Mistä te kaivatte noita nk hyviä miehiä?

Mulla on säännöllisen epäsäännöllinen marjametsäkaveri, joka on 23-vuotias sinkkunainen. En tiedä hänen pariutumishalukkuudestaan, mutta... onkos hänen huono puolensa, että hän kuljettaa siellä metsässä mukanaan tämmöistä vanhaa haahkaa? :| Pitäisikö mun siis ymmärtää eksyä vai peräti jäädä kokonaan kotiin?
Ei kyllä mää luulen, että yks haahka voi jopa toimia lähestymistä helpottavana tekijänä/wingwomanina. Epäilen, että nuo mun tapaamani vaan oli jotain jöröklaania, jonka jäsenet päästetään ulkomaailmaan vasta 60+ :xmas:

,,,
[QUOTE="mies1";29813964]:) No en tuota ihan tarkoittanut. Mut ero esim. tän palstan ja suomi24n välillä on tän palstan eduksi näkemieni kuvien pohjalta :) Harvoin siellä näkyy yhtä nättejä naisia kuin täällä on useita.[/QUOTE]

Oletko sä muka nähnyt Häppärin kuvan? Kai kuka tahansa voi sanoa olevansa upeakroppainen kaunotar, niin kauan kun kuvaa ei tarvitse laittaa todisteeksi :rolleyes:

"Anne"
Kyllä. Se kuorsaa niin kovaa, että lapset pelkäävät. Tosin, mua se ei häiritse. Nukun kuin tukki vaikka siinä vieressä... :D
Sama vika täällä. Äänekäs tapaus vaikka ei olekkaan. Hieroo selkää, siivoaa, laittaa ruokaa, hoitaa lasta. Mutta. Kuorsaa kuin mikäkin ja kahvin ja ruuan jälkeen vessasta kuuluu meteli jota ei todellakaan halua kuulla. No, vikansa kullakin, ehkä nuo jotenkin kestää..

Peyote
Kai kaikissa joku vika on. Luulen, että paras mies on sellainen joka itse haluaa olla parempi ja muuttua ja kasvaa. Mun mies on sellainen. Mä oon ollut sen kaa nuoresta asti. Ei simlon aluks ollut kovin helppoo kun olin itsekin vaikea, me molemmat tuotiin meidän lapsuudenkotien sairaat mallit parisuhteeseen. Nyt kun ne on saatu hylättyä, elämä on ihanaa ja ollaan hyviä toisillemme.

Yhteistyössä