Juu mökissä oli kirjain ja sitten sinne sai valot,mutta ei homma oikein etene, krääh
voi äly 15.11.2009 #76 Juu mökissä oli kirjain ja sitten sinne sai valot,mutta ei homma oikein etene, krääh
voi äly 16.11.2009 #78 Siellä on kakun takana veitsi, sillä saa palan. En keksinyt itse kuinka saisi lopuun asti vietyä sen
voi äly 16.11.2009 #79 Siellä on kakun takana veitsi, sillä saa palan. En keksinyt itse kuinka saisi lopuun asti vietyä sen
hiljalleen 16.11.2009 #80 Alkuperäinen kirjoittaja voi äly: Siellä on kakun takana veitsi, sillä saa palan. En keksinyt itse kuinka saisi lopuun asti vietyä sen Click to expand... kiitti...pala tulee lautaselle
Alkuperäinen kirjoittaja voi äly: Siellä on kakun takana veitsi, sillä saa palan. En keksinyt itse kuinka saisi lopuun asti vietyä sen Click to expand... kiitti...pala tulee lautaselle
voi äly 16.11.2009 #82 No, nyt mä löysin yhden laatikon johon tarvitsisi avaimen, löytyisköhän tuolta lipastosta viimeinen kirjain sitten...
No, nyt mä löysin yhden laatikon johon tarvitsisi avaimen, löytyisköhän tuolta lipastosta viimeinen kirjain sitten...
voi äly 16.11.2009 #83 Koira lähti huitelemaan matoltaan =D Ja sieltä löytyi viimeinen lappu ja sen jälkeen valot pois ja koira antaa avaimen jolla pääsee viimeiseen lipastoon, mutta nyt en tiedä onko peli loppu vai pitääkö vika paketti vielä sijoittaa johonkin...
Koira lähti huitelemaan matoltaan =D Ja sieltä löytyi viimeinen lappu ja sen jälkeen valot pois ja koira antaa avaimen jolla pääsee viimeiseen lipastoon, mutta nyt en tiedä onko peli loppu vai pitääkö vika paketti vielä sijoittaa johonkin...
hiljalleen 16.11.2009 #85 ei mun koira sitä kakkupalaa syö :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: