Hakutulokset

1. Terveisiä maalta

Kummiksi ryhtyminen

Kirkon kannalta kummin tehtävä on lapsen kristillinen kasvatus, käytännössä se voi olla paljon muutakin. Olla mukana lapsen elämässä ja vanhempien tukena/apuna. Meillä on 4 kummilasta, joita olemme muistaneet synttäreinä/jouluisin ja joskus ihan muuten vaan. Tärkeämpää musta on kuitenkin se...
  2. Terveisiä maalta

Opintotukiasiaa

Eikö lukion ekaluokkalainen, joka asuu kotona saa yhtään opintotukea? Kävin Kelan laskurilla kattomassa ja nollaa näyttää? Ei me mitään isotuloisia olla, ei todellakaan! Mutta ilmeisesti riittävän varakkaita kustantamaan kaikki itse:confused:
  3. Terveisiä maalta

parisuhdeväkivalta ja parishde, pettäminen...???

Jos sua potkitaan ja kuristetaan, niin se on väkivaltaa joka tilanteessa! Tarviit muutakin kun keskusteluapua, esimerkiks uuden osotteen...
  4. Terveisiä maalta

Ukkoni on kalju, pohjosesta ja tekeytynyt sinkuksi

Onkohan se nyt kuitenkaan ihan eka paikka tää kaksplussan sivu, mistä lähdetään etsimään, jos salarakkaan netistä haluaa löytää....? Mä epäilen.
  5. Terveisiä maalta

Mitä SÄ olet saanut tänään aikaseksi?

Just heräsin. Eli en paljonkaan :D Niin joo, paitsi, että olinhan mä rapiat 7 tuntia töissä jo tän vuorokauden puolella. Siellä tuli jotain pientä askaretta tehtyä :)
  6. Terveisiä maalta

Heinäkuussa hoikistuvat

Moi! Uskomatonta, että mä onnistun tappamaan jopa tämmösen laihdutusketjun :headwall: Vai yksinkö mä täällä laihdutan?! No, kuitenkin... Paino tänään 77,8kg eli hyvänlainen pudotus oli tällä viikolla :) Ei ku eteen päin, sano mummo lumessa...
  7. Terveisiä maalta

Onko se sitten niin (ulkonäköasiaa)...

Mä kans luulen, etten saa ikinä tuota "kengurupussia" pois... Olisko pitänyt herätä laihtumaan 15 vuotta aikasemmin... No, siinähän se mukana roikkuu. Ei paineita siitä :)
  8. Terveisiä maalta

No mä en kyllä edelleenkään viihdy peilin edessä sen kummemmin kun lihavampanakaan, eikä ulkonäkö ollut mulle se motivaation lähde, kun lähdin kiloja karistamaan... Mut kai mä olen sit jotenki "outo":confused:
  9. Terveisiä maalta

Tätä mä just meinasin. Mä en ollu kaunotar (jos nyt en susirumakaan) läskinä, mutta en mä ole sitä nytkään. Enkä mä kaunottareks sukeudu sitkään, ku oon vielä kevyempi kun nyt. Ja "alma" koitas googlata vaikka se rakel lignell ennen ja jälkeen, mikä on muutos kasvoissa esim...
  10. Terveisiä maalta

Miksi raskaana olevalta kysytään kysymys:Mitä varten teitte "mukulan"..?.. tai mihin te lasta tarvitsette

Mulla on neljä, eikä ikinä ole tollasta kysytty. Paljon muita (asiattomiakin) kommentteja oon kyllä kuullut matkan varrella. Jotenkin tuntuu, että raskaana ollessaan on "vapaata riistaa" jolle voi laukoa ihan mitä sylki suuhun tuo :(
  11. Terveisiä maalta

Että nainen jotenkin on aina kauniimpi, kun on hoikka? Katsoin tuota yhtä ketjua, missä mies(?) taas koittaa hämmentää soppaa ja saada sen kiehumaan... Kun itelle tulee mieleen esim. Rakel Lignell joka oli musta nätimpi vähän pyöreänä, kun nyt terävän nenänsä ja korkeiden poskiensa...
  12. Terveisiä maalta

Saatteko te lapset viikoksi isovanhemmille?

Joo, saatais, mutta mitäpä se muuttas, kun ne asuu tuossa takapihalla :) Paljon lapset siellä käykin, mutta yöksi tulevat kotiin. Paitsi nuorimmainen on yötäkin töiden takia joskus (kolmivuorotyö ).
  13. Terveisiä maalta

Syntymävuodet pinoon

1974 :)
  14. Terveisiä maalta

Heinäkuussa hoikistuvat

Paino tänä aamuna 79,6kg Toivoin enemmänkin miinusta, mutta tähän on tyytyminen. Alkaa sentään seiskalla jo :D
  15. Terveisiä maalta

Olen epäonnistunut paska

Onkohan pikkusen erilaiset puitteet siinä ohjelmassa ku tavan tallaajalla?! Johan oli kommentti!
  16. Terveisiä maalta

Olen epäonnistunut paska

Et sä mikään epäonnistunu ole, vähän pessimisti vaan. Nyt sun täytyy löytää joku motivaation lähde siihen painon pudotukseen. Noin isoilla liikakiloilla paino tippuu aluksi nopeesti. Siitä saat varmaan virtaa kunhan nyt pääset alkuun :hug: Ja työpaikka löytyy kyllä, Suomessahan on kohta...
  17. Terveisiä maalta

En oo IKINÄ moittinu anoppiani en IRL, enkä varsinkaan täällä, mutta...

Pph:lla tänään viimenen työpäivä ja sit 6 viikkoa lomaa. Ei ole käytetty varahoitoa, kun anoppi on halunnut hoitaa tyttöä sillon kun ei oo mahdollista pph:lle viedä. Nyt sitten tänään yht äkkiä ilmotti, et kai sille tytölle järjestyy varahoito päiväkodista, kun he lähtee lomalle 2 viikoksi...
  18. Terveisiä maalta

Heinäkuussa hoikistuvat

Nyt luulis painon putoavan "kuin itsestään" ku on niin hemmettin kuuma, että hikoaa kun sika koko ajan :xmas: Oon vielä lähdössä töihin iltavuoroon ja siellä sitä vasta tarkeneekin *huh* Mutta muistellaan tätä sit taas talvella, kun varpailla on kylmä ja posket jäätyy :D
  19. Terveisiä maalta

Heinäkuussa hoikistuvat

Eli eli... Alotuspaino mulla tähän lopulliseen urakkaan on 80,5kg. Aika järkkyä :( Oliks teillä joku yhteinen punnituspäivä? Jos ei, niin mä puntaroin sit aina näin perjantaisin ja tuun sit kertomaan tulokset, kun kerkiän.
  20. Terveisiä maalta

Elätkö miehesi rahoilla?

Yhteisillä rahoilla eletään.

Yhteistyössä