Hakutulokset

1. Terveisiä maalta

Heinäkuussa hoikistuvat

Mä voisin rohkaustua tähän pinoon ihan omalla nikilläni, jos sopii... Ja miksei sopis, olenhan mä hurjimmista ajoista jo jonkun kilon kaventunut. Mä olen 38v ja koko aikuisikäni ollut "liian paksu perhoseksi". Lapsia on 4. Kun aloin esikoista odottaa aikoinaan painoin 94kg ja kuopuksen...
  2. Terveisiä maalta

Astrolabe ja Data!

Mitä siellä hymistelet. Mäkin olen aikoinaan pikarakastunut (tosin livenä, netti ei sillon ollu vielä mikään joka kodin juttu) ja pikakihlauduinkin pikarakkauteni kanssa. Ja ei oo pitkä aika enää, kun meillä on 20v hääpäivä. Miksei vauhdilla edennyt suhde vois muka kestää??
  3. Terveisiä maalta

Astrolabe ja Data!

Rakastuneet ihmiset nyt vaan haluaa kuuluttaa onneaan koko maailmalle :heart: Ja mä ainakin sen heille suon. Ei se ole multa (eikä pitäs olla sultakaan,ap) pois!
  4. Terveisiä maalta

Oletko lojaali työntekijä?

Oletkohan sä nyt ymmärtänyt "lojaali" sanan vähän väärin? Tai sit mä olen...
  5. Terveisiä maalta

Isot nikit syrjii harmaita!!!!!!!

Unohdit Keittiksen ja Lunaticin :D (koska mä huomaan nää, huomaa varmaan kaikki muutkin)
  6. Terveisiä maalta

Isot nikit syrjii harmaita!!!!!!!

Mä en liion ole huomannu mitään tiivistä yhteyttä, mutta meneehän multa ohi moni muukin juttu. Ja mitä tuohon livenä tuntemiseen tulee, ni esmes mun veljen vaimo palstailee (tai on ainakin palstaillu) täällä, mutta en mä ole hänen kirjotuksia sen kummemmin kytännyt... niin ku en muutaman...
  7. Terveisiä maalta

Miksi tällä palstalla inhotaan naisia joita miehet elättävät?

Muuten tuohon, mistä viisikymppinen isoäiti puhu tuol aiemmin, niin mä kans vähän kummeksun ajatusta, että jos toinen on kotona, mutta kotityöt pitäs silti jakaa 50/50. Se nyt toki olis suotavaa, että mies osallistuu jälkikasvunsa elämään, mutta eiköhän se kodin hoitaminen kuuluis pääasiassa...

Yhteistyössä