Hakutulokset

1. Black Diva´s

Päästäisitkö teinin?

Mä en osaa edes kuvitella et oman saman ikänen menis kaverilleen jossa joku (ihan kuka tahansa) kännäis. Ja kyllä tiedän 200% ettei omani koske alkoholiin. Mikäli alkoholin käyttö on asiallista aikuisilla niin mikä jottei vois mennä
  2. Black Diva´s

Paljonko maksaisit enintään sekarotuisesta koirasta?

Mä en tosiaan oo tutustunu ton EJrekisterin hintoihin ku onneks ei oo omia kasvatteja siihen tarvinnu toistaseks rekata. Suurin rekisteröinti hinta minkä löysin oli 70€. Ja se mikä mulle/muille merkkaa eniten on sulle täysin tietämätön asia joten toi viiminen letkautus on asiaton mielestäni.
  3. Black Diva´s

Kuinka hitosti se EJrekkaus oikee maksaa, ku sirun saa lekurilta tarkastuksen yhteydessä parillakympillä. Toiki on asia mikä tällasta tyhmää kasvattajaa mietityttää et ollaanko sit seuraavista juoksuista tekemäs nartulle pennut jotka voidaan rekata ku tää "vahinko" jätettii rekkaamatta myös...
  4. Black Diva´s

Ihan siks kysyin et oletko ilmottanu nuo tulot myös verottajalle, koska meidän kasvattajien kuuluu se tehdä ja mietä pystytään myös valvomaan tuonkin osalta, mutta teitä joista kukaan ei tiedä ei pystytä valvomaan mitenkään,eikä teistä oikein verottajalle pysty ilmoittamaankaan, ellei kyseesä...
  5. Black Diva´s

Toi on aivan totta et harjiksilla on paljon ruikkimista, mut mä oon ite henk. koht. sitä mieltä et se on ihmisestä suurelta osin kiinni kuseeko koira sisälle vai ulos. Samoin toi on valitettava totuus et pienet koirat liian monesti hallitsee perheitä ja monien käytös on aivan kamalaa, eikä...

Yhteistyössä