Hakutulokset

1. L

Ruumiin osia myytiin kebab-ravintolaan :-O

Ja mun on tehny ihan julmetusti jo ainakin 2 vk mieli kebaasia . :x
  2. L

Laittaisinko jo kuusen vai en?

Mistä tuo joulu into on peräisin ? Mäkin haluaisin edes sen pienen hivenen intoa viettää joulua. |O Ahdistaa nyt jo kovasti paljon koko juhla. Ja yhtään lahjaakaan ei olla vielä ostettu. . . eikä kyllä mitään muutakaan.
  3. L

Laittaisinko jo kuusen vai en?

No en laittais vielä. :laugh: Eksä pysty sitä joulun intoa jotenkin muuten tukahduttaa ? Leivo vaikka piipppareita... :D
  4. L

Ihmetystä anopin ja appiukon tärkeysjärjestyksestä

Tuo sopis tosi hyvin omiin vanhempiini ja jos ilmottais että on mentävä saunaan sillon, niin sanoisin varmaan että tervemenoa, ottakaa vihta mukaan. :snotty: Mutta loukkaantuisin, totta kai. Miehen vanhemmat ei ikuna sanois noin, vaikka meillä ois mikä niin ovat aina tulossa ja auttamassa...
  5. L

Mitä tykkäisit?

Mä olen ehkä sen verran herkässä tilassa, mutta peruisin koko äitini tulon kun noin meni sanomaan. Mun mielestä rumaa... :snotty:
  6. L

Mikä on sun verensokeriarvo?

3-16..... B) Ja täällä siis raskausdiabetes... :ashamed: Muoks. Nyt mä en edes uskalla mitata kun söin lämppäreitä iltapalaks.... :snotty:
  7. L

Montako kertaa olet tänään sanonut ei?

Monta. Enkä edes lapsille, vaan koiralle. :ashamed:
  8. L

Mitä tykkäisit?

Riippuu ketä muita tulis. Mutta siis, realistisesti tälläisessä tapauksessa mun äiti soittais ja sanois että "me tullaan sitten *** kyydissä" johon minä vastaisin että "tuleeko nekin meille ?" Ja jos tulee niin tuovat luultavasti jotain pientä pullan tynkää mukanaan tai sitten ne sukulaiset ihan...
  9. L

Potkikaa mut liikkeelle...

Mää luulin että sä olet jo viihteellä..... :whistle: Menes nyt sieltä tönöttämästä ! :kieh:
  10. L

Lähtiskö vaiko eikö lähtis...

Lähde ihmeessä! :wave:

Yhteistyössä