Hakutulokset

1. Apsi Deisi

Mitä pilttipurkkeihin kanneksi? (soseiden pakastus)

No tätä myös ajattelin, mut onko liian ohutta?
  2. Apsi Deisi

Mitä pilttipurkkeihin kanneksi? (soseiden pakastus)

Mulla olis iso kasa pieniä pilttipurkkeja ja nyt ajattelin tehdä niihin vauvalle sosetta ja pakastaa ne. Mut olen heittänyt kaikki kannet roskiin =/ Voisko niihin laittaa vaikka pakastuspussista palaset ja kuminauhalla kiinni? Pysyisköhän hyvinä?
  3. Apsi Deisi

Nonni, sitten on välikausihaalarit viskattu huutikseen myyntiin, meneeköhän jo kaupaksi?

Kyllä mä tällä viikolla jo sieltä välikausipukuja etsin, mut en löytänyt meidän likan kokoa vielä oikeastaan mitään =/ Ajattelin itsekin ens viikolla paiskata pienet myyntiin.
  4. Apsi Deisi

vauva 3vrk ollut jo 3h rinnalla!! neuvoja

Mä kirjoittelin elokuussa tänne ihan samaa. Tosin olin imettänyt silloin jo 5h, lähes putkeen. Tätä jatkui muutama päivä ja sitten alkoi imetyskerrat harvenemaan. Eli ihan normaalia =)
  5. Apsi Deisi

Onko kenelläkään kokemusta nettideittailusta?

Tuossahan tuo mun nettideitti vieressä istuu =) Yhteistä taivalta takana kohta jo 6vuotta. Mut juu ehtisin mä tavata sitä ennen monta väärääkin miestä, joihin olin netissä tutustunut.
  6. Apsi Deisi

Tästä tulee vielä piiiitkääää päivä =/

Tuon isomman yskä kuulostaa ihan siltä että kohta tulee keuhkot mukana ylös.. ihan kamalan kuuloinen. Parempi käydä tarkistamassa.
  7. Apsi Deisi

Tästä tulee vielä piiiitkääää päivä =/

Molemmat tytöt (2v9kk ja 5kk) flunssassa. Yö meni valvoessa vuorotellen molempien kanssa. Nukuin mä ehkä 4h pienissä pätkissä klo 01-05 välillä. Tunnin päästä saa aloittaa sen terppariin soittamisen, ehkä yhdeksään mennessä on saanut ajan terkkarille, lääkärille tuskin suoraan päästään =/ Ei...
  8. Apsi Deisi

Mahdoton 3v!

Mulla myös kohta 3v tyttö ja kuulostaa niiiiiin tutulta :hug:
  9. Apsi Deisi

2v ei MILLÄÄN nukahda lastensänkyyn,mitä tehdä?Kiire,vauva syntyy pian...

Hommatkaa sellainen vuokrattava vauvansänky Vaavisänky - Vuokrattava vauvan ensisänky tuodaan suoraan kotiin!
  10. Apsi Deisi

toisia kinkunvahtaajia vielä paikalla?

Mun olis jo valmista jos en olis unohtanut laittaa uunia päälle... possu makas 2 tuntia eka kylmässä uunissa :headwall: Vielä pitää varmaan tunti odottaa että pääsee pehkuihin, väsyttää.
  11. Apsi Deisi

Hiukan jännitystä elämään - operaatio kinkunpaisto käynnissä. APUA!

Ota pois vaan =) Saa nähdä mitä meidän kinkusta tulee kun unohdin ottaa sen ajoissa sulamaan. Piti paistaa se huomenna päivällä, mut pakko siirtää ainakin iltaan, ehkä aattoyöhön.
  12. Apsi Deisi

Mistä puinen pyyhenipsu harvinaisella nimellä?

Ikävä kyllä en =( Mutta kehoittaisin sua ihan kysymään paikasta jossa niitä myydään, että onnistuisiko tilata sillä halutulla nimellä.
  13. Apsi Deisi

Mistä puinen pyyhenipsu harvinaisella nimellä?

Mä olen tilannut esikoiselle sen, koska mistään ei valmiina löytynyt. Liikkeessä (pieni puoti) otin asian puheeksi ja harmittelin kun ei heiltäkään löytynyt oikeaa nimeä. Ystävällinen myyjä sitten kertoi että pystyvät tilaamaan niitä ihan millä nimellä tahansa. Niin sai tyttö omansa =)
  14. Apsi Deisi

Miten korvata korppujauhot lihamurekkeeseen? (tarttis olla 3 dl, on vaan 1 dl)

Mä oon parilla viime kerralla raastanut yhden näkkärin 400g taikinaan, kun en ole muistanut korppujauhoja ostaa, on muuten vieläkin ostamatta.
  15. Apsi Deisi

Isä vanhempainvapaalle äidin sairastuttua äkillisesti?

Sekä miehen työnantaja että asiakaanpuoli näytti tänään vihreää valoa. Nyt neuvottelevat vielä keskenään, mut eiköhän tuo mies saa kotiin jäädä. Helpottaa tää meidän arkikin.
  16. Apsi Deisi

Juups, sehän siinä on,että miehen työnantajan ei ole pakko suostua siihen. Se selviää tänään puolen päivän jälkeen kun mies lounastaa firman pomon kanssa. Alustavasti puhelimessa viime viikolla näytti vihreää valoa, kun mies soitti ja kertoi mitä on tapahtunut. Samaan hengenvetoon voi manata...
  17. Apsi Deisi

Keittiönoidan esimerkkipäivä ei muuten paljon heitä... viimeinen päivä olis 1.5. Mutta tosiaan, mulle on ihan sama maksaako työnantaja vai ei... kela maksaa kuitenkin ja tärkeintä on saada nyt isä kotiin vauvaa hoitamaa.
  18. Apsi Deisi

No tuo sairasajan palkka nyt on loppujen lopuksi ihan se ja sama, päivärahan saa kuitenkin. Kelasta vaan meinasivat että maksaako työnantaja eka palkkaa? Ystävä joutui aikoinaan keskeyttämään opintovapaansa sairasloman vuoksi ja silloin työnantaja maksoi hänelle sairasajan palkkaa, vaikkei hän...
  19. Apsi Deisi

Kellään moisesta kokemusta? Kuin paperisota kelan kanssa sujui? Maksoiko tyänantaja äidille ensiksi sairasajan palkkaa? Kaikki kokemukset asiasta kiinnostaa.

Yhteistyössä