Mikä tässä pepussa on erikoista?

^
Uskonto: check
Seksuaalissävytteinen viestintä/flirttailu vieraalta mieheltä ahdistaa: check

Eli tää on taas tätä ja syy, miksi uskovaiset naiset eivät toimi mulle sitten ollenkaan. :) Muistaen eeppistä rintakeskustelua...

Peyote
^
Uskonto: check
Seksuaalissävytteinen viestintä/flirttailu vieraalta mieheltä ahdistaa: check

Eli tää on taas tätä ja syy, miksi uskovaiset naiset eivät toimi mulle sitten ollenkaan. :) Muistaen eeppistä rintakeskustelua...
Miten ihmeessä sä koko ajan katsot kaikkea ton läpitte, että sopisko sulle? Ihan turhaan sä muetit sopisko sulle joku uskovainen, ainakaan mä en oo susta kiinnostunut millään tavalla. Ehkä voit ruinata noita kuvia naisilta yksityisviesteillä?

yöhh
Sallinette epäillä ;)

Musta muoto on ihan hyvä, itse asiassa jos HG ei treenaa salilla/jumpassa peppua ollenkaan niin lähes ihanteellista. Toki tuohon saisi salitreenillä vielä muotoa, mutta mulle kävis!

Reiden kaari on todella kaunis. Olis kiva jos HG laittaisit vielä kuvaa sun sääristä ja jaloista paljaina :)
Jaa miksi pitäisi epäillä jotain sanomaani? Senkus ihailet tommosta, sama se mulle on. Itte sanoin oman mielipiteeni ja ihan totuudenmukaisen, eikä kyllä kiinnosta jos tommonen epäilee.

Peyote
Mun mielestä ei saa kannustaa ihmistä laittamaan sellaisia kuvia, joiden laittamista saattaa myöhemmin katua. Yksärilläkään en kyllä suosittele laittamaan niitä kuvia ihan kelle tahansa läähättäjille.

Mies1, sä et saa sanoa mitään. Älä puhu villatakeista, älä arvioi naisten peräsimiä, älä. Muut miehet saa kommentoida mut et sä.
Ja tämän sanoisin jos olisin ei-uskova.
Toihan nyt on aivan naurettavaa. Jos joku nainen ei sulata mun libidoa, kärsikööt siitä, minua ei nainen kyykyttele ;) En yleensä välitä juurikaan elellä ja ajatella ja kokea muiden ehdoilla.

"vieras."
Mun mielestä ei saa kannustaa ihmistä laittamaan sellaisia kuvia, joiden laittamista saattaa myöhemmin katua. Yksärilläkään en kyllä suosittele laittamaan niitä kuvia ihan kelle tahansa läähättäjille.
Ymmärrän (ja tiedän) miksi sanot näin. Mutta ainahan näitä pyyntöjä tullaan esittelemään. Mun mielestä pelkät pyynnöt on jo niin kuvottavia, että heti juoksisin 100 askelta taaksepäin. Tai no mistäs sitä tietää, ei sitä tiedä vaikka itsekin joskus erehtyisin tollasiin pyyntöihin vastaamaan.

Toihan nyt on aivan naurettavaa. Jos joku nainen ei sulata mun libidoa, kärsikööt siitä, minua ei nainen kyykyttele ;) En yleensä välitä juurikaan elellä ja ajatella ja kokea muiden ehdoilla.
Hyi. Samaa ajattelua kuin itsensäpaljastajilla.
HG on kauniisti sulle ilmaissut ettei ole kiinnostunut susta, "toivottavasti löydät joskus jonkun muun" mutta sä et usko vaan sä vainoat sitä yhä. Varsinainen rakkausfilosofi, ahdistelijaksi mä kutsuisin.

Peyote
[QUOTE="vieras.";29856958]Ymmärrän (ja tiedän) miksi sanot näin. Mutta ainahan näitä pyyntöjä tullaan esittelemään. Mun mielestä pelkät pyynnöt on jo niin kuvottavia, että heti juoksisin 100 askelta taaksepäin. Tai no mistäs sitä tietää, ei sitä tiedä vaikka itsekin joskus erehtyisin tollasiin pyyntöihin vastaamaan.[/QUOTE]

Mä oon ajatellut että HG ja tää miesy(ö)kkönen on sama henkilö, mutta nyt oon alkanut ajatella, etteivät taida ollakaan. Mut HG:nä oisin varovainen koska tää Miesy(ö)kkönen vaikuttaa semmoselta saalistajalta ja ihan snadisti huonolla tavalla vaaralliselta. Netissä ku on kaikenlaista ja tommonen et jollain on noin näkyvä päähänpinttymä, on vähän pelottavaa minun mielestäni.

"vieras."
Mä oon ajatellut että HG ja tää miesy(ö)kkönen on sama henkilö, mutta nyt oon alkanut ajatella, etteivät taida ollakaan. Mut HG:nä oisin varovainen koska tää Miesy(ö)kkönen vaikuttaa semmoselta saalistajalta ja ihan snadisti huonolla tavalla vaaralliselta. Netissä ku on kaikenlaista ja tommonen et jollain on noin näkyvä päähänpinttymä, on vähän pelottavaa minun mielestäni.
:LOL: Itse oon kans joskus ajatellut, et sama henkilö. Toisaalta en kyllä usko tämän tyypin/näiden tyyppien olevan todellisia/ollenkaan tosissaan, vaan uskon että HG ja miesy(ö)kkönen :)D) on molemmat provoja. Samoin kuin vierasmies yms. Mut ymmärrän mitä tarkoitat.

Hyi. Samaa ajattelua kuin itsensäpaljastajilla.
HG on kauniisti sulle ilmaissut ettei ole kiinnostunut susta, "toivottavasti löydät joskus jonkun muun" mutta sä et usko vaan sä vainoat sitä yhä. Varsinainen rakkausfilosofi, ahdistelijaksi mä kutsuisin.
No niin, nyt on molemmat uskonkiihkoilijat manaamassa mua helvettiin puistatuksia kokien. Eiköhän tämä riitä tästä.

Peyote
No niin, miksi sua sitten niin ärsyttää että muita kommentoidaan?
No en tiiä, tuntui pahalta. Tuntui että halusit vaan ilmaista ettei sua kukaan oikein voi miellyttää ja ettei mikään oikein riitä. Niinku tulkitsin sen, et halusit sillä korottaa ittees jotenkin yläspäin.

Jos ei tykkää, niin mun mielestä ei tarttis sanoo niin negatiivisesti. Mieluiten jättäis vaan sanomatta. Ja kuvakulmakin oli semmoinen, että miten siitä muka hyvän kokonaiskuvan vois saada.

masmas
No en tiiä, tuntui pahalta. Tuntui että halusit vaan ilmaista ettei sua kukaan oikein voi miellyttää ja ettei mikään oikein riitä. Niinku tulkitsin sen, et halusit sillä korottaa ittees jotenkin yläspäin.

Jos ei tykkää, niin mun mielestä ei tarttis sanoo niin negatiivisesti. Mieluiten jättäis vaan sanomatta. Ja kuvakulmakin oli semmoinen, että miten siitä muka hyvän kokonaiskuvan vois saada.
Sana on vapaa ja kuvat on tälläsessä mestassa vapaata riistaa arvostelulle. Toi Happygirl-91 tuntui olevan sitä mieltä että sen perse olis jotenkin kehumisen arvoinen. No ei oo kaikkien mielestä, ja musta oman mielipiteen saa sanoa suoraan eikä kaikkien tartte olla lipomassa sen persettä.

näin
Sana on vapaa ja kuvat on tälläsessä mestassa vapaata riistaa arvostelulle. Toi Happygirl-91 tuntui olevan sitä mieltä että sen perse olis jotenkin kehumisen arvoinen. No ei oo kaikkien mielestä, ja musta oman mielipiteen saa sanoa suoraan eikä kaikkien tartte olla lipomassa sen persettä.
Samaa mieltä. Toki mielipiteen aina voi nätistikin ilmaista. Mutta kyllähän kaikki tietää että jos keskustelupalstalle/nettiin (tai jollekin yksittäiselle henkilölle) kuvan laittaa, sitä saatetaan hyvinkin arvostella. Joku saattaa kuolata perään ja joku haukkua ihan lyttyyn. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää että teoilla on seuraukset, ja ne seuraukset ei aina ole niin mukavia.

Yhteistyössä