Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
Vanhemmissa ja hierarkisissa yhteiskunnissa ei ole sellaista "mä saan olla vaikka mihin pukeutunut" -juttua. Toivottavasti naiset näkisivät myös näiden hyvät puolet myös mm. Suomen maaseudulla.

Itseäni tuollaiset yhteiskunnat kiinnostavat kovasti. Ei se "säännönmukaisuus" esimerkiksi pukeutumisessa tai käytöksessä ole mikään vitsaus, uskokaa pois :) Harmonia ja tasapaino ovat tärkeitä elementtejä ihmisyydelle.

"huoh"
Vanhemmissa ja hierarkisissa yhteiskunnissa ei ole sellaista "mä saan olla vaikka mihin pukeutunut" -juttua. Toivottavasti naiset näkisivät myös näiden hyvät puolet myös mm. Suomen maaseudulla.

Itseäni tuollaiset yhteiskunnat kiinnostavat kovasti. Ei se "säännönmukaisuus" esimerkiksi pukeutumisessa tai käytöksessä ole mikään vitsaus, uskokaa pois :) Harmonia ja tasapaino ovat tärkeitä elementtejä ihmisyydelle.
Oikeesti, tytsky-häppis. Lähe vaikka lenkille. Tää palstatrolleilu sairastuttaa sua vaan lisää. Ota kamera mukaan, räpsi kuvia, lataa koneelle, ihaile. Mene äidin keittiöön ja leivo jotain. Tai jotain muuta...

Tytskyy
[QUOTE="huoh";29824455]Oikeesti, tytsky-häppis. Lähe vaikka lenkille. Tää palstatrolleilu sairastuttaa sua vaan lisää. Ota kamera mukaan, räpsi kuvia, lataa koneelle, ihaile. Mene äidin keittiöön ja leivo jotain. Tai jotain muuta...[/QUOTE]

Sunhan se tässä hoitoon pitäis mennä ku noi ärsyttää mun mielipiteet;)

Tytskyy
[QUOTE="kuiskaus";29824460]Kai ne nyt sen sulhasenkin on?[/QUOTE]

Totta kai! Jos joskus häät tulevat,kysyn kyllä hänenkin mielipiteitään, mutta luulempa, että hän antaa kaiken vastuun minulle:)

[QUOTE="kuiskaus";29824471]Kysy siltä, että eikö ookki kulta niin, että ketään ei päästetä balleriinoissa mun eiku meidän häihin, eikö ookki, kulta. Ja sitten katsot miltä miehen naama näyttää.[/QUOTE]

Ei tietenkään päästetä. Häitä täytyy kunnioittaa asullaan - ken ei tähän pysty, jääköön kotiin.

"positiivari"
Jos mun toivetta ei kunnioiteta ei tarvi tulla koko häihin. Ne on MUN häät ei kenenkää muun.
Ketäpä ylipäätään kiinnostaisi tulla tuollaisen höyrypään häihin? ziisus

"Kysy siltä, että eikö ookki kulta niin, että ketään ei päästetä balleriinoissa mun eiku meidän häihin, eikö ookki, kulta. Ja sitten katsot miltä miehen naama näyttää"

Nimenomaan. Ei paljon tarvi mitään häitä tuon jälkeen pidellä. Mut hei, bridezilloihin voisit kenties hakea.

Tytskyy
[QUOTE="positiivari";29824484]Ketäpä ylipäätään kiinnostaisi tulla tuollaisen höyrypään häihin? ziisus

"Kysy siltä, että eikö ookki kulta niin, että ketään ei päästetä balleriinoissa mun eiku meidän häihin, eikö ookki, kulta. Ja sitten katsot miltä miehen naama näyttää"

Nimenomaan. Ei paljon tarvi mitään häitä tuon jälkeen pidellä. Mut hei, bridezilloihin voisit kenties hakea.[/QUOTE]

No kaikki mun läheiset varmasti tulee :)

"huoh"
Helpottaa varmaan keuhkota täällä jostain korkkareista olemattomissa ja tulemattomissa häissä - kun koko suhde lonksahti karille. Osoittaahan se jotain huumorintajua tietysti että tulemattomia häitä surressa nostaa sen kaikkein epäoleellisimman asian tapetille.

Mutta kyllä se siitä.

"kuiskaus"
Ehkäpä häihisi on vielä jonkun aikaa ja kerkiät huomata, että on niitä tähdellisempiäkin asioita elämässä kuin häävieraiden jalkineet, ihan senkin kannalta, ettei kukaan fiksu ihminen epää itselleen tärkeän ihmisen saapumista häihin kenkien tähden. Kysy vaikka äidiltäsi onko tuollainen hyvää käytöstä morsiamelta.

No tuskin nyt vähän matalammalla korolla mitään hengenvaaraa on.
Kyllä voi olla huonosti liikkuvalle sairaalle ihmiselle. Munki työpaikalla on joitaki sellaasia muoreja joiden ei voisi enää kuvitellakaa kävelevän korollisilla kengillä. Mutta ethän sä todellisuutta tajua, ku elät edelleen jossaki prinsessaleikiis. :LOL:

Mä muuten tulin raskaaksi 23-vuotiaana eikä mulla silloon enää ollu lähellekää noin lapsellinen ajattelutapa ku sulla. Eikä oo kyllä koskaa ollu kovin mustavalkoonen ajattelutapa, ei edes teininä.

iu
Nyt mä oon ihan vakuuttunut siitä, että vierasmiess ja mies1 ovat sama henkilö, jonka takana on joko nainen tai hyvin, hyvin naisellinen vanhapoika. EI KUKAAN NORMAALI MIES TULE KOMMENTOIMAAN KETJUUN NIMELTÄ "Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?" (Ei kukaan normaali mies edes AVAA tämännimistä ketjua.)

:LOL:

"poikia3"
Se yli 8-kymppinen mummo voi jo tarvita rollaattoria kävelemisensä tueksi, mutta laiskuutta on silti vaan, jos ei viitsi laittaa korkkareita juhliin!

Itse tykkään korkkareita käyttää, päivittäin on sellaiset jalassa töissä, ja työmatkoillakin suosin korollisia kävelykenkiä.

Mun mielestäni kukin kuitenkin pukeutuu myös juhliin omalle tyylilleen uskollisesti, ja korkkareiden käytön voi estää todellakin monet vaivat.

Olen itse myynyt opiskeluaikoinani kenkiä, ja olen kyllä nähnyt kymmenittäin jalkoja, jotka on pilattu kapeilla korkkareilla, isompi koko ei olisi enää pysynyt jalassa. Varpaat voivat olla jalassa vaikka päällekkäin, pahoja vaivasenluita löytyy jne. Eli ei, kaikille ne korkkarit eivät jalkaan sovi.

Tytskyy
Nyt mä oon ihan vakuuttunut siitä, että vierasmiess ja mies1 ovat sama henkilö, jonka takana on joko nainen tai hyvin, hyvin naisellinen vanhapoika. EI KUKAAN NORMAALI MIES TULE KOMMENTOIMAAN KETJUUN NIMELTÄ "Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?" (Ei kukaan normaali mies edes AVAA tämännimistä ketjua.)

:LOL:
No ehkäpä miehet sattuvat ajattelemaan kanssani samalla tavalla :)

Yhteistyössä