Hakutulokset

1. Black Diva´s

Jo 14 vuotta tällä palstalla

Juu :) sekin on yks ihana muisto tän palstan kautta samoin en ikinä tuu unohtaan Cliviaa
  2. Black Diva´s

Ei tämä sama pohja mutta lehden kakspllus keskustelupalsta on kyllä ollut jo tuolloin ja aikaisemminkin jo. Se vanha vaal.pun. olikin jotain aivan upeeta :)
  3. Black Diva´s

Tänään tuli yllättäen mieleen et soitanpa Keittikselle ja kyselen mitä kuuluu :) Puhelun jälkeen muistelin miten olemme tavanneet ensimmäisen kerran palstan ulkopuolella. Olin menossa munasolupunktioon Helsinkiin VLn klinikalle ja palstalla kyselin olisko tietoa edullisesta majotuksesta...
  4. Black Diva´s

Käykö teillä lasten kaverit yökylässä paljon? En tykkää

Nykyisin täällä on teinejä epämääräinen lukumäärä niin viikolla kuin myös viikonlopulla ja mä kyllä nautin ku ne viihtyy niin hyvin vanhuksenki seuras :) Meillä on ollut oikeastaan aina yökyläilijöitä ja oma on myös tätä "pahetta" harrastanut, samoin olen itse lapsena tehnyt ja...
  5. Black Diva´s

lapsen vieressä nukkuminen, isä ja tytär?

Niin että pillereitä vaan lapsena naamariin jotta nukkuu yksin, vaikka toinen vaihtoehto olis oman vanhemman vieressä nukkuminen ilman troppeja ja hyvällä turvallisella mielellä. Onneks tollasta ei lekurit eikä terapeutit suosittele
  6. Black Diva´s

Toi pelko vaan oli yks esimerkki miksi jotkut haluavat nukkua lähellä sitä turvallista ihmistä. Syitä miks laps haluaa nukkua aikuisen vieressä voi varmasti olla pilvin pimein ja se mikä sopii toiselle ei sit taas sovi toiselle ja se mikä sun mielestä on huono idea saattaa toisilla toimia...
  7. Black Diva´s

Minkä ikäisen/ikäiset lapset jättäisit yksin yöksi kotiin?

Yövuoroja tehdessäni on tytär ollut yksin 13v -> Minkään baarin takia ei yksin tarttis olla. Mietitytti tuo täysi-ikäsyys rajana kun erittäin moni asuu tuolloin jo omassaan tai opiskelun vuoksi ihan toisella paikkakunnallakin.
  8. Black Diva´s

Eli sä laittaisit lapsen nukkumaan itekseen vaikka lasta miten pelottais vaikka
  9. Black Diva´s

Miks tossa pitäis olla jotain ei normaalia. Lapsihan nukkuu vanhempansa vieressä.
  10. Black Diva´s

Mikä pyhä on viikonloppuna kun lapsilisät tulee jo pe 23.11?

Taisit lainata hiukan väärää tekstiä :) Mä kyllä YMMÄRRÄN mikä on arkipyhä ja mikä on pyhäpäivä ja myös näiden eron
  11. Black Diva´s

Noinhan se on arki on arki eikä sunnuntai ole arkipäivä, vaikka kaupat ovatkin auki :)
  12. Black Diva´s

Mä en tiedä mitä vuotta elät, mutta 25.11.2012 on sunnuntai ja 26.11.2012 on maanantai.
  13. Black Diva´s

Kertolaskukokeet - sinähän opettelet just niin kauan kunnes osaat kaikki ulkoa!

Niissä kouluissa joiden kans olen ollu tekemisissä vaaditaan kyllä että siitä kokeesta tulee se kymppi. Kokeet alotetaan ihan yhdestä kertotaulusta johon sitten tulee lisää yksi kerrallaan. Viimeinen koe sisältää sitten koko kymmenen kertotaulun.
  14. Black Diva´s

Kertolaskukokeet - sinähän opettelet just niin kauan kunnes osaat kaikki ulkoa!

Toivon että vaaditaan edes se 10 kertotaulu oikein. Tuskin noin kuitenkaan nykyään kaikissa kouluissa on.
  15. Black Diva´s

Paljonko maksaisit enintään sekarotuisesta koirasta?

Teille ehkä merkkaa enemmän paperit kuin inhimilliset tekijät. tuota lausettasi tarkoitin. Mitä muita maksullisia kuluja rekisteröinti olisi vaatinut? Itse en tosiaan ole joutunut tilanteeseen että olisin rekannut EJhin tai ilman kennelnimeäni, niin en ole tutustunut noihin tarkemmin...
  16. Black Diva´s

Kerrostalossa vuokralla asujat, paljonko maksatte vuokraa?

Hiukan vajaa 80 neliöö, kolmio. Vuokra hiukan vajaa 650 sis veden, käyttösähkö tulee päälle
  17. Black Diva´s

Mihin voisi toimittaa ylimääräisiä leluja ja vaatteita köyhille jaettavaksi?

Ottamalla yhteyttä lähimpään lastensuojelun sosiaalitoimeen saat tietää turvakotien sekä perhetukikeskusten yhteystiedot ja näiden kautta apu menee varmasti niille jotka sitä tarvitsevat.
  18. Black Diva´s

Surusta ja siitä yli pääsemisestä. Kertokaa te, joilla "kokemusta" (lemmikin menetys)

Jokainen suree tavallaan ja jokaiselle se suru tulee omalla tavallaan myös. Aivan varmasti tunteisiin ja asian käsittelyyn vaikuttaa myös se miksi ja miten lemmikin on menettänyt. Anna itsellesi aikaa muistella ja surra.
  19. Black Diva´s

Dancen finaali

Haza, mut Jeffrey on myös äärettömän hyvä
  20. Black Diva´s

Päästäisitkö teinin?

Kaikki teinit eivät ole kuten sinä

Yhteistyössä