vieras
Jättää koira 6 tunniksi autoon, ikkunat kyllä raollaan ja pari kertaa kävi antamassa vettä.
Tämä kyseinen ihminen oli itse töissä sen ajan.
No ei ole normaalia! soitto poliisille, jos vai yhytät samoin tekemästä, tuo on eläinrääkkäystä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jättää koira 6 tunniksi autoon, ikkunat kyllä raollaan ja pari kertaa kävi antamassa vettä.
Ikkunat oli kyllä sellasella hieman raollaan.Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Melkein vois tehdä ilmoituksen eläinrääkkäyksestä.. |O
Meneppäs itse istuun kuudeksi tunniksi autoon talvitakki päällä, ei ikkunoita auki, saati tuuletusta päälle.. Olisko kiva?
rääkkäystä silti..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikkunat oli kyllä sellasella hieman raollaan.Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Melkein vois tehdä ilmoituksen eläinrääkkäyksestä.. |O
Meneppäs itse istuun kuudeksi tunniksi autoon talvitakki päällä, ei ikkunoita auki, saati tuuletusta päälle.. Olisko kiva?
No justjoo, eläimenpitokielto tommoiselle idiootille pitäisi antaa.Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:Mun kälyni tekee tuota. Ja usein. Koiraa kun ei voi jättää yksin kotiin, on kuulema eläinrääkkäystä sellainen. Siispä koira kulkee mukana jokapaikkaan, kuljetusboksissa. Ja siellä saa ollakin kun rouva shoppailee tai käy töissä tms.
Kuitenki, ei se ilma kierrä samalla tavalla ajaessa, kuin silloin kun auto on parkissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikkunat oli kyllä sellasella hieman raollaan.Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:Melkein vois tehdä ilmoituksen eläinrääkkäyksestä.. |O