Huonepeliä pelaamaan?

• Viestiketjun aloittaja peluri
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
mitä sulla on jo? mulla rypistynyt paperi, kasetin, kuva, kynä
Nuo minullakin on, paitsi kynän tai siis tussin olen jo käyttänyt. Sitten mulla on sellanen kirja jossa on miehen kuva mutta en keksi senkään tarkoitusta.

Mukana myös. :wave:
Mulla on tikat isketty jo sinne nenään. :D Tussi käytetty ja vielä on kasetti, rypistyny paperi joku kirjanen jossa se äijän kuva ja sitte kuva siitä pöydästä. Kirjat sain siihen valokuvan järjestykseen ja ajattelin siihen tulevan sitten 2 tekstiä ylempi olis circle ja alempi ihan hakusessa. Nyt olenkin jumissa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Mulla on tikat isketty jo sinne nenään. :D Tussi käytetty ja vielä on kasetti, rypistyny paperi joku kirjanen jossa se äijän kuva ja sitte kuva siitä pöydästä. Kirjat sain siihen valokuvan järjestykseen ja ajattelin siihen tulevan sitten 2 tekstiä ylempi olis circle ja alempi ihan hakusessa. Nyt olenkin jumissa. |O
Alempiteksti: is two Mistä tussi löyty??

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Alempiteksti: is two Mistä tussi löyty??
joo mutta siitä puuttuu kaiketi yks kirjain ? is*two ? Tussi sieltä pöydällä olevasta kynälaatikosta.

MUOKS. NYT VASTA TAJUSIN. :LOL: CIRCLE IS TWO.... :LOL: :LOL: TYHYMÄÄ... :headwall:

Yhteistyössä