Tässä teille isänpäivä kakku :D

Joo tämmösen väsäsin... Kun se oli valmis menin kamalantyön tulosta näyttämään miehelle ja sit se meni ja sörkkäs sormella kermavaahtoon! Mä tietty herkällä tuulella ja aloin parkumaan ja sanoin että se on piloilla mut mies se sano ettei se nyt haittaa ja sit korjailtiin :LOL: Oli kyl hilpee purkaus :D

Ja juu on sotkunen pöytä.. Lähdenki tästä tekee lopputyöt :D Piti vaan ottaa kuva ennenko siin on taas sormen mentävä kolo tai se putoo lattialle :LOL:

:D näyttää kyl ihan herkulliselta,ite täytän kakun tänään ja huomenna vasta päällinen..vaikkei kyseessä ole lapseni isä vaan mun avomies,on vaan enemmän läsnä lapsen elämässä,joten siitä kiitoksena :heart:

[QUOTE="vieras";22447853]Ihania! Mun kakku meni ihan perseelleen. Pohjat meni halki, täytteet valu välistä ja ulkokuorrutetta ei riittänyt kuin pintaan :D[/QUOTE]

Mul oli toi kermis kans niin vähissä et pistin sitä mariannerouhetta kylkeen, jotta peittyis :D

Oi nami tuo juustokakkupas näyttää hyvälle :p mitä sinä pääällä on?

Kiitos kehuista :D ja tosiaan ihan mun omalle isälle tuo kakku, mun mies ei vielä huomiseen mennessä luultavasti kerkeä olla isä kun laskettuun aikaan on vielä pari viikkoa ;)

Yhteistyössä