Tässä teille isänpäivä kakku :D

"piritta81"
Meillä on ahkeroitu tänään muksujen kans vadelmasacher-kakkua. Oli kyllä vietävän isotöinen joten parempi olla huomenna hyvää kun maistetaan. Kokeilin muuten ohjetta ekaa kertaa joten mausta ei oo takeita...

"Kitty"
meillä on suklaakakkupohjan välissä mansikkarahkaa ja huomenna päällystetään floran vaahtoavalla vaniljakastikkeella (vai mitä se nyt onkaan) ja lapset saavat koristella karkeilla ja strösseleillä yms. mitä kaapista löytyy :)

"minttu"
Meidän kaakku on tuolla vielä hyytymässä, en tiedä kuinka koristellaan huomenna.. Missäs vaiheessa muuten syötte kaakun? Heti aamulla vai vasta päivällisen jälkeen?

Mgjptm
Mä tein unelmakääretorttupohjan jonka leikkaan neljään osaan. väliin kermarahka seosta ja aprikoosia, päälle tota seosta ja sydänkarkkeja. ihanan pieni mut meitä on vain neljä :)

[QUOTE="jepjep";22449333]no onpas kakun taustalla krääsää ! on avatut huulipunat ja avainlukulistat sun muut, ei taida olla kovin hygieeninen ympäristö missä kakku väsätty[/QUOTE]

Hui! Eiks oo kamalaa...

[QUOTE="minttu";22449171]Meidän kaakku on tuolla vielä hyytymässä, en tiedä kuinka koristellaan huomenna.. Missäs vaiheessa muuten syötte kaakun? Heti aamulla vai vasta päivällisen jälkeen?[/QUOTE]

Meillä heti aamusta :) Paistan vaan kinkkupasteijat ekaks ja sit miekkosen viereen sängylle maistelemaan :D

Tavallinen sokerikakkupohja kummassakin kakussa, toisen välissä lakritsatäyte ja päälle tulee kalastavat nallet (kakku on mun miehelle), toisen välissä mansikkahilloa, jäisiä mansikoita ja mustikoita ja päälle tulee sokerimassasta tehdyt reinot ja converset (kakku tulee mun isälle ja siskolle, jolla oli tänään synttärit).

Me korkattiin jo tänään mun tekemä SACHERKAKKU, ku huomenna ei syödä kotona. Mä olen nyt vasta innostunut leipomaan ja tollasen kakun tein ihan ekaa kertaa. Ei läpäisis ulkonäöltään kahviloiden luomuksia, mut oli niiiiiin hyvää :)

Yhteistyössä