Päästäisitkö teinin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eli tytön (14v) kaverin kotona pidetään pikkujoulut huomenna. Paikalla on tytön vanhemmat, muutama teini ja ainakin toinen pariskunta. No se pointti tässä on, että alkoholia tullaan käyttämään. Oma teinini ei juo (tai ei ainakaan tähän asti oo juonut) Mietin, että päästänkö tytön vai en...

"vieras"
miten sä voit olla aivan varma että sun oma teini ei juo? mietin vaan kun jos mun äidiltä kysyttäis niin kertois mun aloittaneen juomisen vasta 18v mutta totuus on kyllä jotain ihan muuta

"vieras"
Päästäisin, jos tietäisin että paikalla olevat aikuiset eivät salli alaikäisten juomista ja eivät itsekään joisi humalahakuisesti. Mihinkään ryyppäjäisiin en päästäisi.

vieras*
[QUOTE="vieras";27544659]vanhempia en oikein tunne jos en luottaisi tuohon teiniini niin en edes harkitsisi päästämistä.[/QUOTE]

En päästäisi, aikuisten ja lasten pikkujoulut ovat erikeen. Kenelle tulee edes mieleen kutsua lapsia omiin ryyppyjuhliinsa?

Mä en osaa edes kuvitella et oman saman ikänen menis kaverilleen jossa joku (ihan kuka tahansa) kännäis. Ja kyllä tiedän 200% ettei omani koske alkoholiin. Mikäli alkoholin käyttö on asiallista aikuisilla niin mikä jottei vois mennä

[QUOTE="vieras";27544680]miten sä voit olla aivan varma että sun oma teini ei juo? mietin vaan kun jos mun äidiltä kysyttäis niin kertois mun aloittaneen juomisen vasta 18v mutta totuus on kyllä jotain ihan muuta[/QUOTE]

Kaikki teinit eivät ole kuten sinä

Jos todennäköistä että esim. teinisi kutsuttu pitään seuraa tälle toiselle, koska vanhemmille tulee vieraita juhlimaan, ja alkoholin käytöstä ei tietoa niin en päästäisi kutsuisin ennemin tän toisen teinin teille!
Meillä on yks tuttava pariskunta joka käyttää alkoholia aikas reilusti vaikka lapset on kotona varsinkin pariskunnan äiti haastaa usein riitaa myös teininsä kanssa ei olis kiva olla kaverina katsomassa tällaista toimintaa, teinit tosin ei juo mitään, mutta ei se ole mikään puolustus!

piiukka
No olipas todella outo pikkujoulu, pari teiniä ja aikuisia. Mulla kyllä hälytysvalot syttyisivät heti, joten minun tyttöni ei tuohon sekaan mahtuisi. Nuorten pippalot on erikseen ja niihin päästäisin, sen verran on tyttöön luottoa,itse veisin ja kotiin hakisin....

"vieras"
Juteltiin tytön kanssa eikä hän mene. Joo tiedän 100%, ettei teini juo ,koska ei kulje "kylillä" kavereille viedään/haetaan.Asutaan sen verran sivussa. Eikä harrasta yö kyläilyä tms.

Yhteistyössä