Minulla on tänään ISO siivous päivä:)

Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
mua vähän ihmetyttää kans tuo ostelu, useasti olet kuitenkin täällä valitellut ettei ole rahaa, kulutatko kaikki rahat kun ne tulevat ja olet sitten loppukuusta p.a.?
en valitanut ettei rahaa ole,kerran vaan kävi niin että maksoimme itse iso lasku ja jäi viideks päiväks vain 50e :/

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
oikeasti mä en jaksa mihinkään viedä ja muuten nyt äsken pari pusillista astioita heitin pois,rikki jo kaikki :ashamed: :ashamed:
Voi Savanna! :|
no nyt ei tarvi pestää mitään ,ihana :D mä ostin jo uudet astiat mist tykkän ja paljon,esim jos vieraat tulee ja meille tavalliset
Mutta ajattele. Joku olis ollut kiitollinen saadessaan noi teidän vanhat astiat

Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:
oikeasti mä en jaksa mihinkään viedä ja muuten nyt äsken pari pusillista astioita heitin pois,rikki jo kaikki :ashamed: :ashamed:
hö,typerää minusta tuommoinen!!! :(
no kun mä en tiedä mihin viedä ja taas kirppikselle en jaksa,ei sinne edes ole aika viedä niitä
Monien kauppojen pihassa on sellaisia eri järjestöjen keräyslaatikoita jonne voi viedä

vieras
Minusta tuo sinun kuluttaminen on aivan kamalaa. Jatkuvasti ostelet nettikaupoista vaikka mitä ja jopa useampia kappaleita etkä ole tyytyväinen. Huonekalujakin olet ilmeisesti vaihtamassa, kun et saa tietyn väristä sänkyä. Talokaan ei ole vielä valmis, mutta olet siihenkin jo pettynyt. Taidat pyöriä liikaa tavaroiden ympärillä. Ilmeisesti yrität tavaroiden ostamisella saada parempaa oloa itsellesi. Olen ymmärtänyt, että miehelläsi ja sinulla on jotain kitkaa välillä ja muutenkin olet ilmeisest masentunut.

Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Pyydäpä palstalaisia teille hakemaan niitä tavaroita. Kyllä niille omistajat löytyy. ;)
minulla on vaateita paljon ja sitten kodinkoinetakin löyty esim jäätelökone,käytämätön,jos joku halua hakekaa pois vaan :wave:
Mä tuun teille ens viikolla käymään...

Yhteistyössä