Mistä te kaivatte noita nk hyviä miehiä?

No en minäkään huolisi pettäjää, juoppoa tai huumeiden käyttäjää. Ja kyllä suhteessa pitää olla kipinää, muuten voi asua sitten vaikka kämppiksen kanssa.

Oman kunnolliseni löysin baarista, tai hän löysi minut. Mutta siitä on jo 20 vuotta aikaa. Nyt en tiedä, mistä etsisin, jos olis tarve.
tätä mä meinasin.
"Sitten kuvioihin tuli toisen lapseni isä. Tämä "hellä & rakastava" -tyyppi, joka ei juonut, polttanut, eikä naurattanut vieraita naisia. Enimmäkseen se vietti vapaa-aikansa tietokoneella pelaten tai radio-ohjattavia leluja rakennellen. Ei varmaan koskaan riidelty ja elämä vaikutti alkuun mukavalle... sitten kyllästyin."
en ole kuvatunlainen tyyppi, mutta ?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29815517:
tätä mä meinasin.
"Sitten kuvioihin tuli toisen lapseni isä. Tämä "hellä & rakastava" -tyyppi, joka ei juonut, polttanut, eikä naurattanut vieraita naisia. Enimmäkseen se vietti vapaa-aikansa tietokoneella pelaten tai radio-ohjattavia leluja rakennellen. Ei varmaan koskaan riidelty ja elämä vaikutti alkuun mukavalle... sitten kyllästyin."
Näitä näkee, aina vain enemmän. Ottaisivat sitten sen juopon rentun, jota saa juosta karkuun - ei ainakaan pitäisi tulla tylsää :kieh:

Harmillista näissä kuvioissa on se, että lapsia pitää tehdä sitten vähän jokaisen kanssa. Kun on se oikeus, ja kun mä haluun, ja kun ei se halunnut käyttää kortsuu....

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29815517:
tätä mä meinasin.
Tässä suhteessa ei sitten varmaan ollut sitä kipinää. Sitä mä meinasin.

Vaikka mun mies on kaikin puolin kunnollinen, se ei ole tylsä ja meillä on edelleen näiden vuosien jälkeen intohimoa. Jos toinen ei sytytä, en haluaisi itsekään olla suhteessa. Mieluummin sitten yksin kuin kämppiksenä jonkun kanssa vain sen takia, että olis parisuhde.

eräs kokemus
Ensimmäisen mieheni löysin baarista, hän oli kiltti, hyvännäköinen, urheilullinen, ei tylsä. Saatiin parikymppisenä 2 lasta. Sitten ne viat tulikin ilmi, empatiaa ei ollut muita kohtaan, lapsien hoitoon ei osallistunut ei sitten yhtään kun kuulemma miehen ei tarvitse. Vieläkin käy 2krt/vko baarissa kavereiden kanssa, vetää kunnon kännit joka kerta ja itkee kun ei löydä pysyvää rakkautta heh.
nyt kolmikymppisenä minulla on uusi mies, tapasin hänet 16 vuotiaana vaihto-opiskelijana toisessa maassa (silti on ihan suomalainen) ja myöhemmin tästä vasta kehittyi jotain. Hän on armeijalla töissä, isänmaallinen, lapsirakas, karismaattinen, komea, suht spontaani, mutta hyvin tietoinen tästä eli jos jotain vikaa voi sanoa niin tietää olevansa ns. Hyvä saalis. Tästä voimme siis päätellä että täydellistä ei olekaan ;)

"asdf"
Ei elämässä ja suhteessa oleva jännitys tarkoita aina sitä, että mies ryyppää, lyö, pettää jne. Itse erosin ensimmäisestä pidemmästä suhteestani, koska hän oli liian tylsä. Ihan totta, ja liian kiltti. Ihana, hellä, rakastava, avulias, oikeasti täydellinen mies, mutta mulla tuli sen seurassa tylsää. Ja kun tuli tylsää, kipinä sammui ja toinen alkoi tuntua ihan velipojalta. Olisiko teidän mielestä sitten pitänyt jatkaa? Lapsia ei onneksi ollut, kun en ole koskaan halunnut niitä parikymppisenä vielä, mutta miehestä tuli sittemmin kyllä loistava isäkin kuten arvelinkin, mutta ei siis isä mun lapsilleni.

Nykyinen mies on myös todella kiltti, ihana, hellä, rakastava, avulias jne. Mutta erona entiseen, hän saa mut nauramaan ja elämä tuntuu jännittävältä, kun tehdään välillä jotain spontaaniakin. Hänkään ei ole juoppo, petturi, vätys tms.

"Maarit"
Mulla on ihan uskomattoman ihana mies.
On komea, kiltti, ahkera, hyvä isä, uskollinen puoliso, mahtava rakastaja.
Näyttää kovalta moottoripyöräjengiläiseltä, mutta on kultainen ja ihana mies.
Viihtyy kotona, mutta ei aina nysvää mun kanssa. Ei ole piilovikoja, ei ainakaan isoja.
Satunnainen sotkuisuus ehkä suurin.

Mulla ei ole täydellistä miestä mutta mitään siinä en haluaisi muuttaa koska se on just tuolleen niin mulle tehty <3 Ja löysin hänet yhteisen ystävän kautta.
Vuodet hitsaa tiukemmin yhteen, intohimo säilynyt. Vaikka on kunnollinen niin tylsä se ei oo.

ja ladatkaa samalla että mimmonen nainen ei ole tylsä
Varmaan sellainen vaimo joka ei hautaudu äitiyden alle. Siis muutu kissasta lehmäksi vaan pysyy kissana. Nainen joka ei kangistu kaavoihin tai osaa irrottautua. Jos oisin mies niin pitäisin halutonta naista tylsänä, semmosta jolle seksi ois välttämätön paha. Nainen joka aina ajattelisi hirveän kiltisti ja käytännöllisesti. Ei tylsällä naisella on pilkettä silmäkulmassa.
Tunnen monta tylsää naista joiden pääelämäntehtävä on juoruaminen eikä enää ole mitään jäljellä niistä hauskoista ja velmuilevista naisista jotka nauttivat elämästä.

Minusta tuntuu että naiset usein "tylsistyy" helpommin kuin miehet. Pojat ovat poikia ei ole tuulesta temmattu väite.

Alkuperäinen kirjoittaja silloin tällöin;29815750:
Muttei niin, että sohva on joka päivä eri kohdassa olkkaria, sattuu selkään, kun taas rojahtaa työpäivän jälkeen lattialle :(
No ei toi kovin yllättävää ole.:xmas:
Mut jos nainen makaa alasti siinä siirretyllä sohvalla tuhmat mielessä, miehen tullessa kotiin, se vois yllättää kivasti.

Vakaa ja tasainen mies jaksaa tällasen epävakaamman puoliskon kotkotuksia. Parempi niin päin, että kaikki spontaanit yllärit ja hetkittäiset impulsiivisuudet tulevat suoraan minulta kuin odottaa mitä mies seuraavaksi keksii. :heart:

• Tykkää
Reactions: Data
Mulla taitaa olla nk. hyvä mies. Me tavattiin aikoinaan töissä.

Mitä tohon tylsistymiseen tulee niin mä en ole vielä ehtinyt tylsistyä mieheen. Meillä on jo alkuunsa ollut aika paljon samoja mielenkiinnon kohteita ja matkan varrella niitä on tullut lisää :)

Peyote
ja ladatkaa samalla että mimmonen nainen ei ole tylsä
Mun mies aina sanoo että mä en oo tylsä. En tiiä tarkottaako se sillä että oon jotenkin omituinen.

Mun mielestä eitylsä mies on sellainen joka osaa suunnitella mukavaa tekemistä ja yllättää eikä vaan möllötä jossain tietokonepelissä tai kattomassa lätkää. Semmonen joka innostuu myös mun jutuista eikä heti sano kaikkeen ei.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä