Oletko lojaali työntekijä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";26618501]Olen lojaali työntekijä. Teen vaaditun määrän duunia. [/QUOTE]
Samoin. En kuitenkaan vastaa puhelimeen enkä hoida sähköpostejani kesälomalla. Todella moni muu tekee niin. Joustan työajoissa tarpeen mukaan, mutta en tee ilmaista työtä.

"vieras"
Olen lojaali työyhteisöllemme, työkavereiden porukalle, mutten niinkään työnantajaa kohtaa. Siinä on tietty ristiriita. Etenkin kun työ on vastuulllista. Sitä on vaikea muutamin sanoin selittää. Ollessani lojaali työkavereita kohtaan, hoituu myös työn turvallisuuspuolesta huolehtiminen. Firman arvoille sanon pitkät peet!

-.-
Teen ne asiat joita minulta pyydetään, ja välillä muutakin, jos sillä tuulella olen.
Laiskottelen aika paljon, mutta niin minusta voikin tällä palkalla tehdä. Sitte ku täältä annetaan mukisematta edes pikkunen palkankorotus, niin alan taas ryhdistäytymään.

Mielestäni itse olen ollut aina lojaali työntekijä. Eli pyrin tekemään työni niin hyvin kuin voin ja yritän olla puhumatta paskaa työpaikasta jne. Myös tarpeen tullen joustava esim. jos tulee äkkinäinen sairastapaus niin oikeasti mietin pystyisinkö tulemaan tuuraajaksi jne. Eikö tämä ole ihan normaalia, että työntekijät pyrkivät olemaan lojaaleja? Voisi mieluummin kysyä ovatko työnantajat lojaaleja työntekijöilleen?

kummallinen työ
Mun työnkuva sinällään on jo niin laaja ja "epämääräinen" että vaikea sanoa teenkö sitä mitä minulta odotettaan. En en välttämättä - toisaalta taas jossain tee paljon enemmänkin kuin minulle ehkä kuuluisi.

Ahkera olen kuitenkin, aika ei aina riitä ja siksi priorisoin tehtäviä. Joskus osuudet mitkä minulle ehkä kuuluisi jää prioriteetissä ihan hännille...Onneks on alihankijoita ja kesätyöläisiä joilla sitten teettää nuo mihin ei itse kertakaikkiaan ehdi paneutua. =)

[QUOTE="vieras";26618501]Olen lojaali työntekijä. Teen vaaditun määrän duunia. Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?[/QUOTE]

Samoin. Ja ihmettelen samaa.:D

Tosin teen töitä enemmän kuin moni täällä, ja vähempikin riittäisi, mutta osaan myös ottaa rennosti.

Yhteistyössä