Niin miekii ajattelin. Onneks en ihan kuitee. ¨1980 ja mielestäni olen jo ihan liian vanha kaikkeen
Nou nou!1980 ja mielestäni olen jo ihan liian vanha kaikkeen
Jaa-a kai se sitten niin on. Jokunen aika sitten iski vissiin hypomania ja ajattelin aloittaa uuden harrastuksen, jousiammunnan . Meninkin paikallisen seuran tiloihin tosi innoissani tutustumaan. Siellä se jengi oli tosi nuorta ja se asennoituminen minuun oli että mene mummo hoitamaan pelargonioitasi tai aloita vaikka posliininmaalaus En sitten aloittanut sitä :ashamed:Nou nou!
Näillä kymmenillä vasta kivaa onkin!
Ei käy minulle kumpikaan. En muutenkaan ole stereotypiamummeli.Jaa-a kai se sitten niin on. Jokunen aika sitten iski vissiin hypomania ja ajattelin aloittaa uuden harrastuksen, jousiammunnan . Meninkin paikallisen seuran tiloihin tosi innoissani tutustumaan. Siellä se jengi oli tosi nuorta ja se asennoituminen minuun oli että mene mummo hoitamaan pelargonioitasi tai aloita vaikka posliininmaalaus En sitten aloittanut sitä :ashamed:
Joo, ei ole oikein minunkaan juttuja. Vielä muutama vuosi sitten olisin ihan piruuttani aloittanut sen jousiammunnan. Vaan nykyään sitä ilmeisesti on niin vellihousu että perääntyy heti jos joku, anteeksi, räkänokka vähän virnuilee Terästäytymisen paikka siis!!Ei käy minulle kumpikaan. En muutenkaan ole stereotypiamummeli.
Voi lapsenlapsiparat
Niinpä! Mun 1993 syntynyt pikkusisko meni just naimisiin! :O Vasta vaihdoin sille vaippoja...Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26675288:Mistä tietää olevansa vanha?
Siitä, kun tajuaa että ysiykköset ei olekkaan enää ala-asteikäisiä :attn: