noin 10 luulisin.
öööö 14.11.2009 #32 Enpä muista nyt, mutta vähiin jäänyt tältä päivältä kun hankalampi tapaus on mummolan reissulla Ainoat kelle on joutunut eitä jakelemaan on koirat.
Enpä muista nyt, mutta vähiin jäänyt tältä päivältä kun hankalampi tapaus on mummolan reissulla Ainoat kelle on joutunut eitä jakelemaan on koirat.
Kowalski 15.11.2009 #34 Pelkästään "Ei" en vissiin kertaakaan. Mutta lauseessa ehkä 50 kertaa. Ei me nyt mennä saunaan, kauppa ei oo enää auki, jne.
Pelkästään "Ei" en vissiin kertaakaan. Mutta lauseessa ehkä 50 kertaa. Ei me nyt mennä saunaan, kauppa ei oo enää auki, jne.
leijona76 15.11.2009 #37 Liian monta kuten viimepäivinä. Poitsu aivan mahdoton ja uhmaa minkä ehtii vaikka saa huomiota ja kaikki on kuten ennenkin. Sen korvat ja älli vaan on kadonneet kertakaikkiaan.
Liian monta kuten viimepäivinä. Poitsu aivan mahdoton ja uhmaa minkä ehtii vaikka saa huomiota ja kaikki on kuten ennenkin. Sen korvat ja älli vaan on kadonneet kertakaikkiaan.
vieras 15.11.2009 #38 Kerran kielsin kuopusta sulkemasta digiboxia. Muuten ei ole tarvinnut kieltää. Kolme alle kouluikästä, nuorin 1,5v.
Kerran kielsin kuopusta sulkemasta digiboxia. Muuten ei ole tarvinnut kieltää. Kolme alle kouluikästä, nuorin 1,5v.
Valaja 15.11.2009 #39 En mää sitä jaksa hokea. Kerta riittää, sitte mennään kintut ilmassa kohteeseen B.
Muurarin Vaimo 15.11.2009 #40 Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas: Tuhatääretöntämiljoonaaaaaa :kieh: Click to expand... Yhtyy tähän.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas: Tuhatääretöntämiljoonaaaaaa :kieh: Click to expand... Yhtyy tähän.. :kieh:
hl 15.11.2009 #46 ei sanan olen saonut tasan 1 kerran (normaalisti olisin varmaan 100 kertaa, nyt kurkku kipee, ääni lähtenyt...=) )
ei sanan olen saonut tasan 1 kerran (normaalisti olisin varmaan 100 kertaa, nyt kurkku kipee, ääni lähtenyt...=) )
Pessi 15.11.2009 #47 En ole tänään vielä puhunut kenellekään poika on yökylässä ja mies nukkuu vielä. Ja mulla on tylsääääää!
En ole tänään vielä puhunut kenellekään poika on yökylässä ja mies nukkuu vielä. Ja mulla on tylsääääää!