"vieras"
Iho alkaa kuivua syksyn mittaan, ja paikoin mennä jo verille, pojalla 5v. Nyt käytössä Ceralan ja Ceridal lipogel.
Aika jännä, itselläni atooppinen iho käsissä ja juuri nuo luettelemasi rasvat on kaikista pahimpia..Ceridal öljy, hydran, ceralan, lipolan
Meillä ei tytöllä toiminut lainkaan Lipolan. Ceralanistakaan, jota viimeksi käytettiin, ei suurempaa apua ollut.Ceridal öljy, hydran, ceralan, lipolan
Physiogelistä oli siis apua... Hyvä hyvä!!!! Mä sitä suosittelin ja mietinkin et mahtoiko se sinulle sopia. Hyvä jos apu löytyi niin ei mennyt rahat hukkaan!Locobase repair on todella hyvää. Toinen tosi hyvä voide on Physiogel A.I. Sitä mulle just palstalla vinkattiin ku valitin korppunahkaani ja se on kyl ihan unelmavoide Mulla siis ilmeisestikin atooppinen iho ja lantti-ihottuma.
Muoks. Mulla menee kans jalat verille tuon lantti-ihottuman kans talvisin mut tolla Locobase Repairin avulla oon saanu sen loppumaan Iho tuntuu tosi pitkään kosteutetulta, kannattaa kokeilla
Mulla on resepti siihen mutta en ole uskaltanut lunastaa kun kuulin että ei sais korvauksia kelalta tai vakuutuksesta jos ei ole lääkärinlausuntoa. Pitääkö paikkansa? Tiedätkö?Oikeastiko ei muita Protopicin käyttäjiä tms.?
Noh, meillä Kela ei taivu, vaikka lekuri kirjoittanut lausunnon useaan otteeseen. Kallista toki on, mutta ei se ainoa rasva ole. Mutta on kuin keinoihoa toimivuudessaan!Mulla on resepti siihen mutta en ole uskaltanut lunastaa kun kuulin että ei sais korvauksia kelalta tai vakuutuksesta jos ei ole lääkärinlausuntoa. Pitääkö paikkansa? Tiedätkö?
Sukulaiselta välillä saanut "näytteitä" ja ihan mieletöntä on.
Mä olen kyllä aina ihmetellyt tätä Kelan asemaa suomessa. Mukamas samat säännöt pitäis olla niin etelässä kuin idässä, mutta ihan mielivaltaa siellä käytetään. Siitä kuka sattuu olee käsittelijänä.Noh, meillä Kela ei taivu, vaikka lekuri kirjoittanut lausunnon useaan otteeseen. Kallista toki on, mutta ei se ainoa rasva ole. Mutta on kuin keinoihoa toimivuudessaan!