K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkoitin asuntoja, joiden rakentamisen laatu on täyttä paskaa, korjauksia tarvitaan jo takuuaikana. Ja sitä, että samassa kerroksessa on tyyliin 8 asuntoa... Kai niissä on edes kaksi hissiä? Mutta silti. Itse oon asunut rappukäytävässä, jossa on kaksi huoneistoa per kerros.
Lisäksi monissa on se keittiö siellä ikkunattomalla seinällä huoneen perukoilla ja markkinoidaan jotain alle 40m2:iä kaksioina
Tuo kyseinen rakennuttaja on tunnettu laatuongelmista. Toivottavasti meno on muuttunut.

vierailija
Seiskahan on ollut tapetilla, kun on tullut ilmi miten on kiristänyt julkkiksia ja muutenkin toiminut hämäräperäisesti. Panu mainittu niissä jutuissa nimillä, joten ehkä siksi oli mielessä. Halveksittavaahan tuollainen käytös on. Toivoisin, että K tai B tai kenenkään julkkiksen tarvitsisi tuollaista kestää.
Kiristänyt? Ei siinä uudessa HS:n jutussa niin sanottu.

vierailija
Ymmärrät näköjään väärin sen keskustelun. Tajusin kyllä mitä tämä Joymuffin selitti vanhemmuusasiasta, eikä se ollut tuo mitä kerrot.
Keskusteluhan meni niin, että tämä nimimerkki oli siinä kyllä ihan aktiivisen oloisena mukana ja kertoi omia henkilökohtaisia kokemuksiaankin. Mutta sitten kun joku kirjoittaja olikin hänen kanssaan eri mieltä, niin hän totesi jotain että "sinä et selvästikään ymmärrä näkemystäni joten keskustelu kannattaa lopettaa kun aihe on muutenkin tänne kuulumaton." Vaikka hetkeä aiemmin hän oli vielä itse ylläpitänyt keskustelua ko. aiheesta. 🙄

vierailija
Keskusteluhan meni niin, että tämä nimimerkki oli siinä kyllä ihan aktiivisen oloisena mukana ja kertoi omia henkilökohtaisia kokemuksiaankin. Mutta sitten kun joku kirjoittaja olikin hänen kanssaan eri mieltä, niin hän totesi jotain että "sinä et selvästikään ymmärrä näkemystäni joten keskustelu kannattaa lopettaa kun aihe on muutenkin tänne kuulumaton." Vaikka hetkeä aiemmin hän oli vielä itse ylläpitänyt keskustelua ko. aiheesta.
Siinä vitaattiin, että heidän kahden välinen keskustelu asiasta on parempi jättää sikseen. Hyvä vaan ettei mene jankkaamiseksi mikä on pilannut nämä palstat.

vierailija
Ei Sloikut anna pisteitä ensi vuonna. Ei ole mikään vakkarimaa. En muista että olisi koskaan ennen ollut pisteitä antamassa Suomen karsinnassa.
Mutta siis miksi eivät voisi antaa? Nythän se on hiton kiinnostava viisumaa kiitos Boitsun. Eli vaikka olisit siitä eri mieltä, niin kysymys kuuluu; onko tuohon jokin sääntö, vai voiko pieni ulkomaa olla kahdesti peräkkäin antamassa pisteitä?
Ei arvailuja, kiitos.

Yhteistyössä