Uskotteko siihen, että MAHAN MUODOSTA voi päätellä onko tyttö vai poika tulossa??

• Viestiketjun aloittaja vauvamaha
  • Ensimmäinen viesti
vauvamaha
Sukumme naiset "osaavat" heti sanoa raskaana olevan mahan muodosta saako tämä tytön vai pojan. Yleensä on kyllä osunut oikeaan... Esim. äitini ihmetteli, kun kerroin kaverilleni ultrassa kerrotun, että tyttö on tulossa - äidin mielestä kun kaverillani oli selvä "poikamaha". No, ultraaja oli väärässä ja äiti oikeassa, poikahan sieltä tuli. Esikoiseni on tyttö. Tiesimme sen jo raskausaikana ja kuulemma selvä tyttömaha oli, sellainen leveä. Nyt äitini sanoi, että minulla on poikamaha. Vielä ei itse tiedetä kumpi tulossa... Omastakin mielestäni maha nyt eri mallinen kuin esikoisen aikaan, mutta en nyt lähtisi sen perusteella sanomaan...

Onko muiden kohdalla tällaiset arvuuttelut osuneet oikeaan?

En ollut salannut vauvani sukupuolta, kun olimme sen ultrassa saaneet selville. Kaikki olivatkin sitä mieltä, että minulla oli poikamaha, mutta muuten olivat erimieltä minun mahan muodosta. :LOL: Toisten mielestä se oli ylhäällä ja toisten alhaalla ja toiset piti vatsaani leveänä ja toiset kapeana :D

vanhakansa
Ei voi ennustaa mistään. Itsellä neljäs lapsi tulossa ja kolem poikaa ja yksi tyttö. kaikissa on ollut mahanmalli sama ja huonovointisuuskin on ollut kahdella ( tytöllä ja viimeisellä pojalla ) joten ei niistäkään voi sanoa mitään.

sirpaleina harmaana
todellakin! Niin monen kohdalla on tuo pitänyt paikkaansa :) Oon osannut sanoa viiden ihmisen kohdalla tuleeko tyttö vai poika, mutta kokonaisuus on tietenkin vaikuttanut. Mun mielestä poikaa odottavat ovat kuin naantalin aurinkoja täydellisineen ihoineen, ja tyttöjä odottavat ovat hieman näppynaamaisia ja eivät niin paljon hymyile.

grown up
Ei tietenkään voi, sehän on vain hauskaa ajanvietettä. Ei kai kukaan OIKEESTI luule, että sukupuoli määrää vatsan muodon. Mukavaahan se on arvailla vaikka työporukalla naisen vatsan muodon (sekä muiden merkkien) perusteella kumpi on tulossa.

nojoo
Minulla oli poikamaha, hyvin varmoina tästä minulle puhuttiin. Oma olo ja ultra veikkailivat kuitenkin tyttöä, ja tuollahan tuo tyttönen päiväunia veteleekin. Nyt taas on ehkä enemmän tyttömaha (tai saa nähdä, mitä Kaikkitietävät Sukulaiset arvioivat), ja ultrassa näkyi melko selvät vehkeet. Toki vasta helmikuussa tietää varmaksi, kumpi siellä on.

Yhteistyössä