Nonni, sitten on välikausihaalarit viskattu huutikseen myyntiin, meneeköhän jo kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Ajattelin kerrankin olla hyvissä ajoin liikenteessä ja pistin jo pojan pieneksi jääneen välikausihaalarin asusteineen myyntiin. Jokohan siellä mahtaa kauppa käydä välikausivaatteista vai meniköhän sittenkin liian aikaisin?

"milla"
Jaa pitäisiköhän munkin laittaa välikausikamppeet myyntiin. Tosin nuo tiketin plain rainit ovat niin ohuita, ettei niille ensimmäisten loskien aikaan vielä ole käyttöä. Joskos siis odottaisi hetken.

Itse ostin just vasta toppavaatetta alesta, mutta kyllähän se kevät pian on täällä.

Mä myös etsin tytölle 92:Sta välikausipukua.. joten eiköhän mene jos hinta on kohdillaan.. Nyt ei siis ole ehkä oikea aika rahastaa niillä, mutta eiköhän nuo kohtuu hintaan mene siellä nytkin.

murmelitas
ja talvi vasta kunnolla alkaa, ainakin täällä pohjoisessa! ei vk pukuja vielä ainakaan 3:n kuukauteen meille :D aattelin että jos löytyis kiva toppatakki huutiksesta pojalle, uusia katselen...

vinkvink
Ostin jo ennen joulua pojalle vk-asun. Eipä ollut muita huutajia ja halvalla lähti lähes uusi reimatec. Että myyjn kannalta kyllä parempi ootella, että saa enempi huutoja :)

"jees"
Ostin jo ennen joulua pojalle vk-asun. Eipä ollut muita huutajia ja halvalla lähti lähes uusi reimatec. Että myyjn kannalta kyllä parempi ootella, että saa enempi huutoja :)
mutta jos laittaa pohjahinnaksi sen millä suostuu sen myymään, ja yksi huuto siis riittää,ni
eiks niin?

luulen että "muotitietoiset"etsivät jo nyt esim.jotain kuosia mihin ihastuivat viime vuonna...
toisaalta hyvä myydä nyt ennen kuin uudet mallistot julkaistaan?VAI?

vinkvink
No jos joku haluaa oottaa uutta mallistoa niin ne sitten oottaa sitä. Sitten on niitä (esim. minä) jotka eivät niin mallistoista piittaa että minkä vuoden kuosia sitä muksulla on niin ostaa hyvää ja halpaa.

"vieras"
Mulla on myynnissä sillä hintaa mitä niistä saa, ei niihin tullut kuin yksi huuto tuon hinnan päälle että en odotakaan kuin yhtä huutoa. Kaikki kyllä on kaupaksi mennyt, nyt on vissiin yksi talvitakki jäämässä ensi syksyyn, mutta kyllä sekin menee viimestään sillon.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22858287]Mulla on myynnissä sillä hintaa mitä niistä saa, ei niihin tullut kuin yksi huuto tuon hinnan päälle että en odotakaan kuin yhtä huutoa. Kaikki kyllä on kaupaksi mennyt, nyt on vissiin yksi talvitakki jäämässä ensi syksyyn, mutta kyllä sekin menee viimestään sillon.[/QUOTE]

Ja hinta mulla on niin että tulee rapiat 50e uuden reimatecin hinnaksi.

Yhteistyössä