Hakutulokset

1. L

Huonepeliä pelaamaan?

Ja nyt on totaalinen jumi. |O Oon kaikenlaisia valoja saanu ties mihin laitteisiin, mutta kaapista löydetty lautanen ja vihreä N kirjain ei mene mihinkään. MUOKS. heti kun valittaa niin onnistuu. Noh, lautanen meni koiran eteen mutta N on vieläkin turha kapistus.
  2. L

Huonepeliä pelaamaan?

http://www.escapetheroomgames.net/play-11911-merryxmaschristmaseveescape.html Linkittäkää ken saa.... :D Tulipas se! :laugh:
  3. L

Huonepeliä pelaamaan?

Mä vaihdoin pelin siihen joulu peliin kun siellä oli. En saa sitä edes linkitettyy... :(
  4. L

Huonepeliä pelaamaan?

Meni käpy. En mä vieläkään tajunnu kuinka siitä tuli 8, mutta huijasin itteni ulos. :ashamed:
  5. L

Huonepeliä pelaamaan?

Mä olen ehkä kans hönö, mutten saa kaappia auki. Jos tähti on 3 ? Ja siinä lukee tähti miinus tähti = tähti ? Niin eihän nyt 3-3=3 !? Sitten lukee että ympyrä plus musta neliö = valkoinen neliö. Noh, eikö ympyrä ollut se 2 ja musta neliö 5, joten se valkoinen neliö olis 7. Sitten viimonen...
  6. L

Huonepeliä pelaamaan?

En nyt tarkkaan muista millanen kuva oli kun sen sai, joko mä katoin sitä sängyn päädyssä olevaa koodia ja sitten se näkyi siinä punaisessa sängyn laidassa. Niin muistaisin sen saaneeni. Siinä laidassa se kuitenkin oli.
  7. L

Huonepeliä pelaamaan?

Niin eikä kolmiokaan ole oikean lainen. Nyt löyty joku 10 sentin kolikon näkönen juttu ? Niin siis sängystä. Siitä laidasta...
  8. L

Huonepeliä pelaamaan?

En mäkään muuta siitä tajunnu kun että tähti ois 3 ?
  9. L

Huonepeliä pelaamaan?

Mutta jos se kolmio keskellä ois rypistetyt paperin perusteella 4 ja sitten se neliö ois 5 niin ei ainakaan kokeilemalla mennyt mikään viimiseen...
  10. L

Huonepeliä pelaamaan?

Laittaa sen kasetin siihen hyllyn päällä olevaan kuvaan.
  11. L

Huonepeliä pelaamaan?

Sitä lamppua mäkin ja ruuvvaria. Miten sinne hyllyn päälle pääsee ? Mä mietin olisko tuolla sängyn kulmauksessa se koodi 9, 12, neliö, 20, 1 joku päättely juttu ja mä olen erityisen huono noissa. :ashamed: Pääsinkin hyllylle jo. Olipas vaikea kuvatus. :o
  12. L

Huonepeliä pelaamaan?

Joo pääsin mankan taa sieltä siovusta. Näinkin siellä jotain mutta aina kun klikkas niin meni lähikuvaks. Nyt on molemmat laatikot saatu auki ja leikkurilla on se kaappi tullut esiin. Jumi jumi sitten taas....
  13. L

Huonepeliä pelaamaan?

lukollisessa ? Miten sen avaimen saa sieltä koiran tai mikä lie elukka päästä ? En mä mitään pinsettejä saa... :ashamed:
  14. L

Huonepeliä pelaamaan?

joo mutta siitä puuttuu kaiketi yks kirjain ? is*two ? Tussi sieltä pöydällä olevasta kynälaatikosta. MUOKS. NYT VASTA TAJUSIN. :laugh: CIRCLE IS TWO.... :laugh: :laugh: TYHYMÄÄ... :headwall:
  15. L

Huonepeliä pelaamaan?

Mistä pinsetit ? :o
  16. L

Huonepeliä pelaamaan?

Mukana myös. :wave: Mulla on tikat isketty jo sinne nenään. :D Tussi käytetty ja vielä on kasetti, rypistyny paperi joku kirjanen jossa se äijän kuva ja sitte kuva siitä pöydästä. Kirjat sain siihen valokuvan järjestykseen ja ajattelin siihen tulevan sitten 2 tekstiä ylempi olis circle ja...
  17. L

milloin kertoa raskaudesta muille?

Ihan lähimmille immeisille kerrottiin aika ajoissa, ajateltiin niin että jos olis kesken mennyt niin näille ihmisille olis muutenkin asiasta varmaan kerrottu. Muille ajan kanssa matkan varrella. Omalle suvulle kerroin vasta kun alkoi näkyä... :snotty:
  18. L

mikä on miehesi reaktio- gallup

ei mulle tulis mieleen mennä toisen lompakolle ilman sanomatta. Tai tuntuis se jotenkin hullulta niin ja ei sen puoleen, tuskin siellä käteistäkään ois ihan seteleiks asti.... :D Kysyis se varmaan että mitä touhaan....
  19. L

Raskaana olijat!

No mullakin on aika "vanhoillinen" neuvola täti, ei se paljon isää huomioi... Neuvola lääkäri taas sitten puhelee ja kyselee mieheltäkin asioita.
  20. L

Laittaisinko jo kuusen vai en?

Nooooooh, Joku pieni hoitomuoto vois olla ihan hyvä. :laugh:

Yhteistyössä