moikka taas pitkästä aikaa! :wave:
tänne olikin aukaistu uus pino, huomasin muuten itsekin et ei toiminu toi entinen ku olin eilen tulossa lueskeleen juttuja
muta mutta, nyt on sit ainakin ensimmäinen mökkireissu tehty ranualle
eläinpuistossakin käytiin ja saatiin saavista vettä niskaan kun kerettiin puoleenväliin kierrosta :kieh: lapsiahan se ei tuntunut haittaavan vaan entistä innokkaampana juoksentelivat menemään kun vettä alkoi sataa
onneksi oli lämmin ilma muuten niin ei palelluttu koko porukka
kauheasti taas teillä ollut aiheita mistä olette keskustelleet..
ja täällä myös yks joka ei tosiaan noista kestoilu jutuista älyä mitään, äippä paketissakin tulleet kestikset on yhtä hepreaa minulle
ukon kans yritettiin älytä niistä jotain, mutta ei edes ohjeet ollu tarpeeksi riittävät et olis tajunnu mikä on mikäkin jne..ja miten ne laitetaan
että voipa olla hyvinkin mahdollista että tää tyttö ei aio kestoilla, oon muutenkin sellainen ressailija et ei taida onnistua minulta
miksei joskus vois lueskella ja ottaa oikeasti selvää niistä ja kokeilla, sehän saattaa olla yllättävän helppoakin loppujen lopuksi..ajatus niistä kuitenkin kovasti houkuttaa
raskaus arvista oli puheltu jotain ja minulla ei ole tullut kahdessa ekassa raskaudessa arpia, lukuunottamatta rintoja joihin on tullut muutama haalea "viiva"..
tässä raskaudessa ei vielä ole ainakaan tullut arpia, mutta luulen et niitä tälläkertaa tulee kuitenkin jossain vaiheessa..ainakin masu on kasvanut sitä vauhtia tälläkertaa et tuntuu jo nyt nahka melko kireältä..
meillä myös lapset on
kastettu ja tämä tuleva myös kastetaan luultavasti häiden kera
täällä myöskin on kauhea
närästys ollut jo useamman viikon ajan..maitolasillinen auttaa minulla siihen ainakin hetkeksi
miten muilla, onko vauva alkanut painaa keuhkoja? minulla on usein sellaisia ns. hengitysahdistuksia et tuntuu ettei henki kulje kunnolla
se helpottaa kun vaihtelee asentoa ja yleensä kyljellään maaten taas alkaa henki kulkemaan normaalisti
meillä
vauvan kokoarviot on yleensä ihan paikkaansa pitänyt..tytöstä veikattiinkin pientä ja koko arvio oli jotain 2500kg viikolla 36+ ja tyttö syntyikin 40+6 2830kg
poikaa veikattiin noin 3kg ja hän oli syntyessään 3550kg..ei nyt ihan nappiin, mutta melko lähelle
en menis itse niihin kuitenkaan luottamaan kovinkaan paljon, nekin on vaan suuntaa antavia.
vauvan asennosta viimeksi lääkärineuvolassa vauva oli raivotarjonnassa ja potkut on tuntunut koko ajan samassa paikassa ylhäällä oikealla, eli luulen että on pysynyt samassa asennossa koko ajan..
hmm..nyt ei tule muuta mieleen mistä piti kommentoida :ashamed: vätystää niin kovasti ettei ajatukset oikein kulje.
ai niin, niille jotka kirjottelee pitkiä tekstejä ja ne katoaa johonkin niin kannattaa aina kopioida se teksti ennen kun laitatte sen tänne..itsellänikin yhteys pätkii usein ja kun sen tekstin kopioi niin ei tarvitse uudestaan kirjoittaa sitä..
jane ja napsukka
28+0 :heart: