ap
tuon minäkin keksin mutta koodi on edelleen kateissaAlkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:circle is two
tuon minäkin keksin mutta koodi on edelleen kateissaAlkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:circle is two
lukollisessa ? Miten sen avaimen saa sieltä koiran tai mikä lie elukka päästä ? En mä mitään pinsettejä saa... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:laatikossaAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mistä pinsetit ?Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:ja pinsetit
Mä en pääse mankan taakse enkä saa purkista tussiakaan ku ponnaa vaan lähikuvaan jos klikkaaa...Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:eka avain löyty mankan takaa
niillä pinseteillä...mankkaan pääsi muistaakseen kun sivusta katsooAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:lukollisessa ? Miten sen avaimen saa sieltä koiran tai mikä lie elukka päästä ? En mä mitään pinsettejä saa... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:laatikossaAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mistä pinsetit ?Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:ja pinsetit
tässä kohtaa minäkin jumitan, arg.... en keksi sitä koodiaAlkuperäinen kirjoittaja ms:mä oon jumissa.. en keksi koodia siihen kassakaappiin mikä löyty sieltä julisteen takaa
Mä ainakin luulisin et se tarkottaa 5 ku kattoo tikkataulusta sitä järjestystäAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sitä lamppua mäkin ja ruuvvaria. Miten sinne hyllyn päälle pääsee ? Mä mietin olisko tuolla sängyn kulmauksessa se koodi 9, 12, neliö, 20, 1 joku päättely juttu ja mä olen erityisen huono noissa. :ashamed:
mie päättelin et se neliö on 5 tikkataulusta katsomalla mut siitä kaapin päällä olevasta en saa selvääAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sitä lamppua mäkin ja ruuvvaria. Miten sinne hyllyn päälle pääsee ? Mä mietin olisko tuolla sängyn kulmauksessa se koodi 9, 12, neliö, 20, 1 joku päättely juttu ja mä olen erityisen huono noissa. :ashamed:
Mutta jos se kolmio keskellä ois rypistetyt paperin perusteella 4 ja sitten se neliö ois 5 niin ei ainakaan kokeilemalla mennyt mikään viimiseen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:mie päättelin et se neliö on 5 tikkataulusta katsomalla mut siitä kaapin päällä olevasta en saa selvääAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sitä lamppua mäkin ja ruuvvaria. Miten sinne hyllyn päälle pääsee ? Mä mietin olisko tuolla sängyn kulmauksessa se koodi 9, 12, neliö, 20, 1 joku päättely juttu ja mä olen erityisen huono noissa. :ashamed:
En mäkään muuta siitä tajunnu kun että tähti ois 3 ?Alkuperäinen kirjoittaja ms:ooks mä jotenkin yksinkertanen kun en tajuu sitä koodia siltikään vaikka laitoin sen kasetin siihen hyllyn kuvaan..
Mut kun siinä kaapin koodissa se neliö ei ole "värjätty", mihin mä tota tietoo et tähti on 3 tarviin.... joka paikkaa oon näpytelly eikä mitään uutta oo ´löytynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mutta jos se kolmio keskellä ois rypistetyt paperin perusteella 4 ja sitten se neliö ois 5 niin ei ainakaan kokeilemalla mennyt mikään viimiseen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:mie päättelin et se neliö on 5 tikkataulusta katsomalla mut siitä kaapin päällä olevasta en saa selvääAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sitä lamppua mäkin ja ruuvvaria. Miten sinne hyllyn päälle pääsee ? Mä mietin olisko tuolla sängyn kulmauksessa se koodi 9, 12, neliö, 20, 1 joku päättely juttu ja mä olen erityisen huono noissa. :ashamed:
Niin eikä kolmiokaan ole oikean lainen. Nyt löyty joku 10 sentin kolikon näkönen juttu ? Niin siis sängystä. Siitä laidasta...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut kun siinä kaapin koodissa se neliö ei ole "värjätty", mihin mä tota tietoo et tähti on 3 tarviin.... joka paikkaa oon näpytelly eikä mitään uutta oo ´löytynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mutta jos se kolmio keskellä ois rypistetyt paperin perusteella 4 ja sitten se neliö ois 5 niin ei ainakaan kokeilemalla mennyt mikään viimiseen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:mie päättelin et se neliö on 5 tikkataulusta katsomalla mut siitä kaapin päällä olevasta en saa selvääAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sitä lamppua mäkin ja ruuvvaria. Miten sinne hyllyn päälle pääsee ? Mä mietin olisko tuolla sängyn kulmauksessa se koodi 9, 12, neliö, 20, 1 joku päättely juttu ja mä olen erityisen huono noissa. :ashamed:
mistäAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Niin eikä kolmiokaan ole oikean lainen. Nyt löyty joku 10 sentin kolikon näkönen juttu ? Niin siis sängystä. Siitä laidasta...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut kun siinä kaapin koodissa se neliö ei ole "värjätty", mihin mä tota tietoo et tähti on 3 tarviin.... joka paikkaa oon näpytelly eikä mitään uutta oo ´löytynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Mutta jos se kolmio keskellä ois rypistetyt paperin perusteella 4 ja sitten se neliö ois 5 niin ei ainakaan kokeilemalla mennyt mikään viimiseen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:mie päättelin et se neliö on 5 tikkataulusta katsomalla mut siitä kaapin päällä olevasta en saa selvääAlkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:Sitä lamppua mäkin ja ruuvvaria. Miten sinne hyllyn päälle pääsee ? Mä mietin olisko tuolla sängyn kulmauksessa se koodi 9, 12, neliö, 20, 1 joku päättely juttu ja mä olen erityisen huono noissa. :ashamed:
kiitti..käy sammuttamassa sit valotAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sängystä, samasta kulmasta mistä löytyy koodi, löytyy myös kolikko jolla saapi kierettyä ruuvit lamppukuvusta auki