okei.. mä oonkin aatellu että ehkä vielä muutama vuos ootetaan.. ja otetaan sitten toi reilu kakskymppinen kummisetä veljineen mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Onhan siellä isot uima-altaa ulkona ja perinteiset vesiliukumäet, osissa niistä varmaan nuorempikin menee. Ainakin olen nähnyt lasten kellukkeissa laskevan niitä. Ihan pienille lapsille on muutama allas ja niissä jotain tekemistä.
Kaikista eniten paikasta irti luultavasti saa kouluikäinen tai sitten sellaiset 20-30 miehet , Villivirta on aika kiva paikka, mutta se on niin ruuhkainen. Pieni menaa jäädä alle, varsinkin kun perään hyökkää 10 hlön mieporukka joka painaa vauhdilla. :snotty:
mä ihmettelinkin että mistä pomppulinnasta joku puhu... onko se leikkialue siis siellä altaiden joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Ai että oli kivaa siellä pienenä!! Kävin ala-asteikäisenä usein ja se oli ihan huippua! Tosin paikka oli silloin kokonaan taivasalla, eli oli aika erilaista (vaikka siis samat altaat ja liu'ut). Mutta sanoisin, että helpointa on sellaisten kanssa jotka osaa uida, aika kova vahtiminen on muuten.
Pienemmille siellä on "kuiva" leikkialuekin.
Se on siellä sivummalla, samalla alueella, muttei altailla kuitenkaan (se on ISO alue). On kiipeilytelinettä, keinua jne.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä ihmettelinkin että mistä pomppulinnasta joku puhu... onko se leikkialue siis siellä altaiden joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Ai että oli kivaa siellä pienenä!! Kävin ala-asteikäisenä usein ja se oli ihan huippua! Tosin paikka oli silloin kokonaan taivasalla, eli oli aika erilaista (vaikka siis samat altaat ja liu'ut). Mutta sanoisin, että helpointa on sellaisten kanssa jotka osaa uida, aika kova vahtiminen on muuten.
meidän neiti osaa uida jonkin verran, mutta on aikas pieni kuitenkin vielä ja pienikokoinen etenkin. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Se on siellä sivummalla, samalla alueella, muttei altailla kuitenkaan (se on ISO alue). On kiipeilytelinettä, keinua jne.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä ihmettelinkin että mistä pomppulinnasta joku puhu... onko se leikkialue siis siellä altaiden joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Ai että oli kivaa siellä pienenä!! Kävin ala-asteikäisenä usein ja se oli ihan huippua! Tosin paikka oli silloin kokonaan taivasalla, eli oli aika erilaista (vaikka siis samat altaat ja liu'ut). Mutta sanoisin, että helpointa on sellaisten kanssa jotka osaa uida, aika kova vahtiminen on muuten.
meidän neiti osaa uida jonkin verran, mutta on aikas pieni kuitenkin vielä ja pienikokoinen etenkin. :saint:
Kannattaa ottaa joku lisävaate mukaan Voi tulla kylmäkin muuten.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Se on siellä sivummalla, samalla alueella, muttei altailla kuitenkaan (se on ISO alue). On kiipeilytelinettä, keinua jne.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä ihmettelinkin että mistä pomppulinnasta joku puhu... onko se leikkialue siis siellä altaiden joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Ai että oli kivaa siellä pienenä!! Kävin ala-asteikäisenä usein ja se oli ihan huippua! Tosin paikka oli silloin kokonaan taivasalla, eli oli aika erilaista (vaikka siis samat altaat ja liu'ut). Mutta sanoisin, että helpointa on sellaisten kanssa jotka osaa uida, aika kova vahtiminen on muuten.
okei.. ei sinne siis kuitenkaan uima-asuissa mennä vai mennäänkö..
kuulostaa kyllä ihan kivalle.
Mua vaivaa, että missä ketjussa mä oon keskustellu sun kanssa lähiaikoina muistan kun kirjotan sun nikin ens väärin.. :saint:
Turkilamas..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Kannattaa ottaa joku lisävaate mukaan Voi tulla kylmäkin muuten.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Se on siellä sivummalla, samalla alueella, muttei altailla kuitenkaan (se on ISO alue). On kiipeilytelinettä, keinua jne.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä ihmettelinkin että mistä pomppulinnasta joku puhu... onko se leikkialue siis siellä altaiden joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Ai että oli kivaa siellä pienenä!! Kävin ala-asteikäisenä usein ja se oli ihan huippua! Tosin paikka oli silloin kokonaan taivasalla, eli oli aika erilaista (vaikka siis samat altaat ja liu'ut). Mutta sanoisin, että helpointa on sellaisten kanssa jotka osaa uida, aika kova vahtiminen on muuten.
okei.. ei sinne siis kuitenkaan uima-asuissa mennä vai mennäänkö..
kuulostaa kyllä ihan kivalle.
Mua vaivaa, että missä ketjussa mä oon keskustellu sun kanssa lähiaikoina muistan kun kirjotan sun nikin ens väärin.. :saint:
En muuten muista, että mua olis väärin kirjoiteltu, kun en kuitenkaan ole turkilamas tai muu hankalaniminen
ookke.. kiitos infosta. Kyllä mä siis siellä oon joskus käyny, mutta siitä on varmaan yli 10 vee ja mulla on lehmäs muisti... eiku mikä eläin se nyt olikaan.. vai miten se nyt menikään.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:uima asuissa voipi mennä mihkä vaan!me käytiin eilen uikkarit päällä syömässä ravintolassa.voit viedä rattaat myös uima allas osastoille.sielä on pöytiä ja tuoleja ja voi herkutella myös omia eväitä.nukutin nuorimmaisenkin välillä päikkäreille.3veeni ei osaa uida mutta sielä meni kovasti kellukkeilla!!