Hakutulokset

1. T

Alkuraskaudessa otetusta papasta löytyi HSli luokka 3-4 syövän esiaste. Kohtalotovereita??

4 luokka ilman raskautta. ei HPV virusta vaan sukurasitteena :/ tehtiin sáhkösilmukkahoito, ja sen jálkeen on ollu 3 puhasta tulosta. nyt toukokuussa pitás otta papa mutta ootan ettá raskaus aika ja siitá váhintáán se 3kk mene ennen papa koetta koska raskaus voi anta poikkeavan tuloksen. ja...
  2. T

Raskaus ja tupakointi

itsekás ihminen polttaa raskaus aikana. jos oikeasti haluaa lopetta niin siihen pystyy kyllá. ovatko lapset jo aikusia, koulussa? vai mistá tiiát ettá ongelmia ei ole?
  3. T

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

loru liisa. kuulemam kuuluu láákárin seurantaan jos on tehty jotain operaatioita, kannattaa soittaa ja kysyá millá viikolla teán sairaala alka ottaan nuo ajat.
  4. T

oli 2pvä eroa laskettuun joten ei muutettu mutta niska ultrassa oli heitto 6pvä piti olla 12+1 mutta oliki jo 13 joten siirrettiin. nyt pysy samana LA. olen seurannassa koska on tehty sähkösilmukka hoito pahalaatusten muutosten takia 2010. ei HPV tai muita altistuksia. perinnöllinen juttu...
  5. T

miranja, no voihan :/ miksi uus koti eláimille? rakenneultrassa kaikki kunossa. rv 22+1 ja pienellá painoa 391g :D ei suostunu jalkováliáán náyttáán... oisis haluttu tietáá. nyt alko sitte seuranta áitipolille 3/4 viikon válein sinne lekurille. joten eiköhán se selviá kumpi on tulossa :D
  6. T

eufemia, näilläviikoilla vielä naistentautien puolelle. 22+0 menee äitipolille .sama kerros mutta eri käytävä ;) mie kans jouvuin ku supistelee. no voihan. moikkaa jos tunnistat ;)
  7. T

huomenna rakenneultra, ja lääkärille meno. pelottaa. eufemia treffathaanko met? mulla oli kans useamman kerran proteiinit koholla ja tulehsutaahn se meinaa. joten 3 eri tulehus koetta otettu nyt.. tuloksia ootellen. ennen oli piikoja apuna, jopa pienemmässä talossa oli piika ku oli...
  8. T

Kuinka usein papa-kokeessa?

kerran vuessa
  9. T

Saako rokottamattoman koiran pennuille paperit siitä huolimatta?

mitä te oletta mettästäneet tähänaikaan vuesta?? paprithan riippuu myös onko tehty tutkimukset, lonkka,silmä yms muut rotukohtaset. ja rokota se koiras, varsinki mettäkoirien kans tarkkana!
  10. T

Meille on tulossa 2 viikon päästä tuttö labbis. Nimi ehdotuksia, Kiitos!

meile tullee 6 viikon päästä kk seisoja. Diiva :D
  11. T

Linkatkaa mulle blogeja, joissa on perus ompeluohjeita esim. lastenvaatteisiin.

no nuo nyt on ihan perusjuttuja jotka kannatta opetalla :D on helpompi ymmártáá se kuvallinenki ohje ku tietáá miká KT tai KE on :) SV yms
  12. T

Linkatkaa mulle blogeja, joissa on perus ompeluohjeita esim. lastenvaatteisiin.

kaavoja vauvoille löytyy ottobre lehestá :) siellá myös ohjeita ompeluun. kaavat lankasuoraan, terávát sakset ja koneen neulat. tukikangas neppareille ja vetskoille ja taskulle :) hyviá kangaskauppoja. V Etusivu | Ompelun ihanuus Hannan Kangas & Sisustus Oy - HANNAN KANGAS...
  13. T

Miten selittäisitte hienovaraisesti kaverille?

talossa talon tavalla. komenna kylassa olevia kakaroita jos tekevat jotain mita omatkaan ei sa teha. sori nappis rikki ja osa puuttuu, korvattu siis a :lla
  14. T

Onko tyhmää pyytää ex-kiusatulta anteeksi Facebookin välityksellä?

ei, entisenna koulukiusattunna. en haluais etta kiusaajat ottais yhteytta. miksi puhistat omaatuntoas nyt? silla enaa ole mitaan merkitysta...
  15. T

Uuh, mikä yllätys voice of Finlandissa:O

gary on kauhea, en tykkää mutta miten ihmeessä maikkeli teki nuin väärän valinnan :( niisk
  16. T

eufemia onko paineet hyvät? pissa puhas? aika hurja nousu 1.3kg viikolle? plamsu 75 mulla hiiva samoillaoireilla.... tai no hoijettu hiivana, nyt vasta tarkempia näytteitä otettu. metis voihan koiraa! :/
  17. T

Mihin laittaisi myyntiin

valitettavan moni laitta kypärän kiertoon ku tippuvat hevosen selästä. joten riskinsä siinäki. housut, yms muut tarvikkeet käytettynä olen ostellu itekki mutta kypärää en. ennen ratsastin 5-7x/viikko ja silloin kypärä lähti vaihtoon erttäinki herkästi. roskiin menivät vanhat. ei myyntiin.
  18. T

Mihin laittaisi myyntiin

hmm, harva osta kypärää käytettynä. toivottavasti ei kukaan.
  19. T

Monetko vaunut on liikaa lapselle?

yhistelmillä pärjää siis yhet :D pirhuunkos sitä useampia tarvii :D

Yhteistyössä