"oikea ammattivalittaja"
Eli elävät pääasialliseti miehen tuloilla,miksi se on joillekkin niin vaikea asia?
No minun mieheni tiesi jo etukäteen mitä sai kun minut otti.Alkuperäinen kirjoittaja Siipeilyä;26617959:Mua ärsyttää kaikki siipeilijät. Etenkin oma mieheni. Etenkin kun siipeilijä rypee itsesäälissä.
Komppaan sua täysinAlkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26617999:en inhoa naisia sen takia, että mies elättää. vaan inhoan sitä, että naiset, jotka mies elättää valittaavat ja kitisevät koko ajan siitä, kun mies ei tee kotona sitä, ja kun mies ei tee kotona tätä. ja kitinää kun se mies ei heti työpäivän jälkeen jaksakkaan viihdyttää sitä vaimoa, vaan haluaa ruokaa ja levähtää.
Joo, noitakin on nyt viime aikoina näkynyt.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26618154:jäi vielä sanomatta, että sekin ärsyttää, kun tällainen kotiäiti valittaa, että oon ollu niin kauan lasten kanssa kotona ja on tylsää ja mälsää ja haluttas perheen kanssa lomalle, kun miehellä alkaa loma. vaan miespä haluaakin levätä kotona, eikä laukata kaikenmaailman huvipuistoja läpi. kai sen nyt ymmärtää, että ei sitä heti jaksa kun loma alkaa sännätä viihdyttämään perhettä pitkin suomen maata