Muita joiden miehet ovat romanttisempia kuin te itse?

• Viestiketjun aloittaja suora-akka
  • Ensimmäinen viesti
suora-akka
Meillä näin.
Mies on romanttinen ja haluaa paljon läheisyyttä, halauksia jne..

Mä olen sitten taas enemmän suoraviivaisempi, enkä niinkään tarvis mitään ylimääräistä hössötystä.

Julkiset lemmenosoitukset on musta tosi ahdistavia, mutta mies haluaa aina kulkea käsi kädessä ja suukottaa välillä hiuksiin, poskelle jne..

Eli siis ihanaa joo, mutta hetkittäin toooosi rasittavaa.

Sama seksin suhteen. Must olis välillä kiva vaan panna ilman mitään sen suurempia juttuja, vaikka pikaisesti seinää vasten. Mies haluaa taas aina ensin halailua ja suukottelua jne. siihen alkuun.

No musta paijaus, halailu ja pussailu ei ole romantiikkaa. Mä olen itse tosi anti-romanttinen, mies kanssa, mutta edellämainittuja tehdään paljon, ja julkisella paikalla.

Mulle tulis varmaan paniikkikohtaus jos tuo jotain yliampuvaa kynttiläillallista alkais järkkäämään :snotty:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No musta paijaus, halailu ja pussailu ei ole romantiikkaa. Mä olen itse tosi anti-romanttinen, mies kanssa, mutta edellämainittuja tehdään paljon, ja julkisella paikalla.

Mulle tulis varmaan paniikkikohtaus jos tuo jotain yliampuvaa kynttiläillallista alkais järkkäämään :snotty:
No joo, meillä on kynttiläillallisia -> ruusunlehtiä ympärillä jne...
Tekee jalkahierontaa usein joka on kiva juttu, mutta sitten on aina jotain kynttilää ja sydän juttuja jossain muodossa.
Siis myös muut asiat ovat tälläisiä...

Ja mä tykkään siis pussailusta jne.. mutta tietyssä määrin, en jaksa läheskään niin usein kun mies.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Ihana mies! Ette vaihtaisi, uskokaa pois vaikka välillä ärsyttääkin.
Juu, totesinkin että ihana ja ollaan onnellisia. Hetkittäin vaan tuntuu tosi rankalle kun toinen olis kiinni koko ajan kun vaan on mahdollista hellien ja tunteita näyttäen. Ja mä kun voisin vaan olla välillä :D

ap
Ja yks mikä on tooosi ahdistavaa, jonka tosin on näiden 7 vuoden aikana oppinut: en halua nukkua lusikassa tai muutenkaan missään kosketuksissa. Illalla halitaan ja pussataan hyvät yöt, mutta täts it.

Mikään ei oo ahdistavampaa kun nukkua kiinni jossain toisessa.

Mutta siis haluan, että nukkuu samassa sängyssä :D

On meilläkin mies paljonkin romanttisempi kun minä.
Mutat meidän arkisissa asioissa ne vaan näkyy eritavoilla.
Mun mielestä taas kynttilän valossa syöminen näin syksyisin ei ole romantiikkaa, varsinkaan jos molemmat vielä lukee lehtiään syödessä. :D Näin syksysin meillä menee varmaan kynttilöitä enempi kun sähköä. :D
Niin, siis mies on romanttinen minusta kun jaksaa auttaa pallovatsaista vaimokettaan erinäisissä asioissa, ilman siitä sanomatta tai pyytämättä. Tänäänkin se tuli laittaa mun sukat hyvin jalkaan kun meni hermot siinä punnertaessa...
:LOL: Mun mielestä se on ystävällistä ja kertoo kuinka mies musta välittää, ihan näin käytännön romantiikaa vaan.

Hetki sitten tuli kysymään haluanko jalka hierontaa ? Sekin oli mielestäni romantiikkaa.
Ja kyllä me välillä pussaillaan ja kuljetaan kädet kiinni toisissamme, mies sitä kyllä enempikin harrastaa kun minä.
Mulla saattaa mennä välillä tosi pitkä aika että muistan edes kehua tai sanoa miehelleni kuinka rakas hän oikeasti on. :/

Seksi on tosiaan jäänyt hiukan taka-alalle... mä en taida edes muistaa kuinka se käy...
:ashamed: paikat on varmaan jo sammaloitunu kiinni.

Yhteistyössä