Hakutulokset

1. kultakimpale

Hyviä rasvavinkkejä atoopikolle? MItä käytätte?

Meillä ei tytöllä toiminut lainkaan Lipolan. Ceralanistakaan, jota viimeksi käytettiin, ei suurempaa apua ollut.
  2. kultakimpale

Pinkkiä tytöille, ei mitään muuta

Meillä on 4v tytöllä paljon pinkkiä mutta se kun sattuu olemaan hänen lempivärinsä niin miksi sitä ei silloin hänellä olisi. Myös violettia eri sävyissä löytyy aika paljon. Ja muitakin värejä. Musta taas on väri jota hän ei suostu päällensä tällähetkellä pukemaan. Miksi pakottaisin lastani...
  3. kultakimpale

Hyviä rasvavinkkejä atoopikolle? MItä käytätte?

Tällä hetkellä rasvailen meidän 4v atoopikko tyttöä Apo Basella (oily Creme). Viimeksi oli käytössä Ceralan.
  4. kultakimpale

Tässä teille isänpäivä kakku :D

Niin meilläkin. Suklainen sellainen. :)
  5. kultakimpale

G: Lasten hoitopäivän pituus?

7,5-8h
  6. kultakimpale

pistetääs lauantain mitä päällä/lasissa/lautasella ja mitäpä teillä tapahtuu juuri nyt-kallup :D

Päällä mustat legginssit ja tummavioletti neuletunika. Lautasella tai lasissa ei mitään. Tyttö on nukkumassa ja mies valmistautuu töihin lähtöön. Yövuoro edessä 4.30 asti.
  7. kultakimpale

Matildan siskolle nimi? antaisitko mielipiteesi? :)

Eedit Elisabet Lyydia Elisabet
  8. kultakimpale

Nimianalyysi :)

Koti meni väärin mutta muuten pitää täysin paikkansa. :) Harrastuksena baletti
  9. kultakimpale

Nimianalyysi :)

Näitä on hauska lukea joten minäkin tahdon analyysin. :) Kertokaapa nimestä Jessica
  10. kultakimpale

Tietokonenerot!!

Samaa itse täällä pohdin
  11. kultakimpale

Mikä kirppislöytö!!!

Hyvä löytö!
  12. kultakimpale

Sunnuntairuokagallub

Me syödään tytön kanssa päivällä uunimakkaraa ja perunamuusia. :p
  13. kultakimpale

eikö satubalettiin alle 4 vuotiaita?

Meillä tyttö aloitti satubaletin viime syksynä, kun oli 3v (s.2006) ja nyt toinen satubalettivuosi menossa. Nuorempien ryhmä onkin juuri 3-5 vuotiaille.
  14. kultakimpale

Mikä lapsille joululahja budjetti, montako lasta ja mitä ostatte?

En mä osaa budjettia tehdä. Tykkään, että on paljon paketteja mutta kalliita niiden ei tarvi olla. Varmaan yhden kalliimman lahjan 4v tyttö saa ja useamman halvemman. Musta vaan on niin ihanaa nähdä se haltioitunut ilme kun lahja paljastuu ja ilme on sama oli lahjan arvo sitten 5€ tai 50€...
  15. kultakimpale

Mitä mieltä nimestä UKKO??

Ei ollenkaan mun mieleeni
  16. kultakimpale

Kumpi on sun mielestä nätimpi? Tosi turhis...

Alemman takki on ihana!
  17. kultakimpale

Uskotteko siihen, että MAHAN MUODOSTA voi päätellä onko tyttö vai poika tulossa??

Mulla oli ns. poikamaha ja kaikki olikin varmoja, että poika tulee. Lopulta uskoin tähän itsekin vaikka itselläni tyttöolo olikin. Oma olotilani piti paikkansa ja tyttö syntyi.
  18. kultakimpale

mikä juttu fb:ssä: eteisen matolla

käsilaukkukysymys......

Yhteistyössä