onko muita, jotka eivät jouluruuista välitä?

• Viestiketjun aloittaja ei vaan tykkää
  • Ensimmäinen viesti
ei vaan tykkää
itse syön sen verran, että aattona otan sitä kinkkua siivun tai kaksi, mielummin kalkkunaa kyllä ja sitten perunalaatikkoa ja porkkanalaatikkoa, salaatteja toki myös, mutta rosolli ei meidän pöytään kuulu.
Joulu leivoksista en myöskään pidä, ei torttua, ei piparia eikä varsinkaan konvehtia yök.
meillä onkin usein jouluna ihan vain perus vaniljapuusteja tai suklaapuusteja, keksinä on sitten kauralastuja tms. eli aika arkista.

vieras
No meillä menee tasan kinkku ja porkkanalaatikko kaupaksi. Ei rosolli, ei lanttulaatikko, ei maksalaatikko, ei perunalaatikko. Ns. joulukakut ei mene, mutta piparit ja joulutortut menee.

Epätonttu
En ole ikinä välittänyt jouluruoista. Porkkanalaatikko on ihan ok ja sitä joskus syön muulloinkin. Mutta kinkkua, hui, ei ikinä. Erilaiset kalat on myös hyviä ja joulutortut, mutta harvaa jouluruokaa varsinaisesti herkkuna pidän.

Mä en niin välitä, mutta silti odotan joulua vain ja ainoastaa sen yhden asian takia. Syöminen. :LOL:
Me tehtiin tämän tulevan lapsenkin kanssa sopimus että äiti aikoo syödä jouluna kun masukin LA on just ennen joulua. Eli se ei aio syntyä silloin koska mä syön. Syntykööt sitten aiemmin tai pikkasen myöhemmin.

xx
meillä ei oo koskaan kinkkua. laitetaan naudanlihaa, sitten perunaa eri tavoin. Perunalaatikko kuuluu kyllä, samoin lihapullat. Joulupöytä on hyvin riisuttu ja omanlainen, mutta meillä tietyn perinteen mukainen.

vieras
Meillä syödään vain riisipuuroa, kinkkua ja karjalanpaistia. Mikään muu jouluruoka ei uppoa keneenkään. En paista edes torttuja, niitä lapset saa mummolassa sen pari. Itse en edes syö.

too
Kinkusta tykkään (jos saadaan hyvä kinkku) sitä voin syödä n.3 päivää,laatikoita ja rosollia syön kerran ihan hyvällä halulla,seuraavana päivänä ne ällöttää. Lipeäkala on järkyttävää. Joulutortut ja piparit maistuu,glögi ei uppoa.

Yhteistyössä