vieras
Ei ole vaikea tajuta, mutta nimenomaan omista kokemuksista minäkin puhuin, ja kaikki ylipainoiset joita olen tavannut, ovat haisseet epämiellyttävälle. Missään kohdin en ole sanonut, että sinä haisisit pahalle.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:BTW tässä ketjussa ei ole kukaan kieltänyt kertomasta omista kokemuksistaan. Moni on niin tehnytkin, mutta vain taas mulle ruvetaan nälvimään.Alkuperäinen kirjoittaja Äsken meni lainaus mönkään.:BTW, tässä ei ollut kyse SINUSTA.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mä en haise hieltä ja koita kestää se.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se dödö sitä hajua peitä...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen ylipainoonen enkä todellakaan haise hieltä. Mä osaan käyttää dödöä. Jotkut hoikat ei sitten vissiin osaa hajusta päätellen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai läski ei haise pahalle? Kyllä muuten haisee. Se hien löyhkä on aika... kuvottava.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Läski. Läskit ei sentään haise pahalle ja iho pysyy parempana kuin tupakoitsijalla. Ja läski ei tuhoa kuin oman terveytensä, tupakoitsija myös kaikkien lähellä olevien!
Minusta mikään ei ole halveksuttavampaa kuin tupakointi!
Onko oikiasti noin vaikia tajuta, että kaikki ylipainooset ei haise pahalta?