäisin kans kuvan jos keksisin keinon.... Kamera on hävinnyt muutossa mut lumialta varmaan voi liittää kuvia koneelle? :O

Tossa mtn vikaa ole! Vähän vaan pakara treeniä niin minusta tuo näyttää just hyvältä ja naiselliselta - pyöreyttä pitääkin olla! :)

Hitsi mä lisäisin kans kuvan jos keksisin keinon.... Kamera on hävinnyt muutossa mut lumialta varmaan voi liittää kuvia koneelle? :O
No se pyöreys on ihan jäätävän työn takana, ennenkuin aloitin treenaamisen ni mulla selkä jatkui polviin asti... Mulla kun on älyttömän levee lantio ja paksut reidet ni pieni ja lättänä takamus näyttää järjettömän tyhmältä.
Nyt ku pääsis vaan kunnolla treenaamaan, huoh.

Mä laittaisin kännykällä suoraan aijaa.comiin. Tai sitten laittaisin kännykällä sähköpostin luonnokset kansioon ja lataisin sen kuvan sieltä koneelle :LOL: En koskaan jaksa siirtää koneelle kuvia minkään piuhan kanssa :D

No se pyöreys on ihan jäätävän työn takana, ennenkuin aloitin treenaamisen ni mulla selkä jatkui polviin asti... Mulla kun on älyttömän levee lantio ja paksut reidet ni pieni ja lättänä takamus näyttää järjettömän tyhmältä.
Nyt ku pääsis vaan kunnolla treenaamaan, huoh.

Mä laittaisin kännykällä suoraan aijaa.comiin. Tai sitten laittaisin kännykällä sähköpostin luonnokset kansioon ja lataisin sen kuvan sieltä koneelle :LOL: En koskaan jaksa siirtää koneelle kuvia minkään piuhan kanssa :D
Lantion just pitääkin olla leveähkö! Elä yhtään häpeile sun muotoja, koska ne tekee meistä naisista naisia :) Aloittelet treenit taas niin jo alkaa näkyä pian tuloksia..

Joo, nyt onnistui! Pistän pian.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote

Sullahan on ihana perperi ja ihanat jalat!

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29849233:
kuvassa näyttää, en mä sanonu että sun peräpää oikeesti siltä näyttää. :LOL:

Ei ollu pottusäkkiä ainakaan tossa kuvassa mikä mun yvboxiin just napsahti Hoogeeltä.:O

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ei kuvassa ainakaan. No ainahan sitä voi treenailla jos itte tuntuu siltä, mutta mä en nää tossa mitään vikaa. Ja muuten kasvava vatsa tekee semmosen optisen tempun myös pepulle, että se ikäänkuin näyttää vähemmän pyöreältä.
No niin näyttää joo : / Mut veikkaan et syynä on ihan toi etten ole enää viikkoihin voinut tehdä edes kevennettyä kyykkytreeniä. Sais mennä jo kevtä ja kesä nopeesti että pääsis taas treenailee :snotty:

Yhteistyössä