Laittaisinko jo kuusen vai en?

Oon taas kerran kahden vaiheilla että laittaisiko jo kuusen vai ei... Jos laitain niin sitten ei ole mitn mitä odottaa, siis ensi kuun alussa laittaisin kuusen. Jos se hohto häviää.. Kyllästymistä kuuseen tosiaan on turha odottaa :D. Mutta mikään ei minua estä laittamasta joten miksi en laittaisi jos haluan :). Laitanko vai en? KÄÄK! Perustelkaa hyvin miksi voisin laittaa ja miksi en.. :D :xmas: B) :p

Pukki Pölli
Oi kuusipuu, oi kuusipuu
ja lehväs uskolliset!
Sä vihannoitset kesäisin,
tuot lehväs talven tuiskuihin.
Oi kuusipuu, oi kuusipuu
ja lehväs uskolliset!

Oi kuusipuu, oi kuusipuu
ja lehväs uskolliset!
Myös aina joulun aikahan
sä saavut meidän majahan.
Oi kuusipuu, oi kuusipuu
ja lehväs uskolliset!

Oi kuusipuu, oi kuusipuu
ja lehväs uskolliset!
Oot tervetullut tultuas,
kun annat meille lahjojas.
Oi kuusipuu, oi kuusipuu
ja lehväs uskolliset!

Mistä tuo joulu into on peräisin ?
Mäkin haluaisin edes sen pienen hivenen intoa viettää joulua. |O Ahdistaa nyt jo kovasti paljon koko juhla.
Ja yhtään lahjaakaan ei olla vielä ostettu. . . eikä kyllä mitään muutakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Mäkin haluaisin edes sen pienen hivenen intoa viettää joulua. |O Ahdistaa nyt jo kovasti paljon koko juhla.
Mä oon aina rakastanut joulua ja jouluinto kasvaa vain kun poikakin kasvaa :). Välillä olen ihan sekoamis pisteessä. :xmas:

Ok
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mä oon aina rakastanut joulua ja jouluinto kasvaa vain kun poikakin kasvaa :). Välillä olen ihan sekoamis pisteessä. :xmas:
Mene hoitoon

Alkuperäinen kirjoittaja Ok:
Mene hoitoon
Nooooooh, Joku pieni hoitomuoto vois olla ihan hyvä. :LOL:

Minäkin haluaisin jo vuorata kodin jouluhömpötyksillä! Mutta ajattelin aloittaa sen loppukuusta. Minulla tosin lapset lähtevät joulunviettoon isälleen jo 19pv, joten vietän "aaton" heidän kanssaan jo 17pv joulukuuta. Kyllä sen kodin saa jo kuun vaihteessa joululla vuorata.

Ihanaa, ihanaa, joulu tulla jollottaa.. Minä se vasta jouluhömppä olenkin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ok:
Mene hoitoon
Voisin mennä vaikka Korvatunturille hoitoon psykiatriselle osastolle :whistle:

mä tungen oman kuusisysymykseni tähän.

voiko laittaa jo joulukuusi-jouluvalon leikkihuoneen ikkunaan? lumihiutalevalot on jo olkkarissa ollu muutaman päivän, mut joko vois laittaa sellasia.. jouluisempia valoja? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

voiko laittaa jo joulukuusi-jouluvalon leikkihuoneen ikkunaan? lumihiutalevalot on jo olkkarissa ollu muutaman päivän, mut joko vois laittaa sellasia.. jouluisempia valoja? :xmas:
Voi laittaa! Mulla on jo kyntteliköt, kaksi joulutähteä ja parvekkeella havuköynnösvalot :D

Voi laittaa! Mulla on jo kyntteliköt, kaksi joulutähteä ja parvekkeella havuköynnösvalot :D
ou jee.joulukoristekaapille siis!

ou jee.joulukoristekaapille siis!
Laita samalla muutakin :D. Mulla jo tontut istuu pöydillä ja hyllyillä :)

Mä meinasin tänää vähän kaivella joulukoristeita :) Joitain mitä tyttö on askarrellu ja oma tekemää joulukaitaliinaa olkkariin jo jotai tonttuja jne. Ja sellaset lyhtyjouluvalot meinasin laittaa olkkarin verholautaan kiinni :)

Kuusen laitan joulukuun alussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä meinasin tänää vähän kaivella joulukoristeita :) Joitain mitä tyttö on askarrellu ja oma tekemää joulukaitaliinaa olkkariin jo jotai tonttuja jne. Ja sellaset lyhtyjouluvalot meinasin laittaa olkkarin verholautaan kiinni :)

Kuusen laitan joulukuun alussa :D
Mulla oli muuten suunnitelmissa että kuusen laitan joulukuun ekalla viikonloppuna mut sormet syyhyää... :D Mites muuten miehesi voi? =)

Mulla oli muuten suunnitelmissa että kuusen laitan joulukuun ekalla viikonloppuna mut sormet syyhyää... :D Mites muuten miehesi voi? =)
Mies voi oikein hyvin, kiitos kysymästä :) Sillä loppupeleis oli keuhkossa streptokokkibakteerin aiheuttama märkäpesäke joka oli menny kudoksesta läpi ja keuhkos oli reikä. Jos eivät ois heti leikanneet ni lopputuloksena olis ollu massiivinen tulehdus kun se moska ois päässy vatsaonteloon, siinä vaihees ois voinu hyvästejä heittää, vaiks eihän tuo kauheen kaukana ollu nytkään..
Kovat on lääkitykset nyt mutta hyvin se jo voi, ihan normisti pystyy olemaan :)

Yhteistyössä