G: Olisitko mieluummin LÄSKI vai polttaisitko mieluummin tupakkaa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Äsken meni lainaus mönkään.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Läski. Läskit ei sentään haise pahalle ja iho pysyy parempana kuin tupakoitsijalla. Ja läski ei tuhoa kuin oman terveytensä, tupakoitsija myös kaikkien lähellä olevien!

Minusta mikään ei ole halveksuttavampaa kuin tupakointi!
Ai läski ei haise pahalle? Kyllä muuten haisee. Se hien löyhkä on aika... kuvottava.
Mä olen ylipainoonen enkä todellakaan haise hieltä. Mä osaan käyttää dödöä. Jotkut hoikat ei sitten vissiin osaa hajusta päätellen.
Ei se dödö sitä hajua peitä...
No mä en haise hieltä ja koita kestää se.
BTW, tässä ei ollut kyse SINUSTA.
BTW tässä ketjussa ei ole kukaan kieltänyt kertomasta omista kokemuksistaan. Moni on niin tehnytkin, mutta vain taas mulle ruvetaan nälvimään.

Onko oikiasti noin vaikia tajuta, että kaikki ylipainooset ei haise pahalta?
Ei ole vaikea tajuta, mutta nimenomaan omista kokemuksista minäkin puhuin, ja kaikki ylipainoiset joita olen tavannut, ovat haisseet epämiellyttävälle. Missään kohdin en ole sanonut, että sinä haisisit pahalle.

Alkuperäinen kirjoittaja lettu:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
läski.
tupakanpolttajat on alinta sakkaa. itse entisenä sellaisena voin kertoa.
Sama täällä, siis entinen tupakanpolttaja. Mikään ei ole ällöttävämpää kuin kasvoiltaan harmaa kessuttelija, joka haisee p*skalle ja yskii vähän väliä. Yök. Sitä paitsi läskistä on helpompi päästä eroon.
Onko ? :eek:
No toivottavasti, koska tupakasta pääsin ihan suht. hyvin eroon ja raskauden aikana kiloja on tosiaan tullut yksi jos toinenkin....

No olisin ainakin tällä hetkellä ennemmin iso. :)

Läski. Läskit ei sentään haise pahalle ja iho pysyy parempana kuin tupakoitsijalla. Ja läski ei tuhoa kuin oman terveytensä, tupakoitsija myös kaikkien lähellä olevien!

Ai läski ei haise pahalle? Kyllä muuten haisee. Se hien löyhkä on aika... kuvottava.
Mä olen ylipainoonen enkä todellakaan haise hieltä. Mä osaan käyttää dödöä. Jotkut hoikat ei sitten vissiin osaa hajusta päätellen.
BTW tässä ketjussa ei ole kukaan kieltänyt kertomasta omista kokemuksistaan. Moni on niin tehnytkin, mutta vain taas mulle ruvetaan nälvimään.

Ei ole vaikea tajuta, mutta nimenomaan omista kokemuksista minäkin puhuin, ja kaikki ylipainoiset joita olen tavannut, ovat haisseet epämiellyttävälle. Missään kohdin en ole sanonut, että sinä haisisit pahalle.
Ehkä sä asut landella missä ihmisten peseytyminen on niin ja näin?
Itse olen huomannut että ihmiset jotka haisevat hieltä ovat useimmiten alkoholisoituneita, vanhuksia, duunista palaavia duunarimiehiä tai mielenterveyspotilaita. Näen jatkuvasti ylipainoisia ihmisiä, enkä ole huomannut että he haisisivat hielle, elleivät kuulu ennemainitsemiini ryhmiin.
Mutta ehkäpä täällä kaupungissa ihmiset osaavat huolehtia päivittäisestä hygieeniastansa?! Tosin olen kyllä välillä törmännyt hoikkiin naisiin jotka eivät käytä dödöä, ja he ovat kylläkin haisseet hieltä. Mutta nämäkin tapaukset ovat ihan marginaalisia. Joten pitäisikö mun nyt alkaa inttämään että laihat naiset haisevat hieltä? Sillä lihaviin ja hikisiin en ole törmännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:

Ehkä sä asut landella missä ihmisten peseytyminen on niin ja näin?
Itse olen huomannut että ihmiset jotka haisevat hieltä ovat useimmiten alkoholisoituneita, vanhuksia, duunista palaavia duunarimiehiä tai mielenterveyspotilaita. Näen jatkuvasti ylipainoisia ihmisiä, enkä ole huomannut että he haisisivat hielle, elleivät kuulu ennemainitsemiini ryhmiin.
Mutta ehkäpä täällä kaupungissa ihmiset osaavat huolehtia päivittäisestä hygieeniastansa?! Tosin olen kyllä välillä törmännyt hoikkiin naisiin jotka eivät käytä dödöä, ja he ovat kylläkin haisseet hieltä. Mutta nämäkin tapaukset ovat ihan marginaalisia. Joten pitäisikö mun nyt alkaa inttämään että laihat naiset haisevat hieltä? Sillä lihaviin ja hikisiin en ole törmännyt.
Taas vallan mainio yleistys. Mä asun maalla ja silti osaan huolehtia hygieniasta kuten moni muukin täällä.

tupakka
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Jos näistä pitää valita, niin ehdottomasti mieluummin pieni ylipaino kuin tupakointi. En halua olla riippuvainen mistään, en kuluttaa rahaa niin älyttömään asiaan, en haista pahalle, en halua niitä sairauksia, mitä tupakointiin usein liittyy. Toki ylipainokin on haitallista, mutta näistä kahdesta siis näin.
Olethan riippuvainen syönnistä, et hallitse itseäsi mikäli olet lihava.

Yhteistyössä