Hakutulokset

1. Black Diva´s

Paljonko maksaisit enintään sekarotuisesta koirasta?

Kai sä ilmotit noi verotukseen myös tuloiks
  2. Black Diva´s

Toi kuullostaa ihan järkeenkäypälle toi loppu ja onhan koirat yksilöitä joilla on myös omia tapoja joiden pohjaa ei vaan käsitä vaikka miten yrittäis miettiä. Mulla ei koirat saa olla valtoimenaan ympäri asuntoa kun ovat keskenään, ei myöskään yöaikaan, vaan sillon niillä on rajattu alue...
  3. Black Diva´s

Se 4kg agressiivinen pakkaus on huomattavasti helpompi ottaa kainaloon tilanteessa mitä 40kg painonen, joten sen 40kgn kans pitää tehdä duunia enemmän et sen pystyy hallitsemaan tilanteessa ku tilanteessa ja se ei taas monellekaan passaa, mikä toisenkautta on hyvä ettei ne ihmiset ota sitä isoa...
  4. Black Diva´s

Madotukset alotetaan jo huomattavasti ennen luovutusikää ja niitä tulis olla tehtynä vähintäin 2 ennen luovutusta, mut kyl noi rokotukset on ollu jo 70-luvulla siten et eka rokotus 12vk ja sit toinen 16vk ikäsenä. Ei ne oo mihinkä muuttunu tosta.
  5. Black Diva´s

Nää mun nykyiset harjat on mulle ekat kääpiöt ja seurakoirat, joten aikansa se otti et opin käsittelemään 4kg painosta kuitenki ihan koirana. Nykyään menee jo mukavasti näidenki kans eikä nää oo tissiväliotuksia, vaan ihan koiria :)
  6. Black Diva´s

Ei niitä pentuja puhtaita paperillisiakaan luovutusikäsinä vielä rokoteta, vaan rokotukset hoitaa sit uus omistaja kun pennulla on ikää hiukan enemmän. Joissakin poikkeustapauksissa 8vk ikänen on rokotettu kertaalleen.
  7. Black Diva´s

Jaa. Voisin kuvitella sen johtuvan osittain ainakin siitä että pienempi koira on hepompi ottaa mukaan melkein mihin tahansa, sitä ei tarvitse kouluttaa (vaikka mun mielestä kyllä tarttee), ei vie tilaa niin paljon, ei syö niin paljon. Pientä koiraa useasti vaan pidetään helpompana kuin isoa.
  8. Black Diva´s

Limusiinin ajelulla 9 tuntia eilen.....

Oikeestikko sun yhteistyökumppanit halus istuu/juhlii autossa 9h
  9. Black Diva´s

Niitä yleisesti ottaen syntyy kerrallaan vähemmän ja niiden kysyntä on runsasta, tässä siis toimii se kysynnän ja tarjonnan laki.
  10. Black Diva´s

Itselle ei monirotuista tulisi, enkä oikein tue monirotuisen ostamistakaan. Mielestäni jokaisen nartun ei ole tarkoitus saada pentuja, eikä jokaisen uroksen ole tarkoitus niitä siittää. Kun näitä "vahinkoja" "rakkaus pentuja" ym kuitenkin syntyy tulisi näiden omistajan saada asianmukainen...
  11. Black Diva´s

Nyt ärsyynnyin minäkin facebook- päivityksestä

Mulla on aika voittajafiilis enää olis keittiö ja mä on voittanu tän huushollin :) Koirat ei tänään kyl pääse mettälenkil ainaka mun kans, mut ei ne varmaa siihen kuole.
  12. Black Diva´s

Nyt ärsyynnyin minäkin facebook- päivityksestä

Mä en edes valehtele kun sanon et oon tän ja eilisen päivänä aikana siivonnu (imuroinu, pyyhkiny lattiat ja pölyjä on tullu huiskittua) ekaa kertaa sit juhannuksen ja olen muuten onnellinen et oon tähän pystyny. Hieman jännittää millanen mahtaa huomisesta tulla, mut sen näkee huomenna sit.
  13. Black Diva´s

Kohtuuttoman hankalaa syödä salaa karkkia lapsilta!

Toi että herkkuja syö siten ettei lapsi tiedä edes, että aikuinen on noin toiminu on mun mielestä eri asia kun se että lapselle valehtelee ettei ole syönyt, vaikka lapsi sen on jo haistanu että on tullut naposteltua. Alkoholista mä en kirjottanu mitään. Pohdin vain tuota valehtelua ja sitä...
  14. Black Diva´s

Kohtuuttoman hankalaa syödä salaa karkkia lapsilta!

Miks pitää syödä salaa ja valehdella? Meillä ei oo tota harrastettu ni siks en käsitä moista ja tulee mieleen et noinhan laps oppii itse toimimaan samoin, ku se kerran on vanhemmille sallittua niin kai se on sit myös lapsille.
  15. Black Diva´s

Kehtaanko pyytää saikkuun jatkoa?

Ethän millään noilla oireilla ole työkykyinen.
  16. Black Diva´s

Mikä on rujoin näky esim. uimahallissa jota oot nähny?

Mä oon monen silmissä hurjan rujo kaikkine leikkausarpineni ja sen kyllä huomaa aikuisten ilmeistä kun pitkään katsovat ja vääntelevät naamaansa. Moni lapsi on ihan kysynyt miks mulla on arpia ja heille olen asiallisesti kertontu mistä arvet johtuvat jonka jälkeen on huomannut et asia on sit ok...
  17. Black Diva´s

Jo on pullamössöllä kasvatettu sukupolvi....

Kyllä toi kouluruoka ainakin täällä on sellasta harmaata mautonta einesmössöä, etten yhtään ihmettele kun se ei koululaisillekaan maistu ja salaatit on jotain mautonta kuivaa raastetta jossa joukossa muutama nahistunu vihreenruskee lehti. Jos se on sitä mitä kutsutaan kunnon ruoaksi niin meillä...
  18. Black Diva´s

Meidän koira sairastui eikä meinaa selvitä mikä sillä on :(

En nyt tiedä minkä kokosesta koirasta on kyse joten arvailuja nämä vain ovat osaltani. Kyynäressä saattaa myös olla nivelrikkoa varsinkin keskikokoista isommilla koirilla ja tämä näkyy kyllä rtg kuvissa. Mikäli selässä/niskassa on jokin vamma se saattaa näkyä rtg kuvissa, mutta on selkävammoja...
  19. Black Diva´s

Kannattaisi miettiä miten asiat muotoilee lapsilleen,

Toki olisi ollut parempi jos kaverin äiti olisi ollut suoraan itse sinuun yhteydessä asiassa, jolloin olisit omallesi saanut asian kertoa siten kun itse parhaaksi olisit nähnyt. Hän kuitenkin kertoi asian omalle lapselleen juuri siten kun sen itse halusi omalle lapselleen kertoa, ellei se tapa...
  20. Black Diva´s

Kannattaisi miettiä miten asiat muotoilee lapsilleen,

Eikö kuitenkin ole parempi että asia tuli suoraan selväksi. Ei tarvitse kaverin äidin näytellä, eikä tytön ihmetellä jos kaverin äidin käytös häntä kohtaan on pidättyvää. Kaikista ei vaan pidä.

Yhteistyössä