Nuo minullakin on, paitsi kynän tai siis tussin olen jo käyttänyt. Sitten mulla on sellanen kirja jossa on miehen kuva mutta en keksi senkään tarkoitusta.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:mitä sulla on jo? mulla rypistynyt paperi, kasetin, kuva, kynä
Tuon päättelin olevan 5 kun tikkataulua katoin. Ootko löytänyt avaimia laatikostoihin?Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:9
12
neliö
20
1
Juu nekin oon "löytänyt" ja jo käyttänyt. Hyllyn päällä on joku kuvio piirrustus mutta en ymmärrä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:ne tikatkin saa taulusta
Alempiteksti: is two Mistä tussi löyty??Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mukana myös. :wave:
Mulla on tikat isketty jo sinne nenään. Tussi käytetty ja vielä on kasetti, rypistyny paperi joku kirjanen jossa se äijän kuva ja sitte kuva siitä pöydästä. Kirjat sain siihen valokuvan järjestykseen ja ajattelin siihen tulevan sitten 2 tekstiä ylempi olis circle ja alempi ihan hakusessa. Nyt olenkin jumissa. |O
laatikossaAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mistä pinsetit ?Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:ja pinsetit
joo mutta siitä puuttuu kaiketi yks kirjain ? is*two ? Tussi sieltä pöydällä olevasta kynälaatikosta.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alempiteksti: is two Mistä tussi löyty??Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mukana myös. :wave:
Mulla on tikat isketty jo sinne nenään. Tussi käytetty ja vielä on kasetti, rypistyny paperi joku kirjanen jossa se äijän kuva ja sitte kuva siitä pöydästä. Kirjat sain siihen valokuvan järjestykseen ja ajattelin siihen tulevan sitten 2 tekstiä ylempi olis circle ja alempi ihan hakusessa. Nyt olenkin jumissa. |O