Huonepeliä pelaamaan?

• Viestiketjun aloittaja peluri
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä sain et neliö ois 7, mustattu kolmio 1 mutta sille toiselle kolmiolle en keksi vastaavaa. Kaikkia numeroita oon kokeillu mut kun ei vaan kaappi aukea
sit et o tehnyt kaikkee mitä pitää ennen kaapin avaamista! oikee koodi on 718 ja kun on tehnyt kaiken mitä pitääkin se aukeaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä sain et neliö ois 7, mustattu kolmio 1 mutta sille toiselle kolmiolle en keksi vastaavaa. Kaikkia numeroita oon kokeillu mut kun ei vaan kaappi aukea
sit et o tehnyt kaikkee mitä pitää ennen kaapin avaamista! oikee koodi on 718 ja kun on tehnyt kaiken mitä pitääkin se aukeaa
toistan itseäni!!!

laittaa valo pois, pöytä lamppuun valo ja sitten se kirja siihen, niin siellä on se viimeinen vihje siihen koodiin!!!

Mä olen ehkä kans hönö, mutten saa kaappia auki.
Jos tähti on 3 ? Ja siinä lukee tähti miinus tähti = tähti ? Niin eihän nyt 3-3=3 !?
Sitten lukee että ympyrä plus musta neliö = valkoinen neliö. Noh, eikö ympyrä ollut se 2 ja musta neliö 5, joten se valkoinen neliö olis 7. Sitten viimonen laskutoimitus vielä mutta kun tuo tähti on sielläkin häiritsevästi neliö vääripperin eli se 4 miinus tähti ? Jos se Musta neliö väärinpäin ois sitten 1 niin ei ainakaan kokeilemalla mikään mennyt.
Olipas teksti eikä kukaan kuitenkaan ymmärrä....
Mulla ainakin on paperia kynä aina koneen vieressä auttaa kummasti... ;)

Ja nyt on totaalinen jumi. |O Oon kaikenlaisia valoja saanu ties mihin laitteisiin, mutta kaapista löydetty lautanen ja vihreä N kirjain ei mene mihinkään.

MUOKS. heti kun valittaa niin onnistuu. Noh, lautanen meni koiran eteen mutta N on vieläkin turha kapistus.

Yhteistyössä