Hakutulokset

1. L

Jätän marras- ja joulukuun hoitolaskut maksamatta ja ostan sen sijaan lapsille kasan joululahjoja... :)

Teeppä se. :) Jonka taakseen jättää....:whistle: ... korkojen kera.
  2. L

Mitä tekisitte?

No miksei kaveris voi ostaa itelleen omaa samanlaista ? Tai mikset sä voi antaa tätä nyt lahjaks ja sanoa kaverilles, jos sillä siis ei ole mahdollisuutta sellasta saada, että laita rahat niin sä haet sille oman ?
  3. L

Mitä tekisitte?

No sanoisin että ole hyvä ja tule hakemaan jos haluat. Miks sulla nyt on just kiiru se saada pois nurkista jos 2kk oot jaksanu sitä säilyttää ? :whistle:
  4. L

G:minkä väriset keittiön pienkoneet teillä?

Ihan valkoiset vaan ja siihen vielä kullan värinen mocca masteri joka ei sovi sisustukseen sitten alkuunkaan. :x Ei ne valkoisetkaan kyllä, mutta ne on hiukan ehkä piilossa, ei heti katse kiinnity niihin. Punaiset obh nordican sarjaa ois ihanat.. tai rosteriset.... onhan se ihana haaveilla...
  5. L

Apua! Mitä tekisit tässä tilanteessa??

Ja nyt itket yksin etkä uskalla edes miehelles kertoa mikä on ? :snotty: Ei ole kivaa olla vässykkä, mutta kyllä sun äitinä tarvii alkaa puolustamaan omaa laumaasi ja nimenomaan itseäsi. :headwall:
  6. L

Elareista, jos ei ole varaa maksaa...

Mä en ymmärrä nyt. Miten sopia "rehellisesti että elarit menevät ulosoton kautta" eihän siinä nyt ole järkeä!? :o Ja jos tällä hetkellä se maksaminen ei onnistu, niin vieläkö jotain asioita siellä "voi rehellisesti sopia" ? Mitä siitä nyt hyötyi kun ne menee ulosottoon ?
  7. L

G: Olisitko mieluummin LÄSKI vai polttaisitko mieluummin tupakkaa?

Onko ? :o No toivottavasti, koska tupakasta pääsin ihan suht. hyvin eroon ja raskauden aikana kiloja on tosiaan tullut yksi jos toinenkin.... No olisin ainakin tällä hetkellä ennemmin iso. :)
  8. L

Alkaako lapsilisä juosta heti lapsen synnyttyä?

No saahan niitä sitten takasin joskus, ehkä, mutta ilmoitetaanko jossain kohtaa jos on niin tampio ettei "tiennyt" saavansa lapsilisää, että nyt olisi tarjolla koko potti, 3 vuotta lapsilisiä kun et silloin halunnut hakea.. ja tuskin tässä nyt ihan mahdoton takautumis aika on. Miks se siis...
  9. L

Kertokaapa

No ei ole paljon jos niin isovanhemmatkin haluaa... ja jaksaa... kun eräs, sukulais muksu on niin paljon mummulassa öitään että potee kotonaan niinä päivinä kun sinne eksyy niin "mummula ikävää".... huoh. Eiks se yleensä ole koti-ikävä joka valtaa jossain muualla kun kotonaan ? :whistle: Mummu...
  10. L

Elareista, jos ei ole varaa maksaa...

Niin miksei tähänkin nyt löydy joku tilapäinen ratkaisu työttömyyden ajalle ? Kyllä mun mielestä täytyisi olla varaa elättää, tai edes elareita vara maksaa sen verran että yhteisymmärryksiin äidin kanssa pääsee, tai sitten lastenvalvojan kautta kysästä kuinka toimia nyt kun ei ole. Kai...
  11. L

Mitä NIMIMERKKISI TARKOITTAA ja mistä se tulee?

Kun samaan aikaa nikkiä miettiessä sukulaispojuni 4v kiljui keittiössä kun pihalla alkaa "lumentumaan"! Siellä siis oli sumua. :whistle: Oli hiukan tuo nimimerkki hakusessa ja ajattelin vaihtaa sitten paremman sattuessa...
  12. L

No siis tätä mäkin olen miettinyt. Viehän ne automaattisesti verojakin, vaikkei kaikilta niin paljon tarvitsisi ottaa. |O
  13. L

G: Maitopurkki vai maitotölkki?

Purkki se silti on. :) Ja juusto alle, leikkele päälle ja siihen sitten kurkut tai tomaatit. Jos kyse on kuitenkin ison kokoisesta leikkeleestä ja joku pieni leipäjuuston palanen siihen niin sitten se leikkele alle, mutta tämä kuitenkin erikois tapauksessa. :) Entäs, Kummalle puolelle...
  14. L

Mutta mikä on sellaienn tilanne ihan oikeasti ettei joku hae lapsilisää ?? Tai halua lapsilisää ? :o Miks se pitää erikseenkin siinä paperissa rastittaa ?? "Haluatko ilmaista rahaa lapsesi elatukseen kun sinulla on siihen oikeus"....
  15. L

Jim, Da capo, Pätkis, kuka tykkää?

:x Yih! Sama oksetus on se suklaa patukka, mikä picali se nyt on nimeltään... hyiiiiii.
  16. L

Huonepeliä pelaamaan?

Ööö... siis avaimen löysin kynttelikön päällä olevasta ikkunasta painelee sinne kynttilöiden päälle ja se avain käy mökkiin. Mökissä tais olla kirjain ?
  17. L

Muita joiden miehet ovat romanttisempia kuin te itse?

On meilläkin mies paljonkin romanttisempi kun minä. Mutat meidän arkisissa asioissa ne vaan näkyy eritavoilla. Mun mielestä taas kynttilän valossa syöminen näin syksyisin ei ole romantiikkaa, varsinkaan jos molemmat vielä lukee lehtiään syödessä. :D Näin syksysin meillä menee varmaan...
  18. L

Auttakaas nyt keski-ikäistä, mikä on huonepeli?

Peli jossa ollaan jossain huoneessa ja sieltä huoneesta etsitään tavaroita jotka auttavat avaamaan lisää tavaroita, joiden avulla pääsee huoneesta pois. Esim. monessa huoneessa on kassakaappi tai ovessa joku numero lukko, siihen yritetään etsiä huoneesta ratkasua. Joskus mukavaa pelaamista ja...
  19. L

onko muita, jotka eivät jouluruuista välitä?

Mä en niin välitä, mutta silti odotan joulua vain ja ainoastaa sen yhden asian takia. Syöminen. :laugh: Me tehtiin tämän tulevan lapsenkin kanssa sopimus että äiti aikoo syödä jouluna kun masukin LA on just ennen joulua. Eli se ei aio syntyä silloin koska mä syön. Syntykööt sitten aiemmin tai...
  20. L

Huonepeliä pelaamaan?

Yks avainkin löytyi ja yks kirjainkin lisää mökistä ja kummatkin kirjain laatat on nyt ovessa. Onko tässä muuten muita mukana kun minä ? :laugh:

Yhteistyössä