pistetääs lauantain mitä päällä/lasissa/lautasella ja mitäpä teillä tapahtuu juuri nyt-kallup :D

miiii
Juuri söin nuudeleita ja raejuustoa ja join sekamehua. Päällä t-paita, huppari, alusvaatteet ja collegehousut. Eipä tässä ihmeempiä tapahdu, facebookissa täyttelen testejä kun ei oo parempaakaan tekemistä. Ihan hyvät fiilikset kumminkin, vauva potkii masussa :)

"vanilja"
Rauhallinen lauantai-ilta, mukissa haalennutta kahvia, kissa nukkuu sylissä ja toinen vieressä sohvalla. Mies selaa nettiä ja kuuntelee musiikkia, odottelee yötöihin lähtöä. Itse selvittelin juuri opiskeluhommia ja palkitsen nyt itseni siitä lueskelemalla tätä höpöfoorumia. :) Päällä harmaat pehmeät kotihousut, villasukat, urheilurintsikat, toppi ja musta huppari. Lapset vasta toiveissa, jos joku tätä rauhaa ihmettelee.

Pikavastaus
Äsken kattelin Biisikärpäsen loppuun popcornien kanssa. Lasissa ei ole mitään. Päällä on sininen trikoopaita ja siniset collarit, mustasukkainen olen tällä hetkellä. Mukulat nukkuu, mies fiksaa syöttötuolia.

Meillä
mies lukee kirjoja pottailevan taaperon kanssa,teini pelaa wowia,mä tein iltapalaa ja meen kohta laittaa taaperon nukkumaan...sitten lasissa punkkua ja lautasella patonkia + auraa ja kasviksia,namskis.Teinille pistaasipähkinöitä ja colaa,pelataan yhdessä uunoa.

Yhteistyössä