Heitän kaikki vanhat jutut pois,en jäätä edes lusikoita,otan käyttöön,muovi astioita Olisi pitänyt tänään mennä kotiin kun lapsella nousi kuumetta :/ niin teen tänään siivous päivää :saint:
eikun heitän roskikseen,otan vain kaikki uutta mukaan,en jaksa turhia tavaroita =)Alkuperäinen kirjoittaja pöö:minne sä ne kaikki tavarat heität? vai tarkotiko että pakkaat muuttoa varten?
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kai sä käyttökelpoisia lusikoita heitä kaatopaikalle? Ne ei edes maadu koskaan. Mun sydän itkee verta Pistä muovipussiin ja vie edes UFFiin.
en valitanut ettei rahaa ole,kerran vaan kävi niin että maksoimme itse iso lasku ja jäi viideks päiväks vain 50e :/Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:mua vähän ihmetyttää kans tuo ostelu, useasti olet kuitenkin täällä valitellut ettei ole rahaa, kulutatko kaikki rahat kun ne tulevat ja olet sitten loppukuusta p.a.?
Voi Savanna! :|Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti mä en jaksa mihinkään viedä ja muuten nyt äsken pari pusillista astioita heitin pois,rikki jo kaikki :ashamed: :ashamed:
hö,typerää minusta tuommoinen!!!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti mä en jaksa mihinkään viedä ja muuten nyt äsken pari pusillista astioita heitin pois,rikki jo kaikki :ashamed: :ashamed:
no nyt ei tarvi pestää mitään ,ihana mä ostin jo uudet astiat mist tykkän ja paljon,esim jos vieraat tulee ja meille tavallisetAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Voi Savanna! :|Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti mä en jaksa mihinkään viedä ja muuten nyt äsken pari pusillista astioita heitin pois,rikki jo kaikki :ashamed: :ashamed:
Mutta ajattele. Joku olis ollut kiitollinen saadessaan noi teidän vanhat astiatAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:no nyt ei tarvi pestää mitään ,ihana mä ostin jo uudet astiat mist tykkän ja paljon,esim jos vieraat tulee ja meille tavallisetAlkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Voi Savanna! :|Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti mä en jaksa mihinkään viedä ja muuten nyt äsken pari pusillista astioita heitin pois,rikki jo kaikki :ashamed: :ashamed:
no kun mä en tiedä mihin viedä ja taas kirppikselle en jaksa,ei sinne edes ole aika viedä niitäAlkuperäinen kirjoittaja pehmis:hö,typerää minusta tuommoinen!!!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti mä en jaksa mihinkään viedä ja muuten nyt äsken pari pusillista astioita heitin pois,rikki jo kaikki :ashamed: :ashamed:
Monien kauppojen pihassa on sellaisia eri järjestöjen keräyslaatikoita jonne voi viedäAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:no kun mä en tiedä mihin viedä ja taas kirppikselle en jaksa,ei sinne edes ole aika viedä niitäAlkuperäinen kirjoittaja pehmis:hö,typerää minusta tuommoinen!!!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti mä en jaksa mihinkään viedä ja muuten nyt äsken pari pusillista astioita heitin pois,rikki jo kaikki :ashamed: :ashamed:
Mä tuun teille ens viikolla käymään...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:minulla on vaateita paljon ja sitten kodinkoinetakin löyty esim jäätelökone,käytämätön,jos joku halua hakekaa pois vaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Pyydäpä palstalaisia teille hakemaan niitä tavaroita. Kyllä niille omistajat löytyy.
:/Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Laita sulle kaikesta tarpeettomasta ilmoitus tuonne kirppiksen lahjoitetaan palstalle vaikkapa. Varmasti jollakin olis käyttöä sille mitä olet pois heittämässä