Mihin laittaisi myyntiin

• Viestiketjun aloittaja "äityli"
  • Ensimmäinen viesti
"äityli"
[QUOTE="vieras";28328717]ööö... jäähallille? tennishallille? ratsastustallille?[/QUOTE]

Pitää kai joku päivä käydä talleilla, kun pyöräilen. Rahat aika tiukilla, olisi parikymppiäkin iso juttu!

hmm, harva osta kypärää käytettynä. toivottavasti ei kukaan.
En ymmärrä taas tätäkään. Olen omat, ehjät ja siistit ratsastuskamppeeni myynyt pois siinä kohtaa, kun en enää ratsastusta harrastanut. Kertaakaan en ole pudonnut hevosen selästä niin, että olisin päätäni minnekään lyönyt ja kohtelin kypärääni aina muutoinkin hyvin...joten en käsitä miksei jonkun olisi kannattanut sitä ostaa.

En ymmärrä taas tätäkään. Olen omat, ehjät ja siistit ratsastuskamppeeni myynyt pois siinä kohtaa, kun en enää ratsastusta harrastanut. Kertaakaan en ole pudonnut hevosen selästä niin, että olisin päätäni minnekään lyönyt ja kohtelin kypärääni aina muutoinkin hyvin...joten en käsitä miksei jonkun olisi kannattanut sitä ostaa.
valitettavan moni laitta kypärän kiertoon ku tippuvat hevosen selästä. joten riskinsä siinäki.

housut, yms muut tarvikkeet käytettynä olen ostellu itekki mutta kypärää en. ennen ratsastin 5-7x/viikko ja silloin kypärä lähti vaihtoon erttäinki herkästi. roskiin menivät vanhat. ei myyntiin.

Yhteistyössä