Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies1";29824841]Totta, mutta ei vaatteet naisella turhaa ole miehille. Eli vaikka ihana nainen on ihana vaikka yöpaidassa vastaheränneenä tai verkkareissa, niin ei se turhaksi tee muita ominaisuuksia kuin tissejä ja peppua (ja pillua) naisessa. Vaatteet on osa pakettia (siinä kuin mm. hiukset), vaikkeivät asiaa ratkaise.

On tosi kyseenalaista nykyaikana väittää, että miehet ei välitä naisessa muusta kuin erogeenisista alueista. Väitteen esittäjän pitäisi tutustua nykymiehiin hieman laajemmin ja syvemmin. Varokaa pitämästä yllä sellaisia myyttejä, jotka ovat eettisesti ikäviä.[/QUOTE]

Aika huvittavaa, että sä käsket mun tutustua miehiin paremmin vaikka itte teet jatkuvasti analyysejä suomalaasista naisista ja oot aiva pihalla noiden lässytysten kans. Naiset ei sais laittaa miehiä tiettyy kategoriaan, mutta itte sä haluaasit kaikkien naisten olevan samanlaasia eli sun maun mukaasia ja kaikki toisenlaaset naiset feministejä jne. mitä ny keksitki väittää vain sen takia, että naiset haluaa olla ittenääsiä ja ajatella itte ilman jotaki naisvaltaasella keskustelupalstalla kirjoottelevaa vässykkämiestä.

Ei tavallinen heteromies edes tiedä mitä balleriinat on, jos nyt ei ole jostain syystä tullut vaimon kanssa puheeksi.
No tämä kyllä taitaa olla totta monen kohdalla.

Melko huvittavaa, että tuo yks pelle joka itteään mieheksi kutsuu, käskee mun tutustua miehiin paremmin. No mä tunnen paljonki miehiä ja ihan sen perusteella voin sanoa, että suurinta osaa ei kiinnosta naisten muoti.

iu
[QUOTE="mies1";29824848]Tuo väite on lähinnä poleeminen olkiukko. En taida jaksaa mennä nyt tuohon koska se on argumentaatiovirhe :)

Ja kyllähän tää nykymuoti on kauniimpi kuin se 90-luvun, paljon.[/QUOTE]

Argumentaatiovirhe on perseessäs. :) Jos viitsisi niin voisi koota vouhkaviestisi parin vuoden ajalta, siinä sulle olkiukkoa kerrakseen.

Ja tuo jälkimmäinen kappaleesi sisältää henkilökohtaisen mielipiteesi, ei yleistä totuutta, joten alkuun olisi sopinut laittaa sana "mielestäni".

vierasa
[QUOTE="mies1";29824841]Totta, mutta ei vaatteet naisella turhaa ole miehille. Eli vaikka ihana nainen on ihana vaikka yöpaidassa vastaheränneenä tai verkkareissa, niin ei se turhaksi tee muita ominaisuuksia kuin tissejä ja peppua (ja pillua) naisessa. Vaatteet on osa pakettia (siinä kuin mm. hiukset), vaikkeivät asiaa ratkaise.

On tosi kyseenalaista nykyaikana väittää, että miehet ei välitä naisessa muusta kuin erogeenisista alueista. Väitteen esittäjän pitäisi tutustua nykymiehiin hieman laajemmin ja syvemmin. Varokaa pitämästä yllä sellaisia myyttejä, jotka ovat eettisesti ikäviä.[/QUOTE]

Mun mielestä on kuitenkin aika naurettavaa verrata niitä balleriinoja yöpukuun tai verkkareihin. Ne on kuitenkin etiketin mukaan ihan sallitut häissä ja voivat olla myös nätit ja jopa naiselliset. Puhumattakaan siitä, että ihan oikeasti voi olla terveyssyitä miksi niitä korkokenkiä ei voi käyttää. Ymmärrän kyllä, että miehet pitävät naisilla korkokengistä, mutta kyllä mä vähän hölmönä pitäisin miestä, joka muuten mukavan ja kauniin nätisti pukeutuneen naisen jättäisi välistä siksi, kun sillä ei ole häissä korkokenkiä jalassa.

"mies1"
Koodien seuraaminen on ikävää siksi, että ihmisillä on erilaisia tyylejä. Mä haluan, että vieraani tuntevat olonsa mukavaksi. Se on mulle paljon tärkeämpää kuin se, että he ovat pukeutuneet minun koodini mukaisesti. Eikö sekin ole ihanan naisellista, että haluaa huolehtia toisista ihmisistä? Jos joku vieraistani ei tunne oloaan mukavaksi korkokengissä tai ne jonkin vaivan takia tuottavat jopa kipua, en halua heidän joutuvan käyttämään korkkokenkiä. Jos jollain miehellä on omanlainen tyyli, johon kuuluu vaikkapa kirkkaanpunainen rusetti kaulaan niin haluan, että hän pukeutuu tyylinsä mukaisesti, jotta tuntee olonsa kotoisaksi.
On olemassa koodeja, jotka ovat pakollisia. Esimerkiksi päähineen pois ottaminen koulussa tai miehen päähineen pois ottaminen kirkossa.

Maailma, jossa jokainen yksilö on oma koodistonsa ja saarekkeensa, on niin naiivi filosofisesti, ettei sellainen menesty vakavammassa pohdinnassa tai tutkimuksessa. Siksi aihetta ei ehkä kannata enempää pohtia siltä pohjalta.

Kipu on yksilöyttä tärkeämpää tässä nähdäkseni, sillä ei ehkä ole hyvä, jos luovumme kaikista yhteisistä koodeista. Tästä luinkin taannoin kiintoisan artikkelin liittyen kipuun ja kuolemaan Hollannissa. Ihmiset alkoivat muutaman kymmenen vuoden päästä kaivatakin niitä "jäykkiä" koodeja takaisin, sen jälkeen kun niistä oli luovuttu näissä yhteyksissä ja joka yksilö oli saanut esimerkiksi laittaa vaikka diskovalot arkkuunsa. Eli olisin kyllä varovainen tuossa myös eettisesti.

vierasa
[QUOTE="mies1";29824879]On olemassa koodeja, jotka ovat pakollisia. Esimerkiksi päähineen pois ottaminen koulussa tai miehen päähineen pois ottaminen kirkossa.[/QUOTE]

Niin on. Mutta korkokengät häissä ei kuulu tähän. Etiketin mukaan nainen voi laittaa häihin myös matalapohjaiset kengät.

"mies1"
Aika huvittavaa, että sä käsket mun tutustua miehiin paremmin vaikka itte teet jatkuvasti analyysejä suomalaasista naisista ja oot aiva pihalla noiden lässytysten kans. Naiset ei sais laittaa miehiä tiettyy kategoriaan, mutta itte sä haluaasit kaikkien naisten olevan samanlaasia eli sun maun mukaasia ja kaikki toisenlaaset naiset feministejä jne. mitä ny keksitki väittää vain sen takia, että naiset haluaa olla ittenääsiä ja ajatella itte ilman jotaki naisvaltaasella keskustelupalstalla kirjoottelevaa vässykkämiestä.
Tässäkin aika poleeminen sävy ja paljon varomattomia väitteitä väittämistäni, sellainen ei oikein innosta keskusteluun.

No mutta kumpaan luulet miehen ensin katsovan?
No mistä hitosta mä sen voin tietää :D Oikiasti, älä ny jaksa olla noin lapsellinen. Mistä hemmetistä sä voit tietää jos siinä verkkarinaises on jotaki sellaasta mikä heti kiinnittää huomion miehen huomion, joku sellaanen ominaisuus mikä on miehen mieleen kuten tietynlaaset silmät. Luulis ny tuon verran aikuusen ihmisen tajuvan tätä asiaa, mutta kyllä huomaa, että sä oot aivan teinin tasolla noiden ajatustes kans.

Mä en jaksa enää vääntää tuollaanen tollukan kans.

"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja "mies1";29824792:
Toivoisin itse Suomeen erilaisempia näkemyksiä ja myös tapoja olla nainen ja onkin hienoa että naisten muoti on taas suht klassista, koska yhteen väliin se tuntui olevan aika marginaalia kun oli ne neuleet ja polkkatukat 90-luvulla. Sain traumoja siitä ;)
Huoh. Tässähän vasta olikin poleeminen olkiukko. Vaikka sun äidillä oli 90-luvulla ehkä polkkatukka ja neule ja niukasti snajua yhdistelyyn, niin eipä se yhdistelmä nyt mikään varsinainen hitti ollut...

Kertoo eräs joka oli naisen iässä jos 90-luvulla...

[QUOTE="mies1";29824897]Tässäkin aika poleeminen sävy ja paljon varomattomia väitteitä väittämistäni, sellainen ei oikein innosta keskusteluun.[/QUOTE]

Ihan kuten sun paskanjauhanta ja vääristyneet ajatukset naisista ei innosta suurinta osaa keskustelemaan sun kanssa mitenkää asiallisesti. Pelle mikä pelle, koita kestää kohtalos koska itte oot omalla kirjoottamisella antanu täyden pellen kuvan. Mutta jää sä tähän ketjuun puolustamaan sun uutta tyttöystävää, sovitte hyvin toisillenne.

"vieras."
Onneksi mun tuttavapiiriin ei kuulu ketään, jonka häät olisivat pilalla balleriinojen takia.

Itse olen kyllä mennyt korkokengissä, lähinnä mieheni toivomuksesta tai siksi, että on tietyn asun kanssa näyttänyt paremmalta. Miehen mielestä korot ovat seksikkäät, vaikka minuun työasussani (karmea) rakastuikin.

"mies1"
Argumentaatiovirhe on perseessäs. :) Jos viitsisi niin voisi koota vouhkaviestisi parin vuoden ajalta, siinä sulle olkiukkoa kerrakseen.

Ja tuo jälkimmäinen kappaleesi sisältää henkilökohtaisen mielipiteesi, ei yleistä totuutta, joten alkuun olisi sopinut laittaa sana "mielestäni".
Tässäkin jää aika ohueksi väitteiden substanssi.

Suht harva mies - jos valita saa - ottanee sen ladette-naisen ennen kuin klassisemman tyylin naisen. Sille on syynsä, miksi klassinen tyyli on klassinen. Klassisuus ei ole koskaan out, ladette on nyt out.

iu
[QUOTE="mies1";29824879]Maailma, jossa jokainen yksilö on oma koodistonsa ja saarekkeensa, on niin naiivi filosofisesti, ettei sellainen menesty vakavammassa pohdinnassa tai tutkimuksessa. Siksi aihetta ei ehkä kannata enempää pohtia siltä pohjalta.[/QUOTE]

Mitä helvettiä sä horiset? Mistä filosofisesta pohdinnasta ja tutkimuksesta tässä nyt sun mielestäs on kysymys? (Haloo, onko siellä ketään kotona???)

[QUOTE="mies1";29824879]Kipu on yksilöyttä tärkeämpää tässä nähdäkseni, sillä ei ehkä ole hyvä, jos luovumme kaikista yhteisistä koodeista. [/QUOTE]

Samat sanat kuin yllä noihin sulkeisiin asti. MITÄ mitä mitä ihmettä tällä haluat sanoa?

[QUOTE="mies1";29824879]Tästä luinkin taannoin kiintoisan artikkelin liittyen kipuun ja kuolemaan Hollannissa. Ihmiset alkoivat muutaman kymmenen vuoden päästä kaivatakin niitä "jäykkiä" koodeja takaisin, sen jälkeen kun niistä oli luovuttu näissä yhteyksissä ja joka yksilö oli saanut esimerkiksi laittaa vaikka diskovalot arkkuunsa.Eli olisin kyllä varovainen tuossa myös eettisesti.[/QUOTE]

Jumalauta mies, mitä sä oot vetäny?

(Hehe, oli tosi hyvä päivä ja nyt edessä muutaman päivän vapaa, oon täynnä virtaa. :) )

"mies1"
Mun mielestä on kuitenkin aika naurettavaa verrata niitä balleriinoja yöpukuun tai verkkareihin. Ne on kuitenkin etiketin mukaan ihan sallitut häissä ja voivat olla myös nätit ja jopa naiselliset. Puhumattakaan siitä, että ihan oikeasti voi olla terveyssyitä miksi niitä korkokenkiä ei voi käyttää. Ymmärrän kyllä, että miehet pitävät naisilla korkokengistä, mutta kyllä mä vähän hölmönä pitäisin miestä, joka muuten mukavan ja kauniin nätisti pukeutuneen naisen jättäisi välistä siksi, kun sillä ei ole häissä korkokenkiä jalassa.
Ei se ole naurettavaa logiikan kannalta, eli sen pointin, että miehet ihailevat muutakin naisessa kuin pelkkiä erogeenisia alueita. Toi on ihan myytti että vain pillulla on väliä, esim. mun kaveripiirissä tuo on lähinnä ollut vaan vitsi. Ei kukaan ajattele oikeesti noin.

Pukeutumiskoodi ei liity siihen, kuka on haluttava ja kuka ei, mutta naisen pukeutuminen liittyy kyllä haluttavuuteen yleensä.

Yhteistyössä