Hakutulokset

1. P

no ei todellakaan ollu paha hinta!!

tein kans hyvät kaupat vaunuista.maksoin emma vaunuista n.vuoden käytetyistä 60e ja tuli kaik mahdilliset tavarat siihen mukaan.ja niin hyvä kuntoiset,ei minkäänlaisia tahroja tai vikoja.
  2. P

kertokaa imetyksestänne

vauvalla saattaa olla tosi nopeasti uudelleen nälkä.kokeile vaiks syötön välissä röyhtäystää ja jatkat imettämistä.ei vauvaa kannata syöttää kattomalla kelloa..vaan tissi aina aina vaan suuhun ;)
  3. P

kertokaa imetyksestänne

esikoisen kanssa en jotenkaan tajunnut koko juttua..nännit hajos ja kipeetä teki :/ imetin jotenkin väärin,en pystynyt rentoutumaan jne. toinen kun syntyi niin samantien poika otti tissin suuhun ja kaikki vaan natsas tosi hyvi!!kertaakaan ei tullu nänneihin mitään ja imetinkin 1vuotiaaksi...
  4. P

Baariin ( muutamalle) , vaikka aamulla töihin 11:ta, 4 tuntia töitä.

siskoni juuri meni ja tietenkin pti multa tulla lainaan rahaa siihen :/
  5. P

Tosi surullista! :(

:'( :'(
  6. P

tämä ei voi ola normaalin ihmisen touhua ?

rääkkäystä silti..
  7. P

Antakaa mulle voimia jättää mun mies !

juu,lähde ihmeessä voi sitä juoppo töitä tehdä.isäni joi joka päivä ja kävi myös töissä(maalari)
  8. P

ajankuluksi galluppia.. =) lapsesi lempi...

ja 3v poika
  9. P

ajankuluksi galluppia.. =) lapsesi lempi...

kirja-maailman tuhmin poika elokuva- ei osannut sanoa tv ohjelma-tenavat ja pieni talo preerialla ruoka-perunat ja uuni lohi elu-ei ole lempi lelua.. tyttö 8v. kirja-kaikki missä on paljon rekka autoja.. tv ohjelma- muumi ruoka- perunat ja lohi..on kyllä kaikki ruokanen kalan ja...
  10. P

Minkä ikäisten kanssa olette käyneet Serenassa? Mitä ootte tykänny?

uima asuissa voipi mennä mihkä vaan!me käytiin eilen uikkarit päällä syömässä ravintolassa.voit viedä rattaat myös uima allas osastoille.sielä on pöytiä ja tuoleja ja voi herkutella myös omia eväitä.nukutin nuorimmaisenkin välillä päikkäreille.3veeni ei osaa uida mutta sielä meni kovasti...
  11. P

mulla on ressi kun ei ole minkäänlaisia rytmejä tuon muksun kaa..

no meillä ei ihan tarkkaalleen mennä joka päivä mutta noin suunnilleen.nuorimmainen herää 7.30-8.30,sen jälkeen aamupala,lounas 11-12 sit olis tarkoitus laittaa koisii,mutta vierähtää välillä jopa yli yhden ennen kuin on nukkumassa,riippuu ollaanko kotona.. ja heräilee n.kahden tunnin...
  12. P

Mihin ikään asti juomavesi keitetään?

en ole koskaan keittänyt!
  13. P

Jos antaisi puukon tuolle 8-vuotiaalle

no riippuu tietenkin lapsesta,mutta 8veelle voisi puukon antaa..mökillä kun oltiin ni sielä just 8v. pojalla oma puukko,jolla hienosti veisteli! kerran kyllä otin pois kun oli trampoliinilla ja oli unohtanut vyölle sen puukon!! tyttöni on 8v.myös mutta sitä ei puukolla veistely kiinnosta.
  14. P

Minkä ikäisten kanssa olette käyneet Serenassa? Mitä ootte tykänny?

no mä olen käyny lasten joka vuosi.eilen oltiin myös 7h.lapseni ovat tällä hetkellä 8 ja 3 vuotiaita. 8vee laskee niist jo isoita mäistä ja nuoremman kanssa olen menny sylikkäin.ennyt kaikkein isoimmista!! nuorempi ennemmin viihtynyt niissä lasten altaissa tai pomppulinnassa.tykkäävät kovasti!!
  15. P

Minulla on tänään ISO siivous päivä:)

hö,typerää minusta tuommoinen!!! :(
  16. P

Onko 17-vuotias nainen?

..nuori nainen,mielestäni.
  17. P

SYYSMASSUKAT (kesäkuun loppu)

kehäkukka 74:mitäköhän mä nyt sekoilen..emmä nähtävästi osannutkaan liittyä siihen facebookin syysmasuihin :ashamed: vaiks jo jonkin aikaa on profiilinikin sielä ollut!voitko neuvoa mistä mä nyt painan..kiitos :snotty:
  18. P

kehäkukka 74:liityin mukaan facebookin syysmammoihin. tapaamisesta en vielä tiedä pääsenkö mukaan riippuu päivästä.. ruokahaluista,joku sanoi että on mennyt niin mullakin.ei oikein ole kunnon ruoka maistunut vähään aikaan.päivässä tulee sit popsittua leipää tai jotakin herkkua :D ...
  19. P

heipsistä pitkästä aikaa! jokos muilla tulee rinnoista nestettä?mulla tihkuu aika paljon päivän mittaa,on vielä semmoista väritöntä. kiloja on nyt tullut yhteensä n.9kg.nevola lääkäri aika nenäkkäästi ilmoitti,ettei noi paljon tarvitsisi tulla viikossa!(700g) :ashamed: mites onko kellään...
  20. P

Nalle puhia klo 22.15 -> ykköseltä.. what?!

juu nähtävästi tulee..katoin telkku.comista!

Yhteistyössä